Mua närpee väkisin jarnaamiset.. Joku on päättänyt mun mielipiteen jo ennen kuin esitän sen, ja väittää sitten mua vastaan ja pistää sanoja suuhun ja ymmärtää tahallaan väärin.. Tämä siis vaikka itse olisin samoilla linjoilla provo-jarnaajan kanssa!.. Yleensä sattuu samaan aikaan olemaan hermot kireällä ihan foorumin ulkopuolisista syistä, ja sitten viimeinen niitti on vedota "huumorintajuun". :mad_old:
Muutenkin foorumilla tuntuu olevan sellainen ärsyttävä mentaliteetti että ei edes pyritä asialliseen keskusteluun. Jos kommentti ei herätä väittelynhaluja, niin siihen ei kukaan kommentoi mitään. Jos kommentoija pyrkii asialliseen keskusteluun, niin jostain sivulauseesta kaivetaan joku asia, josta lähdetään kehittämään jarnaa ja yritetään saada hahmo hermostumaan..
Moe on epäillyt sitä että häneen kohdistuu ajojahtia, ja muistaakseni jaskakin on moista epäillyt.. Nuo epäilykset johtuvat varmaan juuri tosta yllämainitsemastani ilmiöstä. Ja se ei todellakaan kohdistu yhteen henkilöön. Yleensä se kohdistuu sellaiseen, joka on jossain tietyssä aihepiirissä vähemmistön edustaja ja saattaa ehkä provosoitua herkemmin etenkin jos aihe on hänelle tärkeä.
Ei tässä muuta, mutta tämä voi vaikuttaa siihen, että jos tuollaiseen joutuu sama hahmo riittävän usein, niin kirjoittelu loppuu kokonaan! Esim. Runski jo lopetti ja jaskakin on vähentänyt kirjoitteluaan aika paljon (tosin se voi johtua ihan vaan siitä että vaimo ei päästä nettiin
). Ja sitten itketään jotain runskia takaisin, vaikka aiemmin on väkisin provoamalla hänet savustettu foorumilta ulos.
Edit: Enkä siis väitä ettenkö itsekin olisi syyllistynyt samanlaiseen toimintaan. Varmasti näin on käynyt useinkin. Närpee se siltikin.