Forumin jouluntoivotustoikki 2010

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
En tiedä, onko täällä ollut perinteenä tällainen, ja jos on, niin onko se ollut jonkin tietyn forumistin perinne. Jos näin on ollut, lukitkaa, arkistoikaa ja langettakaa banjo.

Vitsit sikseen ja hyvää joulua koko foorumin väelle, myös niille, joiden kanssa on vähän väännetty asiasta jos toisesta!
 

jaipperi

Well-known member
Liittynyt
15.1.2009
Viestit
185
Tuskin minua kukaan täällä tuntee mutta
Hyvää joulua
kuitenkin.:eek:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Täälllähän on havaittavissa ihan selkeää tappiomielialaa. Nyt leuka pystyyn ja positiivisuutta peliin! :ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tämä lähtee nyt kotiinkotiin, siellä sauna odottelee.

Hyvät joulut itse kullekin hahmolle!
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Hyvää joulua itse kullekin säädylle (niin kristityille kuin muillekin juhlijoille)!

Pidetäänhän huoli, ettei missään forumisti-kodissa lapset joudu seuraamaan humalaista kärsimysnäytelmää vanhempien näytellessä pääosia? :ahem:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Pidetäänhän huoli, ettei missään forumisti-kodissa lapset joudu seuraamaan humalaista kärsimysnäytelmää vanhempien näytellessä pääosia? :ahem:
Hei, tää on hyvä toive!

Meikä pitää huolen omalta osaltani siten, että tässä huushollissa kummieno näyttelee sitä pääosaa!

No ei vaiskaan. Jouluaattona kännissä tietty, mutta vasta kun ipanat nukkuu.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hyvää joulua itse kullekin säädylle (niin kristityille kuin muillekin juhlijoille)!

Pidetäänhän huoli, ettei missään forumisti-kodissa lapset joudu seuraamaan humalaista kärsimysnäytelmää vanhempien näytellessä pääosia? :ahem:
Hyvä toive myös nuoremmille polville! :thumbup:

Hyvää joulua meille kaikille!
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Onnea onnea Hyvää Joulua ystävät hassut ja vähemmän hassut!:ahem:
 
Ylös