Forumin Paskin Oma Keksimä Vitsi 2014 -kisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DSQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuinka saada yksitoista jalkapallonpelaajaa kentän puoliikkaalle?
- Yksi maaliin, neljä puolustukseen, kolme keskikentällä ja kolme hyökkäämään.

Rabbi käveli synagogaan ja tokaisi: "Pitää laittaa äyri lippaaseen."

Paikalle tuli Ruotsin silloinen kuningas Maaton. Oli ihan että wow. Rabbi siihen että meikä nyt on vähän kreisi.
Voe mahoton, menin ihan romuksi

- Sou, onko vaikeaa perustaa F1-talli ja samaan aikaan opetella lukemaan, utelee Timppa?
- Onhan se, Haas tavaa.

Burbin vitsi on epärealistinen, sillä Timppa ei ikinä saisi aikaan noin vaikeaa kysymyksenasettelua - semminkin kun olisi samaan aikaan haastattelemassa Paul Hemberyä.

Mennäämpä ensin lotus -asentoon.

Näin tehdään:

lotus-f1.jpg

Ööh...hyvä Lotus -asento on nyt testattu.

Hetkinen...
Intialaisten tekstien rakasteluasentoja ja niiden sovelluksia on olemassa lukuisia. Muun muassa Kukkiva kukka, Leveä haukotus, Indrani, Jalokivilipas, Puserrus, Kietoutuneet, Tamman temppu, Kohotus, Haukotus, Korkea Puserrus, Puolipuserrus, Bambun halkaiseminen, Varraspaisti, Rapu, Lootusasento, Käännös, Tuettu, Riippuva, Lypsylehmä ja Norsu ovat alkuperäisissä teksteissä mainittuja asentoja.

Otetaanpas seuraavaksi:
1) Leveä Haukotus ja sen jälkeen kevyesti
2) Rapu

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kertoivat jokainen suomalais-ruotsalais-norjalaisvitsin. Norjalainen kertoi, vitsin jossa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joivat baarissa olutta. Ruotsalainen kertoi vitsin, jossa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kävivät saunassa. Suomalainen kertoi vitsin, jossa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kertoivat jokainen suomalais-ruotsalais-norjalaisvitsin.

Haa

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kertoivat jokainen suomalais-ruotsalais-norjalaisvitsin. Norjalainen kertoi, vitsin jossa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joivat baarissa olutta. Ruotsalainen kertoi vitsin, jossa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kävivät saunassa. Suomalainen kertoi vitsin, jossa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kertoivat jokainen suomalais-ruotsalais-norjalaisvitsin.

Se olin minä.

Joskus ollut juoppokuskina, niin on se huurtehishuumori vaan ärsyttävää kun itse olen selvinpäin.
Tämä vaan tuli mieleen, kun olin nyt yön töissä.

Kouvolan vihannesnäyttelyn kolme parasta:
- seinäjokelainen porkkana 25cm
- loppelainen peruna 500kg
- vantaalainen Pertti 77v