Forumin Paskin Oma Keksimä Vitsi 2014 -kisa

• Viestiketjun aloittaja DSQ
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Unohdit Joninkin ennen avioliiton satamaan purjehtimistaan suosiman sooloilutoiminnan.
-90 luvulla se koki jonkinasteisen renesanssin. Esim. Satriani ja Vai.
Jonin sooloura sijoittui tosin seuraaville vuosikymmenille, jolloin se oli auttamatta vanhanaikainen genre, paitsi pienissä piireissä, joihin nämä yleensä sitten jäävätkin hard core harrastajien ylläpitämiksi.

Sellaisen kriminalisointi olisi silti epähumaania. Kyllä kaikkien kukkien on saatava kukkia, myös siankärsämön ja tatin, vaikkei se kukka olekaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei taida noita kahta saada enää tommoseen kuvaan, ainakaan kovin halvalla :frank:
Eikös Lauri/Jarkko luopunut omista oikeuksistaan Elonkerjuun suhteen aika täydellisesti. Mitä haastattelua vain kuulin aikoinaan ratiossa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eikös Lauri/Jarkko luopunut omista oikeuksistaan Elonkerjuun suhteen aika täydellisesti. Mitä haastattelua vain kuulin aikoinaan ratiossa.
Voi olla, en ole ihan niin hyvin perillä noista kuvioista, mutta jostain vaan muistan lukeneeni, että toi mimmi vittuuntui aika pahasti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voi olla, en ole ihan niin hyvin perillä noista kuvioista, mutta jostain vaan muistan lukeneeni, että toi mimmi vittuuntui aika pahasti.
Kaipa se oli ainoa, joka tajus, että Elonkerjuu ei ole Elonkerjuu ilman tähkää.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
OoPee on yllättävän hyvin kartalla suomimusagenrestä. Olisinkohan itse vuosien esim. Fidzissä asustelun jälkeen. Se jää nähtäväksi.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ai niin muuten menik...EN MÄ SINNE OLE MENOSSA!! Paitsi tietysti Howdya ja Jjusbania moikkaamaan vierailutunneilla joka toinen torstai.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
OoPee on yllättävän hyvin kartalla suomimusagenrestä. Olisinkohan itse vuosien esim. Fidzissä asustelun jälkeen. Se jää nähtäväksi.
Netti, Iltapäivälehdet, spotify, nettiradio.. nykypäivänä aika helppoa. Olkkarin viritinvahvistinkin taitaa nettiradion, joten vois silläkin halutessa kuunnella melkein mitä tahansa suoamalista radiokanavaa, kännykkällä sama TunesInillä, treenatessa tullu sillointällöin kuunneltua tuon kautta Radio Novaa.

Mutta en mä siltikään kovin hyvin kartalla ole, mutta tota Elonkerjuuta tullu jonkin verran kuunneltua kuten nyt tässä viimepäivinä Haloo Helsinkiä.

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Lewis Carl Hamilton, joka onnistui tuhrimaan "varman" maailmanmestaruuden kaudella 2007 loppukauden tunaroinneillaan ja onnistui melkein toistamaan saman kaudella 2008 kertoo, että hänen tallikaverinsa, joka johtaa MM-sarjaa yli 20 pinnalla ei kestä paineita.

burb

.
- Miksi Brigitte Niel Senin pihalla ei kasva kukkia?
- Koska Jesus Puras ne.

- Miksi Sylvester Stallo Nenin lattialla ei pidetä enää mattoja?
- Koska Pasi Nieli Käine.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
- Olis kiva ostaa semmonen Fordin city-maasturi..
- Kuga?
- No minä tietty :confused: