Albert Oil
Hippi ja juntti
Ok ok, kouluvihjailu ymmärretty.Minä luin tuon "rakannettu" väärin: "Kyseiseen taajamaan rakastettu uusi mielisairaala"...
Ok ok, kouluvihjailu ymmärretty.Minä luin tuon "rakannettu" väärin: "Kyseiseen taajamaan rakastettu uusi mielisairaala"...
Albert Oil meni saunaan.
Joku siellä hajosi kunnolla kun pukkas kipinät ja muuta rojua ennen paavin valintaa putkesta.
No niinno, eikö se Paavi jossainpäin saapasmaata muutenkin valitaIlmoitan Vegen mukaan kisaan. Hirnuin nimittäin Pressossa ääneen tälle.
Itse asiassa ei, mikäli saapasmaalla tarkoitat Italiaa.No niinno, eikö se Paavi jossainpäin saapasmaata muutenkin valita
Eikö se Vatikaanissa valita?Itse asiassa ei, mikäli saapasmaalla tarkoitat Italiaa.
Kyllä, mutta sehän on oma valtionsa eli ei kuulu suapasmuahan.Eikö se Vatikaanissa valita?
Huomioit varmaan että mainitsin jossainpäin Tiedän kyllä että oman oma valtionsa roomassa.Kyllä, mutta sehän on oma valtionsa eli ei kuulu suapasmuahan.
No eihän se ole missäänpäin saapasmaata, jos tarkkoja ollaan.Huomioit varmaan että mainitsin jossainpäin Tiedän kyllä että oman oma valtionsa roomassa.
Voitettiinko me voitto?Aika paskoja oma keksimiä vitsejä jätkät nyt laukoo.