kouvotsvoni
Banjottu
Haluan visiksen pidettävän aikiksien aikaan, eikä sitten vilkuilla ruutua! T: Ihminen.Sitten kun jengi haluaa. Varmaan joskus aikiksien jälkeen.
Haluan visiksen pidettävän aikiksien aikaan, eikä sitten vilkuilla ruutua! T: Ihminen.Sitten kun jengi haluaa. Varmaan joskus aikiksien jälkeen.
Eli aika-ajon jälkeen. Hyy-vä.Haluan visiksen pidettävän aikiksien aikaan, eikä sitten vilkuilla ruutua! T: Ihminen.
Miten olisi visa aika-ajon tapahtumista ja tuloksista?Sitten kun jengi haluaa. Varmaan joskus aikiksien jälkeen.
Tossa on kyllä vaara, että kuudelta jengi on tuolta pyrähtänyt jo muuanne.Mää en kerkee aika-ajoille, paitsi koostelähetykseen. Moneltas Alpero meinaa visansa pitää?
Ainoastaan alkkikset.Tossa on kyllä vaara, että kuudelta jengi on tuolta pyrähtänyt jo muuanne.
Onko lähiympäristön invavessojen sijainti selvitetty?Tossa on kyllä vaara, että kuudelta jengi on tuolta pyrähtänyt jo muuanne.
Mööteissä juodaan vain sivistyneesti ja vain pikkurilli pystyssä.Ainoastaan alkkikset.
Luin väärin.Mööteissä juodaan vain sivistyneesti ja vain pikkukulli pystyssä.
Eiks Armo ookkaan hyvä paikka?Tossa on kyllä vaara, että kuudelta jengi on tuolta pyrähtänyt jo muuanne.
Tän jengin tuntien yhdelle tulee nälkä ja toiselle jano ja kolmannelle kakkahätä ja yksi haluu naisiin. Mutta mistäs tuosta tietää.Eiks Armo ookkaan hyvä paikka?
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Kuten sirppi-suikka tai leikkuupuimuri -pipo.Minä tuskin ketään viitsin tunnistaa, mutta Viikate-lätsä ja oikea ranne erottavat minut festivaalikarjasta.
Vähän sama plääni, mutta aika lienee just ennen kuutta.Tämänpäiväinen möötte-etko SOPPissa, ETA 17.15.
Olin jo ihan viivana tulossa, mutta jos siellä ei kenellekään muulle tarjota mitään, niin sitten ei kiinnosta kyllä pätkääkään.Tämänpäiväinen möötte-etko SOPPissa, ETA 17.15. Suuntana Lapin Voiman tarjottavat. Tarjoan Alpulle ja Kouvolle pienet maisteluannokset, Faagerille kehut ja burbille haukut.
Tämänpäiväinen möötte-etko SOPPissa, ETA 17.15. Suuntana Lapin Voiman tarjottavat. Tarjoan Alpulle ja Kouvolle pienet maisteluannokset, Faagerille kehut ja burbille haukut.
Minä tuskin ketään viitsin tunnistaa, mutta Viikate-lätsä ja oikea ranne erottavat minut festivaalikarjasta.
Vähän sama plääni, mutta aika lienee just ennen kuutta.
Jonoa on sillalle saakka. Ei maksa vaivaa.Olin jo ihan viivana tulossa, mutta jos siellä ei kenellekään muulle tarjota mitään, niin sitten ei kiinnosta kyllä pätkääkään.
Tunneleiden kautta sisään ja fillari narikkaan. Täällä jo popparit paukkuu!Jonoa on sillalle saakka. Ei maksa vaivaa.