Puhis
Banned
Suomennos threadista.Lankaa en ymmärrä alkuunkaan. Säiekin on tuntuu tutummalta.
Suomennos threadista.Lankaa en ymmärrä alkuunkaan. Säiekin on tuntuu tutummalta.
Syntyhetkeä ei varmaan kukaan pysty sanomaan. Luulen, että K.Yrjölän suusta tämäkin on lähtenyt. Jarna on keskustelu, jossa on kaksi tai useampia osanottajia ja olennaista siinä että vastakkaiset puolet on hyvin vahvasti valittu ja ettei keskustelu näytä johtavan mihinkään vaan jatkuu ja jatkuu. Yleensä jarnat päättyvät henkilökohtaisiin loukkauksiin.Mitäs muuten jarna tarkoittaa ja mistä se on saanut alkunsa (helpottais suunnattomasti, kun sitä nyt viljellään täällä niin palion)
Koska hän tykkää kovin Lasol-tuotemerkistä, joten oli aihetta luoda miehelle ihan oma hymiö. Hymiötä voi käyttää rohkaisuna ottamaan miestä väkevämpää tai ilmaisemaan oman humalantilan aste.Mistä muuten tulee "alppu"-hymiö alunperin? Albert Oilista, mutta miten?
Tähän lisäyksenä, että jos jokin hahmo jarnaa yksin, kuten minä nyt, on hyvin olennaista pelata "Miten sulla noin muuten menee?"-kortti. Sillä voittaa: Pelin.Syntyhetkeä ei varmaan kukaan pysty sanomaan. Luulen, että K.Yrjölän suusta tämäkin on lähtenyt. Jarna on keskustelu, jossa on kaksi tai useampia osanottajia ja olennaista siinä että vastakkaiset puolet on hyvin vahvasti valittu ja ettei keskustelu näytä johtavan mihinkään vaan jatkuu ja jatkuu. Yleensä jarnat päättyvät henkilökohtaisiin loukkauksiin.
Jarna on myös aito henkilö, jonka K.Yrjölä on löytänyt.
Eipä juhli enää.Se on muuten "Samat tyypit hurraa", ei juhlii.
Eihän se muuta ole juonutkaan siellä sillan alla.Mistä muuten tulee "alppu"-hymiö alunperin? Albert Oilista, mutta miten?
Vastustan edelleen näin jyrkää jarnasanan tuomitsemista. Jarna on väittely...voi olla loputonkin, muttei välttämättä johda loukkauksiin jne.Syntyhetkeä ei varmaan kukaan pysty sanomaan. Luulen, että K.Yrjölän suusta tämäkin on lähtenyt. Jarna on keskustelu, jossa on kaksi tai useampia osanottajia ja olennaista siinä että vastakkaiset puolet on hyvin vahvasti valittu ja ettei keskustelu näytä johtavan mihinkään vaan jatkuu ja jatkuu. Yleensä jarnat päättyvät henkilökohtaisiin loukkauksiin.
Jarna on myös aito henkilö, jonka K.Yrjölä on löytänyt.
Formulastaran veikkauksesta tuo taisi lähteä. Tosin tuossa alkuperäisessä muotoiluvaraus-ennustuksessa taisi olla kyse votka- tai kossupulloista (koska muistan ehdottaneeni minipulloja ratkaisuksi). Ellei sitten ole jo vanhemmasta asiasta kyse.edit. Sitten on muotoiluvaraus paskansyönti- yms. lupausten yhteydessä. Joku paremmin muistava saa keksiä kuvauksen sanalle.
No jopas lyhennettä njps nähty useamminkin. Levitaatio lähti kait oldezin jutusta? Näin hatarasti muistelen.. Kääpiöarabi taisi liittyä NotSheen avattareen (myös)?Edellisellä sivulla:
- Hahmo - voorumilainen
- No jopas - yksi varhaisempia hokemia. Nyt melkein unohtunut
Pari lisää:
- se yks kuva - se yksi kuva, jossa joku päästää ripulipierut taivaisiin. Ei ole aikoihin nähty. Oopeen kuva!
- kääpiörabbi vai kääpiöarabi - siinäpä kysymys, joka kannattaa esittää AJ:lle
Leviaation uskon olevan peräisin myös K.Yrjölä, Howdy, Jusban ja Albert Oil porukoilta. Kuten aika monen muun elämään jääneen hokeman. Varmaan se lain juttu on sieltä samoin kuin kalapolut ja se yks korhonen
Jaskan kallis on halpaa tai jotain sinne päin...
Mä imin ton tavan ihan suoraan ja selittelemättä Il Tempo Gigantelta, kun hää töipaikasta aina puhuu. Liekö raumalainen juttu.Mites töipaikka tai -matka? Tämän foorumin insidejuttuja vaiko ei?
Niin ja tapa taivuttaa numerot: 28:ahdeskymmeneskahdeksas?
-Edit- Onko nämä levinneitä, vai vain jonkin foorumilaisen erikoisuuksia?