sano niille että vääntää nupit kaakkoon sillai että täällä pystyis surffailemaan vaikka 20 000 käyttäjää samaan aikaan. Ei se nyt hitto voi mennä nurin vähän reilusta 200 yhtäaikaisesta käyttäjästä? :doubtful:Antti sanoi:Olen yhteydessä Nebulaan, ehkä rammia pitää lisätä vaikka sitä jo kerran lisättiin.
8. kerralla jo pääsin vastaamaan. Minun huomiokyvyn mukaan vuodesta 2005 ollut tuota ongelmaa. Sitä aiemmin ei Forum ollut tunnettu tahi ihmisiä ei kiinnostanut laji Schumin ylivoiman takia. -edit 7. kerralla jo sain vastattuakin-markoj sanoi:Montaks vuotta tää ongelma on ny ollu? (Heh, Massa)
:thumbup:kc4197 sanoi:Ei p*rk*l*!
Piti tehdä ihan testi. Yritin siirtyä foorumilla eri alasivuille klo 18 jälkeen yhteensä 40 kertaa
32 klikkausta seurasi viesti : "The server is too busy at the moment. Please try again later." :jaska:
Epäonnistumisprosentti on siis tasan 80% !!!
Sivuston mukaan paikalla on noin 250 käyttäjää.
Älkää nyt vaan sanoko, että tämäntasoisesta toimivuudesta pitää maksaa jollekin palveluntarjoajalle ihan oikeaa rahaa?
Nebulan sopimus poikki ja uutta suoleen. Eihän tässä ole järjenhiventäkään.
Liityn foorumin täysivaltaiseksi jäseneksi kun tämä saitti kestää 400-500 yhtäaikaista kävijää nyykähtämättä.
Kisaviikonloppuna - siis silloin kun foorumille nimenomaan kysyntää - tämä selaaminen on erittäin turhauttavaa hommaa.
:thumbdown
Jos ei muuta vaihtoehtoa ole, niin hahmo 'Zep'in mielipide otettakoon huomioon.Zep sanoi:Juu tulipahan tuossa muutaman kerran mieleen, että kyllä ainakin VIPin pitäisi päästä sisälle. Potkitaan sitten taviksia pois, jos porukkaa on liikaa. Eli aito-VIP meininki...
Sama vika... piti hetki etsiä mutta kadonnut se on! Vaikeeksi menee foorumille kommentointi, ei ehdi millään viisastelemaan kaikkiin mahdollisiin toikkeihin. :mad_old:Moe Szyslak sanoi:Helvata.
Toi valikko oikeelta alhaalta, mistä voi valita osaston mille mennä, puuttuu.:jaska:
Kannattasko laittaa toistaseksi forumin asetuksista se serverin load-raja nollaan? Jos jo 170 samanaikasta käyttäjää aiheuttaa ton virheilmoituksen, niin se virheilmo tulee väärin perustein ja sen vois ehkä (ainakin kokeeksi) ottaa kokonaan pois päältä.Antti sanoi:Olen yhteydessä Nebulaan, ehkä rammia pitää lisätä vaikka sitä jo kerran lisättiin.