Forumin taso

Taso


  • Äänestäjiä yhteensä
    18
  • Äänestys suljettu. .

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Pitäisköhän antaa CCMK:lle oikein virallinen lupa kirjoittaa pitkiä historiointitekstejään ympäri F1-asiapuolta joka toikkiin, niin saatais foorumin taso nousuun oikein huolella? Ja foorumistit tyytyväisiksi kun esim. keskellä ferraritoikkia olisi yhtäkkiä muutama kiva sekä pitkä yhteenveto vuoden 1974 Monacon kisan aika-ajoista ja itse kisassa käytettyjen ambulanssien värityksistä ja rengasmerkeistä. Siis ambulanssien rengasmerkeistä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
No nehän oli Pirellin pitkäjyväset d-seokset.
Ja runko oli hunajakennoa. Ambulanssin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Niin, aivan. Ja potilaat nostettiin ambulanssiin hydraulisella paineilmatunkilla.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Oon kyllä sen verran paatunut umpikuuno, että ei vaan pysty. Alkaa aivoon sattua jos isommassa mittakaavassa yritän niitä lukea samalla lauseiden viittaussuhteita sekä yleisemmin punaista lankaa etsien ja ihmetellen.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mulla on kyllä joku ihme juttu: Hilan tekstit saa aikaan raivonäppylöitä, CCMK:n lähinnä huvittuneisuutta ja sitten kun sen ytimen löytää niin kunnioituksensekaista nöyryyttä tietomäärän edessä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mulla on kyllä joku ihme juttu: Hilan tekstit saa aikaan raivonäppylöitä, CCMK:n lähinnä huvittuneisuutta ja sitten kun sen ytimen löytää niin kunnioituksensekaista nöyryyttä tietomäärän edessä.
En sit tiiä.
Virheelliset, keksityt ja niiden seassa muutamat oikeat fakat eivät yleensä herätä suuriakaan tunteita puolesta.
Mutta en tosiaan sit tiiä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En sit tiiä.
Virheelliset, keksityt ja niiden seassa muutamat oikeat fakat eivät yleensä herätä suuriakaan tunteita puolesta.
Mutta en tosiaan sit tiiä.
Totta. En tosin suoralta kädeltä pysty osoittamaan vääriksikään latomiaan totuuksia. Ihmettelen vain, että mistä se niitä repii.
Ja alitajuisesti tiedän, että päästään.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En sit tiiä.
Virheelliset, keksityt ja niiden seassa muutamat oikeat fakat eivät yleensä herätä suuriakaan tunteita puolesta.
Mutta en tosiaan sit tiiä.
Ja se minkä JunaPersePaviaani jo kertoi, että ei niistä lauseista, jotka polveilevat monimutkaisesti asiasta toiseen, josta Hill olikin jo kuullut, vaikka kisan tuomaristo sen jo kertaalleen hylännyt, saadakseen eri seokset, meinaa saada selvää.
Luulis tuollaisen haittaavan Albert Oiliakin, joskaan en mäkään sit tosiaan tiiä.
 
Ylös