Forumin uudistetut säännöt - haukut tänne

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Aika heikosti modet ovat valvoneet tuota lähde- ja linkkivaatimusta asiakeskusteluissa.
Jos kyse on Yleisestä Asiakeskustelusta, niin ongelma lienee se, että ko. paikkaan ei kovin pienellä aseella uhaten koske monikaan mode.

Syytä sopiikin sitten miettiä.

Ja lähinnä noiden sääntöjen kanssa on koitettu tuohon F1-puoleen vaikuttaa, todellinen testi tulee ensi kertaa eteen viikonloppuna.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sääntöä numero 1. ei paljoa valvota. Esim. Jonia pilkataan monen toimesta aivan avoimesti. Lienee sallittua, koska modetkin sitä harrastavat.:nope:

Hyvät on säännöt.:D
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Sääntöä numero 1. ei paljoa valvota. Esim. Jonia pilkataan monen toimesta aivan avoimesti. Lienee sallittua, koska modetkin sitä harrastavat.:nope:

Hyvät on säännöt.:D
Edelleenkään nuo säännöt eivät koske Vapaata keskustelua.

Tämä ei voi olla näin vaikea ymmärtää?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oli Vapaa tai ei, jossakin kohtaa vittuilua kertyy niin paljon ettei se ole enää kenestäkään kivaa.
Tai ilmeisesti joistakin on.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moon luullu, että Jonille vaan hassutteluvittuillaan.
Juu. Sulle vittuillaan ja Jonille hassutteluvittuillaan.

Vähän liikaa kuiteskin...siis Jonille. Tosin olen ittekin naureskellut välillä eli en oo siis Pekkaa, Kimmoa ja Jereä parempi tässä hommassa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Luulis, että tolla kokemuksella olisit perillä siitä miten Vapaalla toimitaan.
Luulis että moderaattorina pitäis sentään Suomen lakia kunnioittaa.

Jos Vapaata ei koske säännöt, niin miksi sitä yleensä moderoidaan? Onko Vapaalla sallittua, kun kerran säännöt ei sun mielestä sitä koske, esim. kertoa toisten oikeita nimiä ja julkaista puhelinnumeroa.

OLISKOHAN TEIDÄN NYT SYYTÄ VÄHÄN KESKUSTELLA JA TUODA JULKI MITEN VAPAALLA TOIMITAAN, ja lopettaa toi vittuilu
]Luulis, että tolla kokemuksella olisit perillä siitä miten Vapaalla toimitaan
, kun joku kysyy jotain.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Luulis että moderaattorina pitäis sentään Suomen lakia kunnioittaa.

Jos Vapaata ei koske säännöt, niin miksi sitä yleensä moderoidaan? Onko Vapaalla sallittua, kun kerran säännöt ei sun mielestä sitä koske, esim. kertoa toisten oikeita nimiä ja julkaista puhelinnumeroa.
Vapaalla pätevät ihan samat säännöt kuinn tähänkin saakka. Se on sikäli outoa, että eipä täällä ole noiden Vapaan sääntöjen suhteen huudellut kuin yksi nimimerkki.

OLISKOHAN TEIDÄN NYT SYYTÄ VÄHÄN KESKUSTELLA JA TUODA JULKI MITEN VAPAALLA TOIMITAAN, ja lopettaa toi vittuilu , kun joku kysyy jotain.
Mielestäni ollaan kyllä se jo aika moneen kertaan kerrottu.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Luulis että moderaattorina pitäis sentään Suomen lakia kunnioittaa.

Jos Vapaata ei koske säännöt, niin miksi sitä yleensä moderoidaan? Onko Vapaalla sallittua, kun kerran säännöt ei sun mielestä sitä koske, esim. kertoa toisten oikeita nimiä ja julkaista puhelinnumeroa.

OLISKOHAN TEIDÄN NYT SYYTÄ VÄHÄN KESKUSTELLA JA TUODA JULKI MITEN VAPAALLA TOIMITAAN, ja lopettaa toi vittuilu , kun joku kysyy jotain.
Vapaallakin on sääntönsä, tosin lievemmät kuin asiaosastoilla. Käytä tervettä järkeä ja ajattele asiaa.

Sulla tuntuu olevan jatkuva halu etsimällä etsiä kaikenlaista nilittämistä vähän joka asiasta. "Report Post" on sulla herkässä. Itse kun ensin harrastat vittuilua toisille, ja sitten kun tulee takaisin ja kolahtaa omaan nilkkaasi, niin heti sulta tulee postia. Käyttäytyisit kuin aikuinen mies, etkä turhaan valittaisi heti, kun joku on "vienyt sun tikkarin".

Asiasta saa valittaa, mutta pikkupoikamainen pillittäminen aikuiselta mieheltä ei kuulu asiaan.

Tulipahan sanottua...:alppu:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vapaallakin on sääntönsä, tosin lievemmät kuin asiaosastoilla. Käytä tervettä järkeä ja ajattele asiaa.

Sulla tuntuu olevan jatkuva halu etsimällä etsiä kaikenlaista nilittämistä vähän joka asiasta. "Report Post" on sulla herkässä. Itse kun ensin harrastat vittuilua toisille, ja sitten kun tulee takaisin ja kolahtaa omaan nilkkaasi, niin heti sulta tulee postia. Käyttäytyisit kuin aikuinen mies, etkä turhaan valittaisi heti, kun joku on "vienyt sun tikkarin".

Asiasta saa valittaa, mutta pikkupoikamainen pillittäminen aikuiselta mieheltä ei kuulu asiaan.

Tulipahan sanottua...:alppu:
Johtuiskohan siitä että ne vapaan säännöt on epäselvät niin mulle kuin osalle muitakin. Tokihan syy näköjään vieritetään mun niskaan "nillitämisestä" kun niitä nyt virallisesti kyselee.

Tosiasiassa kukaan teistä ei niitä sääntöjä ole kertonut. Ovat vain samat kuin ennen. Ja teerveellä järjellä ne tajuaa. Ainakin toisten pilkkaaminen sallittua modejen toimesta. Lienevät pahimpia Jonin pilkkaajia.

Mitä tulee "bad post" käyttöön, niin olen niitä asiapuolelta tehnyt. Mutta jos niitä nyt julkisesti ruoditaan, niin kerro tok muutkin napin painajat, vai haluatko vain minut tuoda julki? Tarkoitushakuista?

Ja FW itse ilmoitti ettei kukaan halua moderoida Yleistä asiakeskustelua. Olisko syytä sulkea koko osasto sitten?

Ymmärrän Runskin lähdön jos tämä on näin linjatonta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ja sori että olen kysynyt jotain. En enää kysy enkä paina nappeja. Vedetään tunteella vaan.

Tunkit.:D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Vapaalla saa puhua niin paljon, kunhan ei suoranaista loukkausta forumhahmoa kohtaan tehdä kuten esim. "et ole maksanut" tai "makasit paremman puoliskoni pimpan päälle" yms. taikka sellaisten uutisten päälle, missä laitetaan harkitsemattomia kirjoituksia kuten minä kerran sellaisen tein, kun kaksi teini-ikäistä jäivät junan alle ja heitin harkitsemattoman mukahauskan murjaisun väliin ja siitä kaikki suuttuivat.

Asiapuolella taas voi laittaa jotain pikkuhauskaa oman kirjoituksen sekaan, kunhan se liittyy jotenkin aiheeseen kuten Kreikka, hyvinvointi tai eurokriisi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vapaalla saa puhua niin paljon, kunhan ei suoranaista loukkausta forumhahmoa kohtaan tehdä kuten esim. "et ole maksanut" tai "makasit paremman puoliskoni pimpan päälle" yms. taikka sellaisten uutisten päälle, missä laitetaan harkitsemattomia kirjoituksia kuten minä kerran sellaisen tein, kun kaksi teini-ikäistä jäivät junan alle ja heitin harkitsemattoman mukahauskan murjaisun väliin ja siitä kaikki suuttuivat.

Asiapuolella taas voi laittaa jotain pikkuhauskaa oman kirjoituksen sekaan, kunhan se liittyy jotenkin aiheeseen kuten Kreikka, hyvinvointi tai eurokriisi.
Nonni. Siinä tuli säännöt!:eek:
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Johtuiskohan siitä että ne vapaan säännöt on epäselvät niin mulle kuin osalle muitakin.
Mulle ainakin ovat – ja mikseivät olisi. Eihän niitä ilmeisesti ole koskaan missään lukenut, eikä lue.

Tyhmänä olen kuvitellut sääntöjen koskevan kaikkia osastoja, mutta näin ei siis ilmeisesti olekaan. Siinä tapauksessa säännöt ovat kuitenkin vähintäänkin harhaanjohtavat, sillä niissä on pykäliä, joiden erikseen mainitaan koskevan tiettyä osastoa, joten ainakin minusta olisi loogisinta, että loput kohdat koskevat koko foorumia.

Mielestäni ollaan kyllä se jo aika moneen kertaan kerrottu.
Mielestäni sitä ei ole kerrottu kertaakaan. On vain viitattu epämääräisiin "Vapaan sääntöihin".
 
Viimeksi muokattu:

nikale

Banned
Liittynyt
27.3.2011
Viestit
467
Sääntöä numero 1. ei paljoa valvota. Esim. Jonia pilkataan monen toimesta aivan avoimesti. Lienee sallittua, koska modetkin sitä harrastavat.:nope:

Hyvät on säännöt.:D

Jep.


_Hyvät_ on säännöt kun modeista esim. FW ei tajua tai sisäistä niitä. :nope: :thumbdown :nope:
Pitäisiköhän sääntöjä hieman yksinkertaistaa jotta modetkin ymmärtäisivät mitä ne tarkoittavat.


FW vilttiketjuun vähäksi aikaa, kyllä se siitä alkaisi rauhoittumaan. Kusta on kaverilla jo minunkin vähäisen kokemukseni mukaan päässä niin paljon, että ei kelpaa modeksi missään tapauksessa. :thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown
 
Ylös