Forumin Vapaan keskustelun SM-liigan pudotuspelien seurantatojck keväällä 2015

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Rauman pojat siellä vastakkain maalivahtivat toistens' hyökkääjiä. Jännähkö juttu, kun ei kumpikaan ole pelannut peliäkään kasvattajaseurans' edustuksessa aikuisten tasolla.
No eikös tämä ole ihan Perus-Lukkoa? Ostetaan vanhoja körmyjä joukkueeseen ydinvoima-rahoilla ja jätetään omat junnut oman onnen nojaan. Useampia esimerkkejä on. Varmaan Saarela viimeisin?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

No eikös tämä ole ihan Perus-Lukkoa? Ostetaan vanhoja körmyjä joukkueeseen ydinvoima-rahoilla ja jätetään omat junnut oman onnen nojaan. Useampia esimerkkejä on. Varmaan Saarela viimeisin?
Niin, Tarkkien tapauksessa lienee jotain eripuraa ollut aikoinaan isä-Tarkin ja Lukon silloisen johdon kanssa? Näin olen kuullut kerrottavan. Tarkemmin en tiedä. Tarkeista.

Mitä tulee ns. ydinvoima-rahoihin, niin joka joukkueella on SM-liigassa omat sponsorinsa. Lukon sponsori on yksi TVO. Eikä tuo viittaamasi Aleksi Saarela jäänyt mitenkään oman onnensa nojaan. Lukossa olisi saanut jatkaa, mutta Ässät Porista tarjosi pojalle rahakkaamman sopimuksen ja Saarela siirtyi sinne. Toki myös peliaikaa Porissa tuo sai ehkä enemmän, kun olisi Lukossa saanut?

Tässä Saarelan tapauksessa kannattaa myös verrata Saarelan tehopisteitä ja peliminuutteja Ässissä, Eetu Kosken vastaaviin Lukossa. Koski oli peliaikaan nähden superlupaus-Saarelaa hieman tehokkaampi. Että ei kai siinä?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hähähää... Niämise kilahdus eilen. Poikkarilla Metsola maaliin ja mussutusta päälle. Meinas ottaa maalinkin mukaan jäähyboxiin.:D:D

https://www.youtube.com/watch?v=Ir6ivHF8gXw
Mjaha. Pelkän uutisotsikon kun luin että Nieminen protestoi hyljättyä maaliansa, meinasin että siinäpä on vedetty rajusti kotiinpäin ettei ole päästetty Niemistä sankariksi.
Vaan mitäpä vielä. Ihan aiheesta hylätty maali ja idioottimaista touhua loppu.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Jopa on! Eilen kun oli pyhä, niin ottelu alkoi siitä huolimatta klo 18:30, eikä 17:00. Ja tänään peli alkanut klo jo 16:00. Mihinkään ei voi enää luottaa. Olin sukuloimassa ja tulin viideksi kotiin peliä katsomaan. Niinpä... Vitu.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jopa on! Eilen kun oli pyhä, niin ottelu alkoi siitä huolimatta klo 18:30, eikä 17:00. Ja tänään peli alkanut klo jo 16:00. Mihinkään ei voi enää luottaa. Olin sukuloimassa ja tulin viideksi kotiin peliä katsomaan. Niinpä... Vitu.
Totahan mä nillitin eilen.

Tappara on pelannut tosi passiivisesti. Ei tuolla tavalla pärjää.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Heh. Veliseni. Minä olin siskon synttäreillä ja kiiruhdin viideksi kotiin. Toinen erä menossa. Ajattelin, että näyttävät vanhaa peliä, kunnes tilanne selvisi. :doubtful:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Yhet kattoo jotain lätkää kun senkin ajan voisi käyttää esim. työntekoon, jotta on sitten varaa vipata mulle viitonen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Sarajevo otti pöljän jäähyn.

Luulin että Alppu oli pelaamassa kun Tappara heitti spurgun päätyyn.

Mutta olikin purku.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Zapolski muni kuin pääsiäiskukko ja Jormakka puttas sisään Niskala selkäreppuna.

Nieminen on ollut hyvä tänään.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kommentaattoritkin kiiinnitti huomion siihen, että lukkolaiset nillittää joka vihellyksestä. Nyt hame päälle ja huulipunat kuntoon tytöt siellä ja peliä.