Forumisteja Turun 1000 kiekan kisassa

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka kauan tuollainen kisa kestää suurinpiirtein? Se tietenkin riippuu monesta asiasta, mutta jos kaikki menee ns. suunnitelmien mukaan.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka kauan tuollainen kisa kestää suurinpiirtein? Se tietenkin riippuu monesta asiasta, mutta jos kaikki menee ns. suunnitelmien mukaan.
Kisa kestää yleensä sen 6-7tuntia.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Hyvät harkat oli tiimikavereiden kanssa. Itse odotetusti heikoin lenkki, mutta alle kymmenyksen päähän jäin, joten täytyy olla tyytyväinen. Tasaisuus on valttia tässä kisassa. Mielenkiinnolla odotan "toista joulua":ahem:
(joku voi tulkita pelotteluksi, mutta itse tulkitsen tuuletteluksi)
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Missä livestream? liveseuranta? live...no tulosliuskan ainaskin katson ja onnittelen tai surkuttelen:thumbup:
Älä suotta ihmettele. Voipi olla että Dick ja X katoavat maan alle huomisen jälkeen. Palataan joskus v.2047......siellä on Nasty ja 15 muuta varteenotettavaa, keneltä tulee helposti köniin. Itse ainakin tyytyväinen jos edes podiumille pääsee.
 

Örfil

Guest
Mä ehkä jään Turkuun lopullisesti, jos ollaan viimeisiä :ahem:
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Onkos tilannetietoja paikan päältä? Tässä vaiheessa arvaan ajettaneen n. 600-700 kierrosta, joten viimeset loppuhöntsäilyt ilman sinisiä lippuja ovat ihan justkohtsillaan käsillä.
 

Örfil

Guest
Kisat meni todella hienosti ja KKWCS kuskit valloittivat podiumin 1. ja 2. sijat!!! :thumbup:

NBR/VTM (Nasty Boy + muut) veivät ykköspallin 19 sekunnin erolla KK-Servicen joukkueeseen (DickW, Racer X ja ei-forumistit Mikko & Sami elikäs veljeskolmikon "Seppo").

Ei olisi voinut paremmin mennä, paitsi että me oltais voitettu :D
Sekin oli tarjolla, mutta ei tällä kertaa ja tasaisen varma NBR tiimi pokkas kirkkaimman pokaalin. Hieno juttu että voittajatiimissa oli KKWCS kuski. Nasty oli tappavan tehokas tänäänkin.

Lyhyt kisarapo ja synnintunnustus sekä -päästö:

Aika-ajon aloitti meidän tiimistä Mikko, joka tempaisi upeasti paalun.
Eka ajovuoro oli a-a kuskin, joten Mikko kehiin. N. 125 kiekan jälkeen Mikko oli 3 kierroksen! johdossa, tuli kuskinvaihto eli minä jatkoin. Mun setti meni enempi vähempi poskelleen ja opetteluun. Kaksi tiimiä (NBR ja RengasTurku) menivät mun ohi. Muut pysyivät takana/varvasin ainakin kiekalla. Tässä vaiheessa kisaa sijoituksia tarkasteltiin kierrostasolla, ei sekunneissa. Tämä oli uusi juttu mulle.

Dickin ajovuorolla bensaletku irtosi heti alkuvaiheessa ja meille tuli pataan lisää 3-4 kiekkaa (auto vaihdettiin radanposkessa toiseen). Siinä vaiheessa ei näyttänyt hyvältä. Toisella stintilläni pääsin sinuiksi radan ja auton kanssa. Mikko ja DickW ja tiimipäällikkömme (Mikon faija) evästivät minua erittäin hienosti ja sitten alkoikin kulkemaan. Olin kuulemma radan nopein mies useasti ja varvasin kaikki muut tiimit 1-5 kertaa. Ekan stintin moka tuli paikattua - huh :thumbfh: Vitutus loppui siihen. Oma paras oli apaut 20.4.

Tiimimme kiri kuin sika juoksuaan ja Mikon lähtiessä tokavikalle stintille, olimme neljänsiä. Äijä painoi kuin hullu ja vaihtoon tullessa olimme toisia ja vuoroon tuli DickW.

DickW:llä oli ylivoimainen urakka eli 3 kiekan takaa-ajoasema NBR tiimiin, mutta tämäkin isäntä painoi kuin hullu ja puristi raon loppujen lopuksi 19 sekuntiin ja jätti 3. ja 4. tiimin taakseen 2-7 kierrosta. Viimeiset sata kierrosta olivat yhtä piinaa ja teknisen vian odottelua :eek!:

Jossain vaiheessa lopussa Dick nosti pääsuoralla sormen pystyyn ja saimme hirveät sätkyt varikkomuurilla että mitä nyt, ei voi olla ongelmia! Muutama kierros sydärin partaalla seurasimme että tuleeko lisämerkkejä (Mikko mm. juoksi varikolle valmiina vaihtamaan kuskia) mutta homma jatkui ok.
Päivän päätteeksi Dick teki kimit eli vetäisi koko porukan pohjat eli muistaakseni 20.06 :cool:

Oli kunnia ja etuoikeus päästä ajamaan tässä tiimissä ja vaikka poikia ehkä harmitti ykkössijan menetys, itse olin onnesta piukeena koko kotimatkan.
Voitto meni hyvälle tiimille ja taistelu oli kovaa mutta rehtiä. Taakse jäi tiimejä joissa oli mm. F3 kuski.

Kiitos tiimikavereille ja tallipäällikölle. Tämä oli hieno kokemus ja toivottavasti tämän pääsee joskus vielä uusimaan.

Ps. fyysisestä vaativuudesta: joka setissä räpylät huusivat hoosiannaa siinä 20-30 kiekan paikkeilla mutta sitten ne vaan puutuivat ja loput 100 kierrosta meni kädet turtana ja ajaminen oli pelkästään keskittymistä annettuun tehtävää. Ei tuskia lain.
Eli ei tollainen setti (2 x 125 kierrosta) ole mikään ylivoimainen juttu normaalikuntoiselle ihmiselle. Tai forumistillekaan ;) Nastyn pisin veto oli 250 kierrosta!
Tällä hetkellä vasen puoli lonkkaa on vähän arka, mutta se johtunee että rankimmat mutkat oli oikealle kääntyviä ja penkki kai vähän on hakannut. Mutta ne on vaan taisteluhaavoja.

Edit: yksityiskohtia
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tämmöiset tulokset

1. NBR-VTM 1000
2. KK-SERVICE 1000
3. AVIS 998
4. RENGAS TURKU 993
5. ESKOLA 970
6. RINTA-JOUPPI 937
7. TURUN AMK 894

Homma olisi voinut olla toisin, jos en sitä bensaletkua olisi irroitellut polvella. Anteeksi, ja kiitos kun ette piesseet parkkipaikalla. Joka tapauksessa hyvä fiilis jäi. Teknisiä vikoja ei ollut tuota yhtä "itseaiheutettua" lukuunottamatta ollenkaan. Siellä on hyvä henkilökunta nyt, joka osaa pitää kaluston kunnossa....ja tänään olivat tasaisia:ahem:

Racer ylitti omat odotukset varsinkin toisella stintillä. Ei turhaan 2008 KKWCS mestari. Muutenkin oli ihan voittajajoukkue meillä, mutta 19sek. tuhannessa kierroksessakin ratkaisee.

Nasty veti hyvin, niinkuin odotinkin. Oli kuin lätkäturnaus(joukkueet). "Poika" lähti väärään kaupunkiin sanoi radan omistaja. Täytyy ensi vuonna hakea kuulemma pois.:eek: Onnea vaan NBR-VTM. Ansaittu voitto.
 

Örfil

Guest
Dick: mikä oli se sormimerkki siinä loppustintillä, muistatko? Varikkomuurilla meni neljät kalsarit pesuun sen takia :ahem: Ja ehkä yhdet pikkarit.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Dick: mikä oli se sormimerkki siinä loppustintillä, muistatko? Varikkomuurilla meni neljät kalsarit pesuun sen takia :ahem: Ja ehkä yhdet pikkarit.
:DSe oli Nastylle. middlefinger?:nope:
:thumbup:......:ahem:

Jostain kumman syystä herra halusi vielä lopussa ajamaan, joten näytin että tule vaan, olen liekeissä......
 
Ylös