panisinMoe Szyslak sanoi:Nyt kun Novan aamussa on se Sari Seppänen niin kuuntelen mielummin sitä Radio Suomea. Vittu että on tyhmä ja yksinkertainen ja vielä omahyväinen ämmä:yuck:
panisinMoe Szyslak sanoi:Nyt kun Novan aamussa on se Sari Seppänen niin kuuntelen mielummin sitä Radio Suomea. Vittu että on tyhmä ja yksinkertainen ja vielä omahyväinen ämmä:yuck:
En anna sulle. :tongue:Jacques sanoi:panisin
Jatkossa voisi olla helpompi, jos informoisit vain niistä, joita et panisi. Kyllähän me katsos tiedetään nää sun kriteerit...Jacques sanoi:panisin
joo mut jos tekisin niin, niin hahmot alkaisivat luulemaan että mä oisin jotenkin muuttunut, kun en enää kertoisikaan näistä tuntemuksistani.S.A sanoi:Jatkossa voisi olla helpompi, jos informoisit vain niistä, joita et panisi. Kyllähän me katsos tiedetään nää sun kriteerit...
Oisko se negatiivista? Noh, kai se on paras ilmaista itseään rehellisesti.Jacques sanoi:joo mut jos tekisin niin, niin hahmot alkaisivat luulemaan että mä oisin jotenkin muuttunut, kun en enää kertoisikaan näistä tuntemuksistani.
Hienot näkymät kyllä. Lievä kademieli vallalla nyt.joukahainen sanoi:Onko Forumistien lähimiljöö muuttunut?
Itse asun edelleen näillä nurkilla ja syksyllä alkaa asunnon laajennus ullakolle.
On muuttunut. En jaksa ny ottaa kuvaa.joukahainen sanoi:Onko Forumistien lähimiljöö muuttunut?
Itse asun edelleen näillä nurkilla ja syksyllä alkaa asunnon laajennus ullakolle.
Mettää on kaatunut ympäristöstä. Ei muuta mainittavaa muutosta.joukahainen sanoi:Onko Forumistien lähimiljöö muuttunut?
Nyt on hätätilanne, puolet talosta puuttuu, parruja seiniin tueksi ja nopiasti!kouvotsvoni sanoi:
Tämmöistä nyt.
Minä kirjoitin johonkin tänne, että 26. Samalla alueella oltiin. Olisit tullut käymään. Olisin tarjonnut tukiaiskahvit. Ilman savua.Moe Szyslak sanoi:27 oli Kajjaanissa tännään.
Ja sotkenut sormeni paskaan?Olga sanoi:Minä kirjoitin johonkin tänne, että 26. Samalla alueella oltiin. Olisit tullut käymään. Olisin tarjonnut tukiaiskahvit. Ilman savua.
Just joo. Meillä kyllä käytetään Emboa. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Ja sotkenut sormeni paskaan?
Ei käy tämmöiselle pankinjohtajan pojalle.:nope:
Sitäpaitsi sä olisit kuitenkin ollut päiväunilla tai sitten voivotellut sitä työmäärää mitä yksin firmassa teet, kun muut vaan lusmuaa.