Forumistille traktori

Mikä seuraavista?


  • Äänestäjiä yhteensä
    17
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1405
Sijainti
Home
Cormick international on paras, sillä sitä saa talvella käynnistää tohon ja lekan voimin.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Johtunee kai siitä, että koko elämänsä ajanu Fiiateilla, ja meidän markilla ei oo muutaku Fiiatteja.
Ja John Deereen kun ensikerran istuin, niin joudun kysymään, että paljonko tässä niitä heposia oikein on, vastaukseksi sain 110 kaakkia, mutta tuntui että niitä olisi siellä pellinalla vain 90 mukana:thumbdown
Ja on muuten järkyttävän kokosia nuo John Deerit ulkokuoreltaan, ja rungoltaan.
90-luvun Fiat traktorit olivat myös ulkokuorellisesti minusta ainakin hienoimpia traktoreita, John Deereen 90-luvun malleista en oikein pitänyt varsinkaan niistä pienempi koppasista. Fiat/Ford nimen muututtua New Hollandiksi, niin itselläni ainakin into loppui tuohon merkkiin.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
On hienoa, että maailmassa on niitäkin, joille traktorit ovat asia, joihin suuntautuu into, jonka on mahdollista myös loppua.
No traktori/rekka innostus on ollut minulla aina, mutta ei ne ole joka päiväinen puheen aihe.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
No traktori/rekka innostus on ollut minulla aina, mutta ei ne ole joka päiväinen puheen aihe.
Itsellä loppui traktori-innostus joskus parikymmentä vuotta sitten. Rekka-innostusta ei kai koskaan ollutkaan.

Mutta kuten sanoin, onneksi kaikki eivät ole samanlaisia.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Itsellä loppui traktori-innostus joskus parikymmentä vuotta sitten. Rekka-innostusta ei kai koskaan ollutkaan.

Mutta kuten sanoin, onneksi kaikki eivät ole samanlaisia.
Se pitää sanoa että en ole tilannut koskaan mitään traktori tai rekkalehtiä, mutta AKT lehti tulee.

Rekat ovat ainoastaan varsinaisesti innostaneet silloin nuorempana, mutta ei nykyään enää voi innostuksesta puhua kun on päässyt ajamaan useaan otteeseen, vaikka Rekkakuski ammatti onkin minusta parhain ammatti.
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Se pitää sanoa että en ole tilannut koskaan mitään traktori tai rekkalehtiä, mutta AKT lehti tulee.
Oletko Rekkakurski?
Oma rekkakurski-yritys vai renkinä muussa rekkakurski-yrityksessä?
Nostatko kättä heille, jotka tassua nostavat?

Ja etten luisuisi toikista, niin kerron että ajoin tänään Fiat 640-mallisella ihanuudella.
Hydrauliikkaöljyt jokseenkin paksuna, kun ei perässä olevaa lookaa saanut nostettua.. no, ajoin sitten looka alhaalla yleisellä tiellä.
Toivottavati jokunen sielu arvosti temppuani.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Oletko Rekkakurski?
Oma rekkakurski-yritys vai renkinä muussa rekkakurski-yrityksessä?
Nostatko kättä heille, jotka tassua nostavat?
Kyl ja isänfirma.

Nostan aina, koskaan en oo jättäny nostamatta.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Olen ajanut juuri tuollaisella, kärry perässä. Hieno peli :thumbup:
Itsehän olen nähnyt kerran tuonlaisen FIAT traktorin pellonreunassa kylellään, rehukuorma päällä. En sanoisi hienoksi ajoneuvoksi.
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Itsehän olen nähnyt kerran tuonlaisen FIAT traktorin pellonreunassa kylellään, rehukuorma päällä. En sanoisi hienoksi ajoneuvoksi.
No no no.. nyt astutaan jo vaarallisille varpaille.
Fiat 640 on kerrassaan korskea ori. :mad:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös