Forumistit keskenään-polli

Oletko harrastanut seksiä toisen forumistin kanssa.

• Äänestäjiä yhteensä
    32

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Yllättävän paljon miehiä 'saaneiden' joukossa. Juskasella ja S.A:lla ollut vientiä?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Yllättävän paljon miehiä 'saaneiden' joukossa. Juskasella ja S.A:lla ollut vientiä?
Meinaatko, että noi miehet kaikki on heteroita? :doubtful:

Ei liene mikään salaisuus, että mulla on lapsikin forumistin kanssa. Ja että olen kihloissa forumistin kanssa. Että kai sitä voi vienniksikin sanoa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Klikkasin väärää! Täytyy korjata, ettei tuu mitään sanomisia.

Mun piti valita se "en, mutta kauhee hinku olis" -vaihtoehto. Se.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ei liene mikään salaisuus, että mulla on lapsikin forumistin kanssa. Ja että olen kihloissa forumistin kanssa. Että kai sitä voi vienniksikin sanoa.
Ziisus, mun pitäis lopettaa tää postailu ja hankkia elämä :doubtful: :thumbfh:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Meinaatko, että noi miehet kaikki on heteroita? :doubtful:

Siinä tapauksessa ne on jaskanneet vastauksensa.. Ei-heterothan ja saamattomat vastaa tuon viimeisen (ainakin mun tulkinnan mukaan).

Tolla selittyy yhden ylijäämä tässä vaiheessa :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sama täällä. Parin forumistin kanssa olen naamakirja-kaveri, sen lähemmäs ihoa en päästä. :p
Mitäs jos joskus löydät oikein ihanan miehen, johon rakastut ja sitten käykin ilmi, että kyseessä on Ässämies? Loppuuko rakkaus siihen? :D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ja tosta mä olisin saanut jo jäähyä.:ahem::thumbfh:
En jaksa uskoa. Tuossahan vaan summattiin senhetkinen tilanne ja ihmeteltiin sukupuolten epäsuhtaa (perusoletuksena mulla tietty oli vastaajien heterous). Pikemminkin epäilisin, että jotkut vaan retsostelee ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ehtotan vapaaehtoista viikon jäähyä. Ehtollisena nautittuna. Eli tarkoittaa sitä, että koeaikana virität Perinteisen 72:sen veikkauksen pystyyn. Jos näin ei tapahdu, aktivoituu jäähy. Tuplana. Jäillä.