Ekkös sä tienny et toi on vedetty commodore 64:lla.formulastara sanoi:Aika hyvin sä vedät. Onks tuo MotoGP Xboxille? Hieno grafiikka, toista luokkaa kuin ps2:ssa.
Varmaan formuloilla pääsee kierrosajoissa 2min tuntumaan...
Ekkös sä tienny et toi on vedetty commodore 64:lla.formulastara sanoi:Aika hyvin sä vedät. Onks tuo MotoGP Xboxille? Hieno grafiikka, toista luokkaa kuin ps2:ssa.
Varmaan formuloilla pääsee kierrosajoissa 2min tuntumaan...
Mahtavaa! :thumbup: Ajatko Jaappanissa kilpaakin?hokkane4 sanoi:Nyt on kayty FujiSpeedway ajamassa. Ajoaikaa ei ollut kuin 2x30min mutta kylla siita radasta alkoi jo vahan paasta sinuiksi. Muutamia kommentteja:
Radan alkuosa on kylla todella kovavauhtinen. Paasuoraa ajaessa jo maaliviivan kohdalla nopeusmittari naytti 299km/h(mittari ei nayta 3xx alkuisi nopeuksia ollenkaan), sen jalkeen sai ajaa viela ~5s kaasu auki. Eli mittari nopeutta ehti kelata pitkalti yli 300kmh (eipa ole koskaan tullut ajettua niin kovaa). Korkeuseroista sen verran etta vaikka niita ei paljoa olekkaan niin 4:ssa mutkassa sisaanmeno on "pimea". Lisaksi joka kurvissa on jonkin suuntaista kallistusta.
Rata on muuten kylla hyva mutta ylipitka paasuora(sopii kylla varmaan f1-kisoihin ohitusten takia) ja se hidas shikaani(varmaan f1 ratojen hitain, pl. monaco) tuntuu vahan epaonnistuneilta.
Laitoin videon tuubin :http://www.youtube.com/watch?v=WBW4DpsMJ98
formulastara sanoi:Aika hyvin sä vedät. Onks tuo MotoGP Xboxille? Hieno grafiikka, toista luokkaa kuin ps2:ssa.
Varmaan formuloilla pääsee kierrosajoissa 2min tuntumaan...
Ota tästä nyt selvää...jupla sanoi:Mahtavaa! Ajatko Jaappanissa kilpaakin?
Se shikaani on todella hidas.
Missäs kamera oli kiinni? Katteen ulkopuolella jossain kun ilmavirta hakkasi mikin tukkoon?
Jos tarkoitat "takasuoran" jälkeistä shikaania, niin se on ymmärtääkseni tarkoitettu ainoastaan moottoripyörille. Autot vetävät siinä vajaan ysikymppisen ilman shikaania (kts. rataprofiili ketjun 1. sivulta). Monacon jälkeen hitaimmat mutkat F1-sirkuksessa (hatusta vedettynä) taitavat olla Indianapolisin typerät ässät.hokkane4 sanoi:Rata on muuten kylla hyva mutta ylipitka paasuora(sopii kylla varmaan f1-kisoihin ohitusten takia) ja se hidas shikaani(varmaan f1 ratojen hitain, pl. monaco) tuntuu vahan epaonnistuneilta.
Kamera oli etukatteen sivussa kiinni. Vaikka laitoin teippia mikin eteen niin silti aanet meni vahan mossoksi. On vahan hankalaa saada pleksin taakse kameraa. Tankin paalle olisi ehka saanut mutta sitten ei olisi itse paassyt pleksin taakse suojaan. Olisi varmaan kypara lahtenyt paasta siina paasuoralla..jupla sanoi:Mahtavaa! :thumbup: Ajatko Jaappanissa kilpaakin?
Se shikaani on todella hidas.
Missäs kamera oli kiinni? Katteen ulkopuolella jossain kun ilmavirta hakkasi mikin tukkoon?
Ainakin Japanin GT autot ja formula Nippon ajaa tuon shikaanin kautta. Eli veikkaan etta myos F1:t ajaa. Ja miksi ei, ainakin siina on yksi hyva ohitus paikka. Japanin super bike sarjassa ei muuten ajeta ollenkaan fujin radalla. Onkohan syyna juuri asfaltoidut "turvaalueet":dunno: Paasuoran jarruissa jos tapahtuisi kaatuminen taydesta vauhdista niin pyora menisi kipinasuihkuna >200kmh kaidetta kohti... Kuulin etta jopa kautumotoristien ratapaivilla on useampikin pyora tuhoutunut taydellisesti kun bensaa on laikkynyt tankista ja kipinat sitten sytyttaa pyoran kokoksi:nope:WebSlave sanoi:Jos tarkoitat "takasuoran" jälkeistä shikaania, niin se on ymmärtääkseni tarkoitettu ainoastaan moottoripyörille. Autot vetävät siinä vajaan ysikymppisen ilman shikaania (kts. rataprofiili ketjun 1. sivulta). Monacon jälkeen hitaimmat mutkat F1-sirkuksessa (hatusta vedettynä) taitavat olla Indianapolisin typerät ässät.
No, lopullisesti asia nähdään ensi vuonna. Ihmettelen kyllä miksi vaihtoehtoinen reitti olisi luotu, jos kaikki kuitenkin vetävät shikaanin kautta. Taitaisi tuo jarrutuspaikka olla ohituspaikka ykkösille ilman shikaaniakin.hokkane4 sanoi:Ainakin Japanin GT autot ja formula Nippon ajaa tuon shikaanin kautta. Eli veikkaan etta myos F1:t ajaa. Ja miksi ei, ainakin siina on yksi hyva ohitus paikka.
Dijon?petrolhead sanoi:Käyköhän muuten niin että suoralla tasaväkisten toisiaan lähellä olevien autojen sijoitus vaihtuu joka kierroksella, kuten takavuosina sillä ranskalaisella radalla jonka nimeä en saa päähäni.
No ei muuten varmasti tulla. Fujin radalla tarvitaan välillä enemmän dragia kuin Monzassa. Selkeesti. Vaikka suora olis kuinka pitkä, niin ne huiput ei enää tietyn pisteen jälkeen nouse, kun on pakko laittaa enemmän siipeä. Monzassa mennään jotain 7Km/h nopeampaa veikkailisin.petrolhead sanoi:Fujilla tullaan muuten varmaan näkemään kovempia huippunopeuksia kuin Monzassa, suora on 400 metriä pidempi ja slipstream-kamppailut pitäisi olla taattu juttu. Alkaako joku turvallisuusneitien taho sitten taas vaatimaan muutoksia kun "on niin vaarallisen kovat vauhdit" :nope:
Käyköhän muuten niin että suoralla tasaväkisten toisiaan lähellä olevien autojen sijoitus vaihtuu joka kierroksella, kuten takavuosina sillä ranskalaisella radalla jonka nimeä en saa päähäni.
Dragia (=ilmanvastus)? Tarkoittanet downforcea.formulastara sanoi:No ei muuten varmasti tulla. Fujin radalla tarvitaan välillä enemmän dragia kuin Monzassa.
Viitannet Paul Ricardin/Le Castelletin 1,2 km pitkään Mistral-suoraan?Petrolhead sanoi:Käyköhän muuten niin että suoralla tasaväkisten toisiaan lähellä olevien autojen sijoitus vaihtuu joka kierroksella, kuten takavuosina sillä ranskalaisella radalla jonka nimeä en saa päähäni.
Monzassa nopeita mutkia on Lesmot (2) ja Parabolica, suorien/ kaasu pohjassa ajettavien pätkien pituudet on pääsuoralla n. 1000 metriä ja 3 muuta pätkää n. 800 metrin molemmin puolin.formulastara sanoi:No ei muuten varmasti tulla. Fujin radalla tarvitaan välillä enemmän dragia kuin Monzassa. Selkeesti. Vaikka suora olis kuinka pitkä, niin ne huiput ei enää tietyn pisteen jälkeen nouse, kun on pakko laittaa enemmän siipeä. Monzassa mennään jotain 7Km/h nopeampaa veikkailisin.
Vanhaa Fujia (jossa siis takaosan shikaaneja ei ole) Formulat kiertää noin 1.10 luokkaa. Tuo uuskaan rata ei ole mitenkään hirveän pitkä, tai hidas, eikä ajat taida paljoa nousta. Monzan luokkaa..formulastara sanoi:Varmaan formuloilla pääsee kierrosajoissa 2min tuntumaan...
Ei.Overhouse sanoi:Eikö tuo kierrostenrajoitin tuhoa aika tehokkaasti tuon pitkän suoran mahdollisuudet?
Hiekkaahan ne on Paul Ricardilla olleet ainakin aikaisemmin. Näkyy noista kuvistakin. Tai ei näy mutta siis eriväristä hiekkaa lanattu radan ulkopuolelle.petrolhead sanoi:Muuten hyvä mutta asvaltoidut turva-alueet on ihan ..rseestä.