WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Käsittääkseni Turkin korkeuserot eivät ole keinotekoisia.Felix sanoi:Turkissahan on keinotekoisia korkeuseroja ihan mukavasti.
Käsittääkseni Turkin korkeuserot eivät ole keinotekoisia.Felix sanoi:Turkissahan on keinotekoisia korkeuseroja ihan mukavasti.
Alkukaudesta voisi olla Australia-Japani-Malesia ja loppukaudesta Japani-Kiina. Tälläkin kaudella tehdään kaksi idän reissua, joten molempiin voisi liittää yhden kisan Japanissa.Ghost_Glove sanoi:Kyllä kaks kisaa jaappaniin sopii... mut kuulloostaa tosi
varmalta tuo "turun sanomat vahvistaa" :thumbup:
Minkähänlaisella aikataululla noi sit ajettas? Tuskin sentään peräkkäin? Mut ei japaniin ihan erikseenkään kannata talleja lennättää...
Jep. Noinhan se tehtiin 1994 kun kalenterissa oli kaksi Japanin kisaa, 1995 taas olivat kalenterissa peräkkäin.Bleu sanoi:Alkukaudesta voisi olla Australia-Japani-Malesia ja loppukaudesta Japani-Kiina. Tälläkin kaudella tehdään kaksi idän reissua, joten molempiin voisi liittää yhden kisan Japanissa.
Olisin kyllä väittänyt, että tuohon tuli varmistus jo samoihin aikoihin kun tämän vuoden kisa peruttiin. Tai ainakin kilpailun järjestäjät kertoivat silloin tehneensä viisivuotisen sopimuksen Ecclestonen kanssa 2007 eteenpäin.Niksi sanoi:Vielä kun saadaan SE oikea varmistus ja Spa palaa kalenteriin, niin ensi kausi näyttää jo hyvältä. :thumbup:
Taitaa olla vain niin, että sivustoa ei enää päivitetälfb sanoi:http://www.racingcircuits.net, josta nuo kuvat ovat, on muuten hyvä sivusto, siellä tuntuisi olevan jokseenkin kattava lista maailman kilparadoista profiileineen, myös vanhat rataversiot sekä muunnokset ovat näkyvillä.
Viime lokakuulta taitavat olla viimeiset päivitykset, toivottavasti niitä kuitenkin tulisi lisää :dunno:Bleu sanoi:Taitaa olla vain niin, että sivustoa ei enää päivitetä
Mutku se loistava viimeinen mutka on raiskattu a la Tilke.jkjanne sanoi:Jotain prätkäpeliä n.3-4 vuotta sitten pelanneena jäi Fujista hyvät muistikuvat, viimeinen mutka ja pääsuoran "alkuosakaan" eivät olleet lättänän lättäniä ja tasaista baanaa vaan jonkun verran ylämäkeen nousevia, ennen kuin rata taas tasoittui pääsuoran keskivaihelle ennätettäessä.
...jotta pääsuoran päässä nähtäisiin ohituksia.tsinivuo sanoi:Mutku se loistava viimeinen mutka on raiskattu a la Tilke.
Vanhan Fujin takakaarre välillä shikaani-pääsuora olisi ollut F1-autolla helposti kaasu pohjassa ajettava, joten muutos ei ohituksia lisää.WebSlave sanoi:...jotta pääsuoran päässä nähtäisiin ohituksia.
http://www.racingcircuits.net on ilmeisesti tullut tiensä päähän. Sääli.
Paitsi ettei nopeissa kaarteissa nykyaerodynamiikalla pysty ajamaan aivan peesissä. Takaa-ajettavaa pääsuoralla siis olisi ollut paljon enemmän kuin (uudistusten jälkeisten) hitaiden mutkien jälkeen.petrolhead sanoi:Vanhan Fujin takakaarre välillä shikaani-pääsuora olisi ollut F1-autolla helposti kaasu pohjassa ajettava, joten muutos ei ohituksia lisää.