Futiksen MM-kisojen Vapaan liveseuranta!

burb

.
Pari päivää väliä. Voishan sitä vaikka Veikkausliigaa tuijotella korvikkeena...?

WebSlave

Trackman
Sen toki osasin ennustaa, ettei USA (jos noissa kapinoissa moni muukaan altavastaaja) sorru "me ollaan hävitty tää peli"-asenteeseen, mutta Belgia teki homman itselleen tarpeettoman vaikeaksi. Edelleen pelattiin hyökäävää maalintekopeliä, vaikka johtoasemassa (varsinkin 2-0 -tilantessa) olisi pitänyt rauhoittaa ja rakennella aikaavievästi. Tulihan se voitto silti, mutta turhan korkean verenpaineen ja fyysisen kulutuksen kautta.

Sinällään Wilmotsilta oiva veto säästää aiemmin avauksessa ollut Lukaku - joka kuitenkin on Evertonin ykköskärki - jatkoaikaan. Kieltämättä kaveri ei näissä kisoissa ole pahemmin vielä loistanut, mutta tuon tason kärki tuoreilla jaloilla jatkoajalla on oiva ase.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Toiveajattelua ilmassa?
Huomasin ja korjasin virheeni. Ei kuulunut Portugali suosikkeihini näissä geimeissä. Alkuperäisessä ennusteessani Belgian piti itse asiassa voittaa juuri Portugali tässä vaiheessa. Lusitanialaiset alisuorittivat vielä odotuksiani pahemmin.

Örfil

Guest
Huomasin ja korjasin virheeni. Ei kuulunut Portugali suosikkeihini näissä geimeissä.
Jos ei kannata Portugalia, ei kannata myöskään Anna Abreuta ja siitä päästään siihen ettei kannata tietenkään myöskään Suomea => ISÄNMAANPETTURI!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ketä kiinnostaa Anna Abreaun musisointi. Näin myös livenä ja olin ihan myyty.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tarkoitatko siis että musiikki ja biisit oli huonoja vaiko laulanta ja esiintyminen vaiko molemmat? Itse olen kuullut, että jälkimmäinen puoli toimisi oikeinkin hyvin.
Musa ja biisit. Kylmästä lämpimään ja Jvg toimi oikein hyvin.

Annan Pitäis laulaa isänmaallisesti suomeksi.

T. Rage