Toiveajattelua ilmassa?Sen toki osasin ennustaa, ettei USA (jos noissa kapinoissa moni muukaan altavastaaja) sorru "me ollaan hävitty tää peli"-asenteeseen, mutta Portugali teki homman itselleen tarpeettoman vaikeaksi.
Huomasin ja korjasin virheeni. Ei kuulunut Portugali suosikkeihini näissä geimeissä. Alkuperäisessä ennusteessani Belgian piti itse asiassa voittaa juuri Portugali tässä vaiheessa. Lusitanialaiset alisuorittivat vielä odotuksiani pahemmin.Toiveajattelua ilmassa?
Pelit käyvät harvoiksi.Halit pervenee.
Jos vaan pelattais johonkin ihmisille suunnattuun aikaan niin ehkä sitten vois sanoa noin.Taas ihan huikea ottelu. Kaikkien aikojen kisat!
Jos ei kannata Portugalia, ei kannata myöskään Anna Abreuta ja siitä päästään siihen ettei kannata tietenkään myöskään Suomea => ISÄNMAANPETTURI!Huomasin ja korjasin virheeni. Ei kuulunut Portugali suosikkeihini näissä geimeissä.
Eli sitä muuttuu Ragen mielestä isänmaalliseksi kun pitää jonkun portugalialaisen perseestä?Ketä kiinnostaa Anna Abreaun musisointi. Näin myös livenä ja olin ihan myyty.
Tarkoitatko siis että musiikki ja biisit oli huonoja vaiko laulanta ja esiintyminen vaiko molemmat? Itse olen kuullut, että jälkimmäinen puoli toimisi oikeinkin hyvin.Näin Anna Abreun livenä ja surkeaa oli hänen musisointinsa.
Musa ja biisit. Kylmästä lämpimään ja Jvg toimi oikein hyvin.Tarkoitatko siis että musiikki ja biisit oli huonoja vaiko laulanta ja esiintyminen vaiko molemmat? Itse olen kuullut, että jälkimmäinen puoli toimisi oikeinkin hyvin.
Mullon niin väljä, että hiekka toimii kitkana.*Ravistelee hiekkaa Mossen pimpistä*
portugalialaisen