Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ex-vaimon sisko oli kova tupakkinainen (huom! burb!) ja sormensa & kyntensä keltaiset. Teki joskus pullaa ja tarjoili vieraille, mutta vaimolle sanoin etten voi syödä sen kynsipullaa. Siskolleen kerroin jonkun muun tekosyyn tietenkin.

Juoksin/hölkkäsin/kävelin polvituen kanssa tuon Vehmasmäenlenkin ja nyt polvi on ihan helkkarin kipee.:thumbfh:
Millaisella tuella menet? Minä hankin sivusiteiden paukahdettua McDavidin sivuraudallisen tuen. Tuo vaan estää sivuttaisliikkeen, ei siis muuten tue itse rasitusta, eikä ole mielekästä juoksulenkillä käyttää (poislukien liukas keli!)

Millaisella tuella menet? Minä hankin sivusiteiden paukahdettua McDavidin sivuraudallisen tuen. Tuo vaan estää sivuttaisliikkeen, ei siis muuten tue itse rasitusta, eikä ole mielekästä juoksulenkillä käyttää (poislukien liukas keli!)

On mulla tuollainenkin. Nyt menin ihan Muellerin neopreenituella.

Pitkään lenkkeilyä häirinneet polvikivut ovat helpottamaan päin. Lääkäri diagnosoi juoksijan polven ja lähetti fysioterapeutille, joka puolestaan opasti jumppaliikkeitä ja hankkimaan oikeanlaiset lenkkarit sekä teki tukipohjalliset. Viimeiset pari viikkoa on mennyt kivuitta tuommoisia noin varttitunnin lenkkejä tehden. Päivä päivältä vähän pidempiä.