Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tullut reissun päätteksi mitään megakrapulaa vaan flunssa.

Lääkkeenä sipulia ja carmolis/hunaja"teetä".

Saa nähdä onko aamulla asiaa työmaalle.

Ukkovarpaassa elohiiri ollut puoli tuntia ja toistunut oire usein. Voisi kait läöökkekr

Perse on aika ruvella.:thumbfh:

Äkkiseltään 150 km paksuissakin vaippahousuissa tuntuu.
Lääke: perseen leputusta

Eilen käytiin katsomassa Luokkakokous, ja Cmini anopille hoitoon, ja eikun teatterille. Ei kauaa oltu anoppilassa mutta tällä kertaa sain kissankarvaa hengitykseen tai silmään ni oireet nyt allergisia. Välillä menee pidempikin aika jossain "kissalassa" ongelmitta. No mutta, kohta töihin ->

Ei tarvinnut lähteä töihin.

Olotila huterahko, vaikkei kuumetta olekaan. Puoli astetta alilämmön puolella. Äänikin on lähtenyt.

Josko apteekkiin tänään. Ja huomenna lekuriin, jollei olot taltu sitä ennen.

No nyt on nuha lähempänä kuin kertaakaan vuoteen. Lähtisköhän vielä hunajalla, valkosipulilla, tai tiger-palmin nuuhkaisulla.

Olen viime aikoina nukkunut huonosti. Heräilen pitkin öitä, onneksi uudestaan nukahtaminen käy kuin tanssi, esim. polkka, tango tai baletti.
Yllättävän vähän asia on haitannut. Oliskohan niin että jos tietyt unen vaiheet saa käytyä läpi niin heräily vähemmän tärkeissä vaiheissa ei palijo haittaa? Ainakin REM-jaksot saanen hoidettua, koska unia riittää. Emmä niitä aamulla muista, mutta sen muistan että niitä on ollut. Tai sitten olen nähnyt unta siitä että olen nähnyt unta. Jaksoitko tosissaan lukea tänne asti? Heh, ei olis kannattanut. Ei täällä ole mitään mielenkiintoista.

Ei taida pitää paikkaansa. Mulla ei ole ollut nuhaa 2-3 vuoteen.

Vuoden 2013 jälkeen kuumetta pitkästäaikaa:

11032915_350487778476049_1562473335_n.jpg

Taitaa jäädä BK:n sinkkubileet nyt väliin. :( Aina ei voi voittaa.