Ehkä 3 tuntia tunsi lihaksessa vähän jumia. Eipä tuo haitannut.Minulla ei tullut sivuvaituksena mitään, tiedä sitten toisen rokotuksen jäkeen?
Kaikenlaista näyttää olevan liikkeellä. Vaimo sai positiivisen covid-tuloksen lauantaina. Sitä ennen oli jo yksi kuumetauti, milloin tuli negatiivinen tulos. Tulee jo ongelmaksi, mistä päivämäärästä lasketaan se 5 päivän varoaika töihin palaamisessa.6pv kuumeessa - ekat päivät mieto 37.5 ja sitten kolme pv 38.5-39’C.
Suhteellisen ahterista ja on aika pitkä tovi vierähtänyt kun ollut näin pitkään ja paljon lämpöä. Nyt onneksi jo parempaan päin.
Harmaata pulisonkia puskee täällä. Leuka ja viiksialue on vielä yönmustaa.Ei varsinaisesti fyysinen olotilaan vaikuta, mutta alaleuan partakarvoihin on ilmestynyt harmaata väriä. Siitä se keski-ikäisyys alkaa.
Onko yskää? Mulla ei ole allergioita, mutta vuosi sitten oli yskää ja tukkoisuutta niihin aikoihin kuin lakaisukoneet partioivat kaduilla.Vähän on tukkoiset nenä ja nielu. En nyt varsinaisesti kipeäkään ole. Olisikohan katupölyn ärsytystä?
Ei ole yskää, eikä niistääkään ole vielä tarvinnut sisällä.Onko yskää? Mulla ei ole allergioita, mutta vuosi sitten oli yskää ja tukkoisuutta niihin aikoihin kuin lakaisukoneet partioivat kaduilla.
Kuulostaa ikävälle toi jalkasi infektio. Toivon mukaan jalkasi lähtisi kuntoon lähiaikoina.heinäkuussa viikko sairaalassa jalan infektion takia suonensisäisiä antibiootteja nauttien, tämän jälkeen 2vk antibiootit. Ei ole jalka vieläkään kunnossa. voishan tuo vaikka ketuttaakin kun tottunut treenaamaan joka päivä.
joo oishan tuo mukava. pikkasen tylsää olla puolikuntonen näin kauan. Kiitos tsempeistä!Kuulostaa ikävälle toi jalkasi infektio. Toivon mukaan jalkasi lähtisi kuntoon lähiaikoina.