Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kättä vähän särkee ja päätä. Tekis mieli särkylääkettä mutta kun ne on tuolla kaapissa ja pitäis nousta tästä penkiltä ja kaikkee.

Voiton puolella plunssasta. Mitä nyt ääni on vielä kun Lösösellä, mutta muuten suht OK.

Oikean käden etusormessa jotain tummansinistä väriä. Myös kynnen alla. Vaivanneeko mua kuppa, vaiko hulluuden ensi oireitako lie? Ah, tämä epätietoisuus mun syömmein huolella täyttää.

Oikean käden etusormessa jotain tummansinistä väriä. Myös kynnen alla. Vaivanneeko mua kuppa, vaiko hulluuden ensi oireitako lie? Ah, tämä epätietoisuus mun syömmein huolella täyttää.
Miten olisi röökaamisen lopettaminen ja rannejumppa?

Nenä vuotaa kuin vuotava nenä ja kurkkua kutiaa kuin kutiavaa kurkkua.

Maanantai aamu seitsemän ja perjantai ilta puol yhdeksän välillä tuli vietettyä aikaa kotona kokonaista 27 tuntia. Olo on myös sen mukainen, että on tullut liikuttua muutama tuhat kilometriä istuen tällä viikolla.

Luin että "vapaan paskaksi" - pitäiskö niitä modeoikeuksia tarkastella taas uudemman kerran :thumbup:

Paine pääkopan alla hellittää, ei enää sellainen olo että pitäisi porata reikiä kalloon.

Keskiviikkona futsalmatsissa kolahtanut sääri on viime tunteina saanut pirtsakkaa violettia väriä.

Violetti on katumuksen ja syntien tunnustamisen väri, jota käytetään pääsiäistä edeltävänä paastonaikana. Lauri Ferguson Bylvänäinen siis ns. ajan hermolla nytten.

Musta on murheen, surun, katoavaisuuden ja kuoleman väri, jota käytetään pitkäperjantaina ja lankalauantaina. Kouvolalainen siis ajan hermolla.