Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsellä kunto mystinen. Ei kulje juoksu tai pyörä lain (esim. verrattuna viime kevääseen) mutta lenkin jälkeen ei väsytä lain. Kaipa se vauhti sieltä pumpsahtaa esiin?

Histecciä naamariin saa näyttää auttaako. Jännä kun jotenkin tosi tukkonen olo hengityksen suhteen ettei tee mieli tehdä mitään, mut uintia ei haitannut yhtään.

Parina edellisenä keväänä olen epäilly, että mulle on tullu joku siitepölyjutska. Nyt oon aika varma siitä. Ei tosin paha, ainakaan vielä.

Parina edellisenä keväänä olen epäilly, että mulle on tullu joku siitepölyjutska. Nyt oon aika varma siitä. Ei tosin paha, ainakaan vielä.

Ei siinä mitään, välttelet vaan noita siemensyöksyjä niin hyvin menee :thumbup:

Hyppäsin etusormi suorana palohälytintä vasten kattoon ja paskaksihan se meni :mad_old:

14h töipäivän päätteeksi on sekä henkisesti, että varsinkin fyysisesti melko paskana.

Jätkä vaan huutelee sieltä vieraisiin pöytiin! Tuu tänne sanoo ni saat selkääs!

Ensinnäkin (1.) sulla ei oo pöytää. Myit sen viinarahoiksi.
Toisekseen (2.) en huutele "sieltä".
Kolmannekseen (3.) noi ulostejutut kuuluu edelleen tonne vessatoikkiin, vaikka sitten kuinka niitä uhattaisiin selkään levittää.
Neljännekseen (5.) millä lihaksilla?
Viidennekseen (4.) you and whose army?
Kuudennekseen (107.) jaska.

Ensinnäkin (1.) sulla ei oo pöytää. Myit sen viinarahoiksi.
Toisekseen (2.) en huutele "sieltä".
Kolmannekseen (3.) noi ulostejutut kuuluu edelleen tonne vessatoikkiin, vaikka sitten kuinka niitä uhattaisiin selkään levittää.
Neljännekseen (5.) millä lihaksilla?
Viidennekseen (4.) you and whose army?
Kuudennekseen (107.) jaska.

Argumentointisi taso on niin jäätävää, että en keksi muuta vastaväitettä kun itkupotkuraivarit ja nurista moderaattoreille.