Mangelo
Well-known member
Triathlonistin pitäisi kyetä laskemaan vauhdissa allensa?Ihan vitunmoinen kusihätä. Ja 35 min kotiin. -> läpy tiskiin.
Triathlonistin pitäisi kyetä laskemaan vauhdissa allensa?Ihan vitunmoinen kusihätä. Ja 35 min kotiin. -> läpy tiskiin.
Triathlonistin pitäisi kyetä laskemaan vauhdissa allensa?
Kontillaan matolla, sohvan edessä -> polveen hankautunut palovamma, vaikken tietoisesti persettäin pyörittänyt
Sen jälkeen itse asiaan sohvalla. Kahden istuttava sohva, mä alla -> selkä paukku ja naksahteli, eikä henki meinannut kulkea loppuhuipennuksen jälkeen
Kaikkein pahinta oli tietty se, että piti ryhtyä hommiin kesken Hellraiserin -> leffasta meni monta sekuntia ohi silmien. Se nyt on enemmänkin henkisen puolen tuntemus.
Mieleeni tulikin juuri toleranssisiipi, kun kotiin saavuin Hellraiseria katsomaan.
Kokeileppa Tiikeripalsamia nivusiin, sen jälkeen on really gougou meininki
Hellraiseria katsomaan vai "Hellraiseria katsomaan"? Tämä on tärkeätä tietää, vaikka olenhan mä imarreltu jälkimmäisessäkin tapauksessa.
Meinasin kertoa faktan että juoksutrikoissa ei hierry nivuset vielä parinkympin painalluksella, vaan sittenpä muistin asuvani samalla kirkolla Alpun kanssa.
Ainoat taudit mihin Tiikeribalsami ei auta on tyhmyys ja kuolema.
Kokeileppa Tiikeripalsamia nivusiin, sen jälkeen on really gougou meininki