Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

burb

.
Kättä vähän särkee ja päätä. Tekis mieli särkylääkettä mutta kun ne on tuolla kaapissa ja pitäis nousta tästä penkiltä ja kaikkee.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Voiton puolella plunssasta. Mitä nyt ääni on vielä kun Lösösellä, mutta muuten suht OK.

burb

.
Oikean käden etusormessa jotain tummansinistä väriä. Myös kynnen alla. Vaivanneeko mua kuppa, vaiko hulluuden ensi oireitako lie? Ah, tämä epätietoisuus mun syömmein huolella täyttää.

Mangelo

Well-known member
Oikean käden etusormessa jotain tummansinistä väriä. Myös kynnen alla. Vaivanneeko mua kuppa, vaiko hulluuden ensi oireitako lie? Ah, tämä epätietoisuus mun syömmein huolella täyttää.
Miten olisi röökaamisen lopettaminen ja rannejumppa?

Mangelo

Well-known member
Nenä vuotaa kuin vuotava nenä ja kurkkua kutiaa kuin kutiavaa kurkkua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Maanantai aamu seitsemän ja perjantai ilta puol yhdeksän välillä tuli vietettyä aikaa kotona kokonaista 27 tuntia. Olo on myös sen mukainen, että on tullut liikuttua muutama tuhat kilometriä istuen tällä viikolla.

Örfil

Guest
Luin että "vapaan paskaksi" - pitäiskö niitä modeoikeuksia tarkastella taas uudemman kerran :thumbup:

Mangelo

Well-known member
Paine pääkopan alla hellittää, ei enää sellainen olo että pitäisi porata reikiä kalloon.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Keskiviikkona futsalmatsissa kolahtanut sääri on viime tunteina saanut pirtsakkaa violettia väriä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Violetti on katumuksen ja syntien tunnustamisen väri, jota käytetään pääsiäistä edeltävänä paastonaikana. Lauri Ferguson Bylvänäinen siis ns. ajan hermolla nytten.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Musta on murheen, surun, katoavaisuuden ja kuoleman väri, jota käytetään pitkäperjantaina ja lankalauantaina. Kouvolalainen siis ajan hermolla.