OoPee
Nuori ikäisekseen
Sit kelpaaki poreporeporeilla kuumas altaas ja saunotella ku kreisibitch.Jahas kait sitä vois koht lähteä taas vetää tonni selkää ja tonni vatsaa ja tonni vesijuoksua..
Sit kelpaaki poreporeporeilla kuumas altaas ja saunotella ku kreisibitch.Jahas kait sitä vois koht lähteä taas vetää tonni selkää ja tonni vatsaa ja tonni vesijuoksua..
Hei mahtava idea, en itse tullut edes ajatelleeksi. Kiitos OoPee!Sit kelpaaki poreporeporeilla kuumas altaas ja saunotella ku kreisibitch.
:ahem::ahem:Saanet N-huuli kuitenkin boss-tason lautasvatsan joutumatta vetään tonnia vatsaa!
:dunno:4 viikkoa kepeillä könkkäämistä.
Sullakin sitten hetken hiljaisempaa treenitoikissa. :tongue:4 viikkoa kepeillä könkkäämistä.
Mulukku. Vejän käsillä hillitöntä settiä. Kippari-Kalle kädet mulla kohta. Samanlaiset kuin Jonilla.Sullakin sitten hetken hiljaisempaa treenitoikissa. :tongue:
Kannattaa kysellä jostain rukousillasta apua tuohon, osaavat kuulemma auttaa.4 viikkoa kepeillä könkkäämistä.
Kannattaa kysellä jostain rukousillasta apua tuohon, osaavat kuulemma auttaa.
No kyllä. Oli nukutuksessa hengitys lakannut. Joku spasmi tullut. Henkitorveen lyöneet putken ja koneeseen kiinni.Kannattaa kysellä jostain rukousillasta apua tuohon, osaavat kuulemma auttaa.
Murtumaa epäili lekuri, mutta keuhkoäänet ok joten ei röntgeniin.Kylki jo toista viikkoa kipeä Treen viihdeillan jäljiltä.
Huomenna työmaan lekuriin, tänään ei päässyt.
Veikkailisin diagnoosiksi lihasrevähdystä tai kylkiluun murtumaa.
Jösses mikä lyöntiKannattaa kysellä jostain rukousillasta apua tuohon, osaavat kuulemma auttaa.
Mä en ymmärtänyt tuota, että kehtaisko joku selittää?Jösses mikä lyönti
Mites noin muuten meni leikkaus? Onnistuiko? Asensiko kirurgi vahingossa evässämpylänsä sun pernan tilalle?No kyllä. Oli nukutuksessa hengitys lakannut. Joku spasmi tullut. Henkitorveen lyöneet putken ja koneeseen kiinni.
Tekivät 8 reikää luuhun, jotta kasvaisi uutta nivelpintaa. Kuukausi saikkua ja kepittelyä.Mites noin muuten meni leikkaus? Onnistuiko? Asensiko kirurgi vahingossa evässämpylänsä sun pernan tilalle?