Pitää ottaa putki uudestaan ja kokeilla samaa. Jos jälleenkään ei jaksa juosta yhtä tuntia helteessä, niin luultavasti on normaalia. Kokeen voi toistaa niin monta kertaa että vakuuttuu asiasta, tai tulee poikkeava tulos. Jos sitten vielä talvella on putket päällä ja jaksaakin juosta tunnin kuuden päivän putken jälkeen, voi päätellä olevan normaalia, että jaksaa juosta kuuden päivän putken jälkeen, mutta ei helteessä.Onko normaalia, että 6 päivän ryyppyputken jälkeen ei meinaa jaksaa juosta helteessä edes yhtä tuntia?
Kaverit käski kysyä.
No kyllähän nyt hyviä läppiä voi pari kertaa toistaakin.Oho. Forumin huuliveikot kokoontu.
Heh, Massa.No kyllähän nyt hyviä läppiä voi pari kertaa toistaakin.
Hassua miten yksi kirjain voi muuttaa lauseen merkityksen noinkin totaalisesti. Ehdin jo peljästyä, että tulee ehkä kuviakin, mutta lukaisin sitten uudestaan.En ollut tuntia vaatteet päällä, heh heh.
Käväise David Herzoginin juttusilla, lienee tänään vielä stadikalla.Ihan kun olis Jeesus Kristus kuumen lykännyt mulle viime yönä. Aamulla oli kurkussa räkää ja vähän kipeänä ja nyt on sellainen 0,5:n asteen kuumeen olotila. Vissiin liian kylmä yö, kun lämpötila laski 20:ynppiin ja nukuin boksereissa ikkuna auki ja ilman peittoa. :frown:
Itse luin samoin väärin. Tosin tajusin lukeneeni väärin vasta luettuani sun kommenttisi.Hassua miten yksi kirjain voi muuttaa lauseen merkityksen noinkin totaalisesti. Ehdin jo peljästyä, että tulee ehkä kuviakin, mutta lukaisin sitten uudestaan.
Ihan kun olis Jeesus Kristus kuumen lykännyt mulle viime yönä. Aamulla oli kurkussa räkää ja vähän kipeänä ja nyt on sellainen 0,5:n asteen kuumeen olotila. Vissiin liian kylmä yö, kun lämpötila laski 20:ynppiin ja nukuin boksereissa ikkuna auki ja ilman peittoa. :frown:
Juuei.Ens kerran kun Jacques lähtee 5 tunnin pyörälenkille tai Mosse 5 tunnin ajokeikalle, niin pistäkäähän soimaan taustamusaksi repeatilla Mamban Vielä on kesää jäljellä.
Aargh.. Mieluummin kuolisin kuin kuuntelisin sitä.Ens kerran kun Jacques lähtee 5 tunnin pyörälenkille tai Mosse 5 tunnin ajokeikalle, niin pistäkäähän soimaan taustamusaksi repeatilla Mamban Vielä on kesää jäljellä.