Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

Mangelo

Well-known member
Onko normaalia, että 6 päivän ryyppyputken jälkeen ei meinaa jaksaa juosta helteessä edes yhtä tuntia?

Kaverit käski kysyä.
Pitää ottaa putki uudestaan ja kokeilla samaa. Jos jälleenkään ei jaksa juosta yhtä tuntia helteessä, niin luultavasti on normaalia. Kokeen voi toistaa niin monta kertaa että vakuuttuu asiasta, tai tulee poikkeava tulos. Jos sitten vielä talvella on putket päällä ja jaksaakin juosta tunnin kuuden päivän putken jälkeen, voi päätellä olevan normaalia, että jaksaa juosta kuuden päivän putken jälkeen, mutta ei helteessä.

Lunssila

Well-known member
Ihan kun olis Jeesus Kristus kuumen lykännyt mulle viime yönä. Aamulla oli kurkussa räkää ja vähän kipeänä ja nyt on sellainen 0,5:n asteen kuumeen olotila. Vissiin liian kylmä yö, kun lämpötila laski 20:ynppiin ja nukuin boksereissa ikkuna auki ja ilman peittoa. :frown:

Makkonen

Guest
Ihan kun olis Jeesus Kristus kuumen lykännyt mulle viime yönä. Aamulla oli kurkussa räkää ja vähän kipeänä ja nyt on sellainen 0,5:n asteen kuumeen olotila. Vissiin liian kylmä yö, kun lämpötila laski 20:ynppiin ja nukuin boksereissa ikkuna auki ja ilman peittoa. :frown:
Käväise David Herzoginin juttusilla, lienee tänään vielä stadikalla.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Hassua miten yksi kirjain voi muuttaa lauseen merkityksen noinkin totaalisesti. Ehdin jo peljästyä, että tulee ehkä kuviakin, mutta lukaisin sitten uudestaan.
Itse luin samoin väärin. Tosin tajusin lukeneeni väärin vasta luettuani sun kommenttisi.

Mangelo

Well-known member
Outo (mutta hyvä) olo kun jalat kuumat ja pää kylmä. Yleensä toisin päin.

Ykkösnick

Heh, Massa!
Sijainti
Kerros 107

Sama täällä, mutta lämpötila ei tässä kämpässä laske alle 30 ja toisekseen nukuin alasti. Äsken kun tarkistin, niin minulla todellakin oli kuumetta.

jjv

Arschloch
Työkaverilla on ihan normaalia, että kesällä ruumiinlämpö on noin asteen verran enemmän kuin talvella. Jotain 37,5 sillä on kesäisin, iltaisin kuulemma enemmänkin. Ja se on just niitä tyyppejä joilla on hyvä kunto, mut silti hikoilevat helvetisti ihan pienestä. Lääkäri sanonut ettei se haittaa, jos ei muita oireita ole.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ens kerran kun Jacques lähtee 5 tunnin pyörälenkille tai Mosse 5 tunnin ajokeikalle, niin pistäkäähän soimaan taustamusaksi repeatilla Mamban Vielä on kesää jäljellä.