Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kontillaan matolla, sohvan edessä -> polveen hankautunut palovamma, vaikken tietoisesti persettäin pyörittänyt
Sen jälkeen itse asiaan sohvalla. Kahden istuttava sohva, mä alla -> selkä paukku ja naksahteli, eikä henki meinannut kulkea loppuhuipennuksen jälkeen

Kaikkein pahinta oli tietty se, että piti ryhtyä hommiin kesken Hellraiserin -> leffasta meni monta sekuntia ohi silmien. Se nyt on enemmänkin henkisen puolen tuntemus.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kontillaan matolla, sohvan edessä -> polveen hankautunut palovamma, vaikken tietoisesti persettäin pyörittänyt
Sen jälkeen itse asiaan sohvalla. Kahden istuttava sohva, mä alla -> selkä paukku ja naksahteli, eikä henki meinannut kulkea loppuhuipennuksen jälkeen

Kaikkein pahinta oli tietty se, että piti ryhtyä hommiin kesken Hellraiserin -> leffasta meni monta sekuntia ohi silmien. Se nyt on enemmänkin henkisen puolen tuntemus.
Ja mulla on hyttysen paukaumia ympäri kehon vaikken ole mitään tommosia tehnyt.

jjv

Arschloch
Mieleeni tulikin juuri toleranssisiipi, kun kotiin saavuin Hellraiseria katsomaan.

burb

.
Silmää kutittaa. Sinne taisi roiskahtaa hieman kloriittia. Ei auta muuta kuin valittaa.

Örfil

Guest
Kokeileppa Tiikeripalsamia nivusiin, sen jälkeen on really gougou meininki

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Meinasin kertoa faktan että juoksutrikoissa ei hierry nivuset vielä parinkympin painalluksella, vaan sittenpä muistin asuvani samalla kirkolla Alpun kanssa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kokeileppa Tiikeripalsamia nivusiin, sen jälkeen on really gougou meininki
Ei ollu tiikeripalsamia, mutta jotain USA:sta ostamaani voidetta, jonka tarkoitus oli lievittää lihas- ja nivelkipuja. Talvella kun iski paha noidannuoli, niin voitelin sitä selkääni. Todella jytyä kamaa, voideltu kohta alkoi heti kuumottaa ja kyllähän se aikalailla kirvelikin. Opin melko pian, että voitelun jälkeen kannattaa pestä kädet ennenkuin menee kuselle :eek!: