Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

72

Well-known member
Noniin, mielenkiintoinen päivä. Aamulla junassa otti pumpusta ja sittenpä kohta olinkin ambulanssissa sydänkäyrillä.
Sitten päivällä vielä uudet 3 sydänfilmiä, ja verikokeet, yms. Sydänentsyymit hippasen koholla, veritulppa-arvosta. Ei liuotusta kuitenkaan.
Nyt oon saikulla, kontrolli ensi viikolla. Olen todella väsynyt, ja pumpusta ottaa edelleen. Tän maailman kirjoissa vielä kuitenkin.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Fyysinen olotila mitä mainioin. Koko kroppa, eritoten sormet, kyynärvarret, hauikset ynnä selkä aika sipissä neljän tunnin seinäkiipeilysetistä. Ai että. Harvoin sitä näin paljon nauttii tekemisestä, jossa on ihan paska!

72:lle paranemisia. Toivottavasti ei tule tavaksi!

Tarpeen tullen sitten Mangel... Zaiko... Romppeen Sabeltilta ruokavaliovinkit, jolla sydänkäyrät saa iteroitua jiiriin. :thumbup:

Sue_me

Well-known member
72:lle paranemisia.

Ei kuulosta ihan pikkujutulta näin äkkiseltään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Noniin, mielenkiintoinen päivä. Aamulla junassa otti pumpusta ja sittenpä kohta olinkin ambulanssissa sydänkäyrillä.
Sitten päivällä vielä uudet 3 sydänfilmiä, ja verikokeet, yms. Sydänentsyymit hippasen koholla, veritulppa-arvosta. Ei liuotusta kuitenkaan.
Nyt oon saikulla, kontrolli ensi viikolla. Olen todella väsynyt, ja pumpusta ottaa edelleen. Tän maailman kirjoissa vielä kuitenkin.
Ui vittu. Ota iisisti ja selvitä mitä voit tehdä, että voit välttää moiset. Kannattaa ottaa vakavasti nuo 'varoitukset'.

Tsempit!

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Jopas. Paranemistoivotukset täältäkin.

72

Well-known member
Kiitos tsempeistä kaikille. Oon jotenkin niin väsynyt enkä oikein jaksa mitään.
Nyt on opittava ottamaan iisisti, yllättävän vaikea laji, kun tottunut touhuamaan kaikenlaista.
Kroppa ilmoitti, ettei hyväksy. No, tässä vaan löhöön sohvalla ja katson telkkaria.
Pumppu on tänään taas tykytellyt tavallista kovemmin, ja raajat tuntuu voimattomilta.

Jännittää ensi viikon kontrollikokeet, uudet käyrät silloin ja toivottavasti se entsyymiarvo olisi normalisoitunut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Selkä ihan krampissa ja pitäis ajaa 500 km kotiin.

Tekis mieli sanoa voe vitun vittu, mutten sano. Kele.

burb

.
Selkä ihan krampissa ja pitäis ajaa 500 km kotiin.

Tekis mieli sanoa voe vitun vittu, mutten sano. Kele.
Kaksi sanaa: ruokavalio.

Enemmän vähäsuolaisia hiilihydraatteja ja korkeaoktaanista kalanmaksaa. Etikkaa raakana.

jjv

Arschloch
Tuli turvallinen olo, kun hoksasin kuinka hyvässä kunnossa pumppuni luultavasti on, koska mähän enimmäkseen vaan löhöän ääressä telkkarin ja läppärin. Jatkankin tässä terveyteni vaalimista ->

Sijainti
Katabolia
Tuli turvallinen olo, kun hoksasin kuinka hyvässä kunnossa pumppuni luultavasti on, koska mähän enimmäkseen vaan löhöän ääressä telkkarin ja läppärin. Jatkankin tässä terveyteni vaalimista ->
Viesteistäsi saanut kyllä sellaisen vaikutelman, ettei hirveästi suonet pullistele päässä. Hyvä lääkitys tai geenit.