Suosittelen kahden tunnin juoksulenkkejä, valkosipulia, kalaöljyä, paastoa, ja tarvittaessa liuotuspillereitä.Tarpeen tullen sitten Mangel... Zaiko... Romppeen Sabeltilta ruokavaliovinkit, jolla sydänkäyrät saa iteroitua jiiriin. :thumbup:
Ui vittu. Ota iisisti ja selvitä mitä voit tehdä, että voit välttää moiset. Kannattaa ottaa vakavasti nuo 'varoitukset'.Noniin, mielenkiintoinen päivä. Aamulla junassa otti pumpusta ja sittenpä kohta olinkin ambulanssissa sydänkäyrillä.
Sitten päivällä vielä uudet 3 sydänfilmiä, ja verikokeet, yms. Sydänentsyymit hippasen koholla, veritulppa-arvosta. Ei liuotusta kuitenkaan.
Nyt oon saikulla, kontrolli ensi viikolla. Olen todella väsynyt, ja pumpusta ottaa edelleen. Tän maailman kirjoissa vielä kuitenkin.
Jopas. Paranemistoivotukset täältäkin.Noniin, mielenkiintoinen päivä. Aamulla junassa otti pumpusta ja sittenpä kohta olinkin ambulanssissa sydänkäyrillä.
Sitten päivällä vielä uudet 3 sydänfilmiä, ja verikokeet, yms. Sydänentsyymit hippasen koholla, veritulppa-arvosta. Ei liuotusta kuitenkaan.
Nyt oon saikulla, kontrolli ensi viikolla. Olen todella väsynyt, ja pumpusta ottaa edelleen. Tän maailman kirjoissa vielä kuitenkin.
Kaksi sanaa: ruokavalio.Selkä ihan krampissa ja pitäis ajaa 500 km kotiin.
Tekis mieli sanoa voe vitun vittu, mutten sano. Kele.
Kännit saattais auttaa.Kaksi sanaa: ruokavalio.
Enemmän vähäsuolaisia hiilihydraatteja ja korkeaoktaanista kalanmaksaa. Etikkaa raakana.
Viesteistäsi saanut kyllä sellaisen vaikutelman, ettei hirveästi suonet pullistele päässä. Hyvä lääkitys tai geenit.Tuli turvallinen olo, kun hoksasin kuinka hyvässä kunnossa pumppuni luultavasti on, koska mähän enimmäkseen vaan löhöän ääressä telkkarin ja läppärin. Jatkankin tässä terveyteni vaalimista ->