Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

markoj

Custom User
Itsellä viiden fyysisesti rankan päivän jälkeen palaveripäivä. Illalla vois kokeilla keveästi hotelli Vantaan kuntosalia.
Hinttivissyä naamaan, kamelinkusikourosta kainaloon ja sokoshotelvantaaseen bilebändikeikalle. Sieltähän ei pääse ilman naista kuin ilmastointikanavaa pitkin. Aamulla heräisi kainaloita myöten vitussa onnellinen hymy naamalla. Ja sitten vain hymy perseeseen.

Sijainti
Katabolia
Itsellä viiden fyysisesti rankan päivän jälkeen palaveripäivä. Illalla vois kokeilla keveästi hotelli Vantaan kuntosalia.

Huomenna Hartwall areenalle pelaamaan lätkää. Saattaa olla hengitys kovilla. Ainakin viime vuonna ihan piipussa kun pitää intervallityyppisesti rykiä. Illalla katsomaan Jokerien matchia.
Itsellä on viime aikoina jotenkin tehoharjoituksistakin tullut usein hyvä olo. Ei vain hetken endorfiinit ja heti sukellus kuoppaan, mitä parin viime vuoden treenailut on usein olleet.

Sue_me

Well-known member
Hinttivissyä naamaan, kamelinkusikourosta kainaloon ja sokoshotelvantaaseen bilebändikeikalle. Sieltähän ei pääse ilman naista kuin ilmastointikanavaa pitkin. Aamulla heräisi kainaloita myöten vitussa onnellinen hymy naamalla. Ja sitten vain hymy perseeseen.
:thumbup:

Örfil

Guest
Eihän tänne kukaan muu ole eilen urputtanut kuin sinä. Keskustelu oli siitä, että väitit ettei Suomessa pääse nimellä tai asemalla hoitojonojen ohi.

Väittämäsi oli väärä taas kerran.

Ne mun ja isän tapaukset oli esimerkkejä tilanteista, jossa väittämäsi todentui vääräksi. Ja se ei oikeuta itkupotkuraivareihin ainakaan päästään terveen osalta. Vaikka olisi tekninen koulutus tai muuten tunne-elämältään vähän ykstotinen.
Sori.

Ainakaan omalta osalta ei ole suhteet toimineet. Ihan olen omalla itsepäisyydelläni asioitani hoitanut potilasjonossa eteenpäin.

Olen pahoillani isäsi tilanteesta ja toivon että tokenee.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Johan oli keskustelu. Mikäh.. mit... Siis. Oisko tauko paikalla tai jotain?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olenkohan mä jotenkin onneton noissa nussintahommissa, kun en ole koskaan lähtenyt vieraan naisen kanssa ravintolasta?

Tosin seksikumppaneiden määrä mahtuu yhden käden sormiin.

Voi minua houkkaa. :(

burb

.
Melkein olis vähän nälkä. Kannattais varmaan syödä jotain tai en tiijä. Tai jos rapsuttelis vaan peppua.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Taisin muuten jo kerran tätä kysyä, mutta kun en muista vastausta (sama pää jne.). Eli mitkä nyt on niitä "oikeita" pääkkiksiä ja mistä niitä saa?

Tarttee niitä nyt kyllä hankkia, kun jouluks tuun Suomeen. Mieluiten erikoisotimituksena heti lentokentän ulostautumisaulaan, saa sitten napostella bussissa matkalla mutsin luo :frank:

burb

.
Taisin muuten jo kerran tätä kysyä, mutta kun en muista vastausta (sama pää jne.). Eli mitkä nyt on niitä "oikeita" pääkkiksiä ja mistä niitä saa?

Tarttee niitä nyt kyllä hankkia, kun jouluks tuun Suomeen. Mieluiten erikoisotimituksena heti lentokentän ulostautumisaulaan, saa sitten napostella bussissa matkalla mutsin luo :frank:
Nämähän ne.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22863/dhmtj/Paakallo-Super-Salmiakki-makeinen-90-g

Kuten näkyy, löytyy mm. Verkkokaupasta. Viime aikoina olen ostanut pääkkikseni eräästä K-Supermarketista.
Joskus vuosia sitten olen nähnyt noita pienemmissäkin K-kaupoissa sekä jossain ABC-paratiisissa, mutta en menis takuuseen että tuollaisissa paikoissa varmana on. Ei taitane kuulua ihan perusvalikoimaan millään kauppaketjulla...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nämähän ne.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22863/dhmtj/Paakallo-Super-Salmiakki-makeinen-90-g

Kuten näkyy, löytyy mm. Verkkokaupasta. Viime aikoina olen ostanut pääkkikseni eräästä K-Supermarketista.
Joskus vuosia sitten olen nähnyt noita pienemmissäkin K-kaupoissa sekä jossain ABC-paratiisissa, mutta en menis takuuseen että tuollaisissa paikoissa varmana on. Ei taitane kuulua ihan perusvalikoimaan millään kauppaketjulla...
No perkele... ei nyt oikein viittis netistä ryhtyä tilaamaan (kun en edes tiedä tykkäänkö noista), mutta tiedän nyt ainakin mitä ettiä.

Kiitos jokatapauksessa.

burb

.
No perkele... ei nyt oikein viittis netistä ryhtyä tilaamaan (kun en edes tiedä tykkäänkö noista), mutta tiedän nyt ainakin mitä ettiä.

Kiitos jokatapauksessa.
Kyllähän sä voit varmaan tilata lentokentälle, sopii vain jonkun kentän hlökunnan edustajan kanssa asian. Että on pussi odottelemassa heti siinä sitten.
Mikään toiminta ei ole liioittelua kun pääkkikset on kyseessä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Joistain Valintaladoista löytyy myös mutta esim. S-ryhmän kaupoissa en muista noita koskaan nähneeni. Ainakaan Tampereen seudulla.