Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

Sijainti
Katabolia
Ehkä tohon narkoosiläkkeen vaikuttamattomuuteen vaikutti se, että mulla oli kaiken päälle helvetillinen migreni päällä. Iski kaiketi, kun en ollu vuorokauteen syönny mitään (suolentyhjennys jne.). Siinä sitten tutisit pääsäryssä ja yritit rentoutua.

Ei ole tehty kikkelitähystystä :eek!:
Mitäs niitä muita aukkoja vielä olisi joita tähystellä? Sieraimet? Korvat?

Örfil

Guest
Tuota et kyllä usko ittekkään.
:confused:

Kerro mulle miten?

Vetoanko että olen insinööri tai KKWCS kisan 16. vuonna 2012?

Miten ihmeessä täällä pääsisi hoitojonon ohi, tämä on kyllä mennyt mulla ihan ohi.

Täällä on herrat ja narrit ihan samassa asemassa.
Jos on varaa maksaa yksityisille lääkäriasemille, se on ihan eri juttu, mutta ei tarvitse.
Pahassa casessa valtio hoitaa omansa ja ihan ajallaan.

Kenenkään on tästä turha ruikuttaa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
:confused:

Kerro mulle miten?

Vetoanko että olen insinööri tai KKWCS kisan 16. vuonna 2012?

Miten ihmeessä täällä pääsisi hoitojonon ohi, tämä on kyllä mennyt mulla ihan ohi.

Täällä on herrat ja narrit ihan samassa asemassa.
Jos on varaa maksaa yksityisille lääkäriasemille, se on ihan eri juttu, mutta ei tarvitse.
Pahassa casessa valtio hoitaa omansa ja ihan ajallaan.

Kenenkään on tästä turha ruikuttaa.
Kui ihmeessä noin vanha ja maailmaa kiertänyt voi elää näkemättä ja ymmärtämättä mitään? Eikös Mossekin vasta kirjoittanut, että Sakari Liito-Orava oli leikannut pipin Stubbin raajan. Oli hyvä säkä äijällä että pääsi heti parhaaseen hoitoon. Rivikansalaiselle voi käydä näin.

burb

.
Kyllä Suomessakin voi joskus lääkärin tai muun vastaavan tahon tuttu luikaista jonon ohi.
Onhan se toki moraalisesti epäilyttävää, mutta voi myös ajatella tehokkuutena, jos sopiva sauma löytyy esim. peruutusajan takia.
Tuskin tuollainen on mikään yleinen käytäntö, mutta aika sinisilmäinen pitää olla jos ei usko tuollaista tapahtuvan lainkaan.

Örfil

Guest
Kui ihmeessä noin vanha ja maailmaa kiertänyt voi elää näkemättä ja ymmärtämättä mitään? Eikös Mossekin vasta kirjoittanut, että Sakari Liito-Orava oli leikannut pipin Stubbin raajan. Oli hyvä säkä äijällä että pääsi heti parhaaseen hoitoon. Rivikansalaiselle voi käydä näin.
Paskapuhetta, poikkeustapaus.

Mulla meni alle kaksi kuukautta diagnoosista hoitojen alkuun. Ajalla ei ollut merkitystä parantumisennusteeseen.
Eilen sain taas kolmen kuukauden viisumin.

Suomen terveydenhoito on huipputasoa!

Örfil

Guest
Tuntemalla oikeat ihmiset.
Laita nimilista ja paikkakunnat.

Väitän että juttu on fuulaa.
On omakohtaisia kokemuksia että mitään suhteita ei synny. Joka saamarin kerta on ensinnäkin eri lääkäri. Pitäiskö niille laittaa rahaa? Ei sovi suomalaiseen pirtaan.
Miten silloin voi sopia joistain jonon ohituksista?

Ja mitä se jonon ohitus meinaa? Äkillisissä tapauksissa ketään ei ole jätetty Acutan ovelle kuolemaan.

Suomen terveydenhuolto on maailman parasta luokkaa. Jos Itävallassa pääsee korruption kautta jonossa edelle, niin voi voi...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hassuja nämä, kun pyydät useasti sellaisia todisteita jostain asiasta, joita käytännössä, vaikka todisteita olisikin, ei kukaan kuitenkaan haluaisi tai voisi julkaista.

Jos mulla olisi lista korruptoituneista lääkäreistä ja kirurgeista, joita käytän, niin aika epätodennäköistä että tänne listaa julkaisisin. Tai toinen esimerkki siitä, että menisin ottamaan valokuvia leipäjonossa jonottelevista ihmisistä. Taitaa lakikin kieltää, ellei jokaiselta erikseen luvan kävisi kysymässä.

Aika tyhjiä pyyntöjä siis. Nämä. Oisit edes vaikka jotain lähdettä pyytänyt, linkkiä tai uutista, niin jotain ois joku voinut tarjotakin.

burb

.
Kylläpä Racer jaksaa vängätä vastaan. Puuttuu vissiin mielikuvitus jos ei osaa hahmotella erilaisia asiaan sopivia tilanteita.
Se, että joku saattaa joskus luikasta jonon ohi, ei tarkoita sitä että akuutti tapaus joutuu samaan aikaan ulos hankeen odottelemaan.
Tai että ihmissuhteita voi muodostua muutenkin kuin lääkäri-potilas-suhteen kautta.
Ja arvaapa Racer huvikses että alkaako joku tunnustamaan julkisesti mitään hys-hys-juttuja? Nimilista ja paikkakunnat... just joo.

Örfil

Guest
Kylläpä Racer jaksaa vängätä vastaan. Puuttuu vissiin mielikuvitus jos ei osaa hahmotella erilaisia asiaan sopivia tilanteita.
Se, että joku saattaa joskus luikasta jonon ohi, ei tarkoita sitä että akuutti tapaus joutuu samaan aikaan ulos hankeen odottelemaan.
Tai että ihmissuhteita voi muodostua muutenkin kuin lääkäri-potilas-suhteen kautta.
Ja arvaapa Racer huvikses että alkaako joku tunnustamaan julkisesti mitään hys-hys-juttuja? Nimilista ja paikkakunnat... just joo.
Ihan skeidaa väittää että jollain suhteilla pääsisi ohi esim. syöpähoidoissa.
Ne tehdään kun tarve vaatii.

Kerro nyt se esimerkki jonon ohituksesta?

Heität nyt sellaisen epäilyksen koko terveydenhuoltomme päälle että jotain konkreettista olis hyvä olla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Väitän että juttu on fuulaa.
On omakohtaisia kokemuksia että mitään suhteita ei synny. Joka saamarin kerta on ensinnäkin eri lääkäri. Pitäiskö niille laittaa rahaa? Ei sovi suomalaiseen pirtaan.
Miten silloin voi sopia joistain jonon ohituksista?

Ja mitä se jonon ohitus meinaa? Äkillisissä tapauksissa ketään ei ole jätetty Acutan ovelle kuolemaan.

Suomen terveydenhuolto on maailman parasta luokkaa. Jos Itävallassa pääsee korruption kautta jonossa edelle, niin voi voi...
Mikä helvetti sulle nyt tuli? :confused:

Ja ei ole kyse mistään korruptiosta, itseasiassa ääreimmäisen loukkaavaa edes vihjaista, että olisin sellaiseen sortunut. Ilman sen enempää kyselemättä ja pyytelemättä mulle yksinkertaisesti kerrottiin, että tuut sillon ja sillon, no problem.

Ja ittehän kysyit pitkätkö jonot ovat täällä ja vastasin, ei ole pienimmässäkään määrin mun ongelmani, jos ei vastaus miellytä. Suhteilla tietyt asiat luistavat nopeammin, myös Suomessa, erittäin sinisilmäistä uskoa muuta. Nimilistoja täällä tuskin kukaan ryhtyy jakelemaan :rolleyes:

Ihan oikeesti... :nope::nope::nope: