Et sitten muka nukkunut siinä lauantain kurvailussa?:doubtful:Oikea kylki hutaa hoosiannaa vieläkin lauantain kurvailuista . Toivottavasti sais ensiyönä sentään jo nukuttu paremmin.
Et sitten muka nukkunut siinä lauantain kurvailussa?:doubtful:Oikea kylki hutaa hoosiannaa vieläkin lauantain kurvailuista . Toivottavasti sais ensiyönä sentään jo nukuttu paremmin.
No itse kisassa kylläkin. Sen verran meni autoa ohi joka puoleltaEt sitten muka nukkunut siinä lauantain kurvailussa?:doubtful:
Toi yhdistettynä sun avatariin. <3Verenpurkaumia karvatupeissa reisien sisäpinnoilla
Muista, että tätä forumia lukee monet lapsetkin. Ja ne ketkä ei osaa lukea, niin voivat katsoa kuvat. Älä päästä mörköä irti....pyydänToi yhdistettynä sun avatariin. <3
Kikkelissä kuolio!:nope::thumbfh:Contusio thoracis kirjoitti lääkäri lääkärintodistuksee. Ei siis murtuneita kylkiluita.
Joo. Se turvonnu ihan kauheeks ja sykkiiKikkelissä kuolio!:nope::thumbfh:
TUIKKAA SE ÄKKIÄ MAMMAN LIMALOMPSAAN!!!Joo. Se turvonnu ihan kauheeks ja sykkii
Mitä mä teen
Toi oli vielä kuulematta / lukematta. Putosin, hajosin ja kokosin itteni uudestaan. Sen jälkeen oon sekä yökkäillyt ja nauranut ja kertonut termiä eteenpäin.LIMALOMPSAAN!!!