Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Kato peiliin niin kyä se siitä kuumenee!! Niin me Jacquesin kanssa aina tehdään.+36,1°C coolia!
Kato peiliin niin kyä se siitä kuumenee!! Niin me Jacquesin kanssa aina tehdään.+36,1°C coolia!
Meillä vähän samoja oireita, muttei ihan vielä sängynpohjaolo sentään.Just toissa viikon olin flunssassa, ja nyt taas kurkku kipee ja sängynpohjaolo.
Moon tosi väsynyt, ja huomenna pakko mennä töihin.Meillä vähän samoja oireita, muttei ihan vielä sängynpohjaolo sentään.
oonks mä muuten muistanut mainita, että mä oon lomallaMoon tosi väsynyt, ja huomenna pakko mennä töihin.
Kiitos lohduttavista sanoista.oonks mä muuten muistanut mainita, että mä oon lomalla
Ens viikon jälkeen pitäis vielä miettiä, että milloin pitäis loput, reilut 2 viikkoa kesälomaa...
Bannia! Modet!oonks mä muuten muistanut mainita, että mä oon lomalla
Ens viikon jälkeen pitäis vielä miettiä, että milloin pitäis loput, reilut 2 viikkoa kesälomaa...
Report bad post! Äkkiä! Modet!Bannia! Modet!
Pitääkö Pirisen Vellulle antaa bannia loman takia?:thumbfh::nope:Report bad post! Äkkiä! Modet!
Kyllä lomilla retsostelusta joutaisi jäähy saadaPitääkö Pirisen Vellulle antaa bannia loman takia?:thumbfh::nope:
Niinno se loma ei paljon lohduta, jos ollaan kaikki kipeinä.. Onks nyt yhtään lohduttavampaa?Kiitos lohduttavista sanoista.
No, en hae lohtua sairastelusta, tosi kurjaa teillekin.Niinno se loma ei paljon lohduta, jos ollaan kaikki kipeinä.. Onks nyt yhtään lohduttavampaa?
:sad: Meillä sentään pystytään puhumaan, mutta nenän kautta hengittäminen on naisväelle mahdotonta tällä hetkellä.No, en hae lohtua sairastelusta, tosi kurjaa teillekin.
En pysty puhumaan tällä hetkellä, kurkku on niin kipee.
Rinsessalla samansuuntaisia oireita, tuskin menee ainakaan alkuviikosta kouluun. Vaimo jää maanantaina ja tiistaina himana, jos tarvetta on pidempään, niin loppuviikosta olen sitten mä vuorossa.:sad: Meillä sentään pystytään puhumaan, mutta nenän kautta hengittäminen on naisväelle mahdotonta tällä hetkellä.
Burana on vaikuttanut, olen myös nukkunut. Lämpöä nyt 37,1, mutta edelleen kurja olo, ja kurkkuun sattuu.Kuumemittari antoi lukemiksi 37,6, vaikka Burana vaikuttaa jo.