Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Aivastuksessa ulos pakenevan ilman nopeus on noin 120 km/h. Ennätys mitatuista koetilanteessa on 167 km/h.

Tuo tulikin todettua, ja nyt pyyhitään ylimääräiset pois näytöltä ja näppäimistöltä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Onks ne oikeesti sama hahmo, vai onko tuo vain vahva epäilys?
Mä olen muiden kirjoituksista olettanut, että kyseessä olisi tunnettu fakta.

En tiedä....kysymys tuli yllätyksenä kun en ole mielessäni edes kyseenalaistanut tätä "forumfaktaa".

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Uutta tietoa valittelijoille löytyy Helsingin Sanomien sivuilta jutusta: "Lääkärissä käydään usein turhaan".

Korva-, nenä- ja kurkkutautien erikoislääkäri Marko Juutilainen rauhoittelee niin ikään.

"Nenän tukkoisuus, kurkkukipu, nuha ja alkava yskä eivät yleensä edellytä lääkärin hoitoa. Jos flunssanoireet johtuvat virustulehduksesta, lääkäri ei voi antaa mitään hoitoa."

Sen sijaan riskinä on määrätä turhia antibioottikuureja, jotka vahvistavat vastustuskykyisiä bakteerikantoja.

Tosin ihmisten tietoisuus turhien antibioottikuurien haitoista on Juutilaisen mukaan lisääntynyt.

Helsingin Viiskulman terveysaseman terveyskeskuslääkäri Timo Huopaniemi sanoo, että antibiootteja toivovat usein nuoret.

Syytä huoleen ei Huopaniemen mukaan ole silloinkaan, kun flunssanoireet jatkuvat viikkotolkulla.

"Pitkään jatkuvan oireilun syynä on yleensä uusi virustartunta. On kymmeniä erilaisia flunssaviruksia."
Koko juttu löytyy osoitteesta http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/L%C3%A4%C3%A4k%C3%A4riss%C3%A4+k%C3%A4yd%C3%A4%C3%A4n+usein+turhaan/1135239429839?ref=rss

72

Well-known member
Aamulämpö n.36, mutta kurkku on NIIIIIIIN kipee.

-ei noita Buranoita saa napsia kuin 3/vrk.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aamulämpö n.36, mutta kurkku on NIIIIIIIN kipee.

-ei noita Buranoita saa napsia kuin 3/vrk.
Meillähän oli Belmis 3 päivää puhekiellossa ja oli sen lisäksi 2 päivää jo ominpäin puhumatta, kun kurkkuun sattui.

Itsellä ei vielä kurkkuoireita, dogga dugossa ja karheutta gurgussa. Pitää peukuttaa otsaa, ettei enempää tuliskaan vaivaa.:thumbfh:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Iltalehdessä kerrotaan...
Rintakipuja valittanut nuori perheenisä kuoli sepelvaltimotautiin elokuun lopulla. Petri kävi viime kevään ja kesän aikana useita kertoja lääkärin vastaanotolla Ulvilan terveyskeskuksessa ja kertoi mm. puristavasta tunteesta rinnassa, käsien puutumisesta ja ahdistavasta olosta. Hänelle määrättiin rauhoittavia pillereitä sekä mielialalääkkeitä.
Just... pelottavan tuttuja oireita. :eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Uutta tietoa valittelijoille löytyy Helsingin Sanomien sivuilta jutusta: "Lääkärissä käydään usein turhaan".
Turhaanpa turhaan, mutta minkäs teet, kun lähes kaikki työnantajat vaativat "lapun" flunssastakin.

Niska jumissa toista viikkoa, pahin kipupiste siirtyy eri puolelle aina parin päivän välein. Alkaa ahistaa jo. *jumppaa*

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki

Koko juttu löytyy osoitteesta http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/L%C3%A4%C3%A4k%C3%A4riss%C3%A4+k%C3%A4yd%C3%A4%C3%A4n+usein+turhaan/1135239429839?ref=rss
Mieluummin kuitenkin niinpäin että käy lääkärissä turhaan kuin että ei käy lääkärissä vaikka pitäisi. Väitän kuitenkin että käytännössä erityisesti miesten osalta tuo jälkimmäinen kyllä pätee valitettavan usein. Lääkäriin mennään vasta kun toinen jalka on jo haudassa.

Örfil

Guest
Silmätulehdus äityi yöllä niin hankalaksi että piti käydä aamulla hakemassa päivystävältä lekurilta voideresepti. Kaikki on Ferrarin syytä :ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Silmätulehdus äityi yöllä niin hankalaksi että piti käydä aamulla hakemassa päivystävältä lekurilta voideresepti. Kaikki on Ferrarin syytä :ahem:
Ettet nyt olis vaan käynyt lekurilla turhaan? Itkemällä lisää se silmätulehduskin olis parantunut. Voi hyvä mies sua sentään :nope:

72

Well-known member
Jos jollakin on mun salainen puhelinnumero valmiina, laittakaa joku piristystekstari.
Oon vaan sohvalla löhönnyt, enkä malta ottaa päikkäreitä kun BB:ssä just juoruillaan.

Örfil

Guest
Mistä ton salaisen numeron voi tilata (tai sittenhän se ei ole enää salainen :confused:)?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jos jollakin on mun salainen puhelinnumero valmiina, laittakaa joku piristystekstari.
Oon vaan sohvalla löhönnyt, enkä malta ottaa päikkäreitä kun BB:ssä just juoruillaan.
Tuota kehoitustahan mä olin odotellut lähetyskuopissa jo hetken aikaa...

FO110K

Banned
Mistä ton salaisen numeron voi tilata (tai sittenhän se ei ole enää salainen :confused:)?
ei kai salaisia saa kuin asianomaiselta suoraan? :rolleyes:
(mulla ei taida olla yhtään tuttu jolla olis salainen numero muuten, piitäsköhän hankkia? :D)