Geoguessr - maantietopelitivatojck

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla osu kohtuudella noi. Varsinkin yks meni ihan päättelylotolla lähes nappiin vaikka heitin vaan sinne päin. No yks meni aivan vituiks, mutta niin meni sullakin.
Just tossa yhdessä kaupungin nimi luki siinä risteyksen vieressä olevassa lipussa/taulussa tjsp.. mainoksessa isolla.
Ja kun kadunkin nimi luki samassa risteyksessä oli helppo vetää metrilleen oikein kun käytti paikan etsimiseen geogusserin kartalta sen muutaman minuutin.
Loput meni kohtuullisesti nekin, reilun tontun pääsin loppupojoissa edelle.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Just tossa yhdessä kaupungin nimi luki siinä risteyksen vieressä olevassa lipussa/taulussa tjsp.. mainoksessa isolla.
Ja kun kadunkin nimi luki samassa risteyksessä oli helppo vetää metrilleen oikein kun käytti paikan etsimiseen geogusserin kartalta sen muutaman minuutin.
Loput meni kohtuullisesti nekin, reilun tontun pääsin loppupojoissa edelle.
Mä en nähnyt sitä nimeä missään, kun ei saanut zoomata. Ajattelin vaan, että nyt taidetaan olla tuolla päin maailmaa ja ja aika iso kaupunki, niin arvataas toi. Ja sitten näpsäytin vaan siihen kaupunkiin aika kaukaa avaruudesta. Että siihen nähden se napsahti aika kohdalleen.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mä en nähnyt sitä nimeä missään, kun ei saanut zoomata. Ajattelin vaan, että nyt taidetaan olla tuolla päin maailmaa ja ja aika iso kaupunki, niin arvataas toi. Ja sitten näpsäytin vaan siihen kaupunkiin aika kaukaa avaruudesta. Että siihen nähden se napsahti aika kohdalleen.
Ai saakelsson! Mä tsoomailin ihan soikeena! :eek: :thumbfh:
 
Ylös