Musta Pekka
Well-known member
Onko kenelläkään kuvia tai videoita kyseisestä tapahtumasta... alkoi vain kummasti kiinnostaa
Greg Moore. Pahimman näköinen kolari minkä itse olen nähnyt on se missä ratavalvoja jää Kyalamissa ohi ajavan Tom Prycen auton alle. Prycehän kuoli tuossa ratavalvojan vaahtosammuttimeen ja valvojasta ei tainnut paljon jäädä jäljelle.. yuck frownKarpow:
Näin Villeneuven kohtalokkaan kolarin mustaakseni joskus Motor forumissa tai Ruutulipussa. Kamalaa katsottavaa... Gilles oli auton ohjaamossa kuin räsynukke niiden hurjien volttien aikana. Ilmeisesti jo kuollut tai ainakin tajuton. Vähän samalla tavalla, kuin se kaveri, joka kuoli CART-sarjassa jollain ovaalilla vuosi-kaksi-kolme sitten. En muista tarkalleen...
Luo mielipiteen yhden topicin viestien perusteella! Eiköhän tuo ole sen kaverin oma ongelma, jos ei ole halua tai kiinnostusta tutustua tarkemmin lajin faneihin.Tätä mielipidettä varmaan pidetään "jeesusteluna", mutta miettikääpä sitä, että jos tänne foorumille tulee joku täysin ulkopuolinen henkilö joka päättelee meidän moottoriurheilufanien arvoja ja ajatusmaailmaa tällaisten "postausten" perusteella.
No kyllä ainakin minulle muodostui tietyistä vähän kummallinen kuva nämä viestit luettuani!Dominic:
Luo mielipiteen yhden topicin viestien perusteella! Eiköhän tuo ole sen kaverin oma ongelma, jos ei ole halua tai kiinnostusta tutustua tarkemmin lajin faneihin.Tätä mielipidettä varmaan pidetään "jeesusteluna", mutta miettikääpä sitä, että jos tänne foorumille tulee joku täysin ulkopuolinen henkilö joka päättelee meidän moottoriurheilufanien arvoja ja ajatusmaailmaa tällaisten "postausten" perusteella.