Gin & tonic

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Kun täältä löytyy ketjut mm. punaviinille sekä oluelle ja kun aika moni foorumisti ymmärtää GT:n päälle niin eiköhän tällainenkin ketju ole olemassaolonsa ansainnut. Jos on hyviä GT-reseptejä, niin tänne niitä... menenpä tekemään itselleni kolmannen GT:n kun toinen loppu just...

Ajatus ketjusta lähti itämään kun vanhempien luona käydessäni lueskelin vanhoja Gorezone -lehtiä ja bongasin yhdestä alla olevan jutskan:


Cocktailin ohje alleviivattu ja muuta yleistietoa reseptiin ja paukun nauttimiseen liittyen valkoisella taustalla korostettuna. Tässä Cocktailin liittyvä kohtaus elokuvasta Man Bites Dog ja tässä elokuva Man Bites Dog kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Kappas, itsekin olen tänään tehnyt GT:tä! Bombay Sapphirella tällä kertaa, Gordonsia ja Beefeateria löytyy myös kaapista.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Suosittelen ehdottomasti.

Tuosta Gin Tonic, mutta sekaan pikkuriikkinen ripaus hienoksi jauhettua mustaapippuria sekä muutama ohut suikale kurkkua. Sopii sinne sekaan sitruunakin, mutta ei ole pakollinen, kurkku sen sijaan on. Taivaallisen hyvää :ahem::ahem::ahem:

Tämä tänne näin talteen vastaisen varalle.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tämmöiset toikit on kiellettyjä. :eek: Olen kurmottanut jo viikkokausia ilman GT:ia ja nyt kurmaisi niin kiusallisesti, että ... Onneksi on kaupat kiinni.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Tämmöiset toikit on kiellettyjä. :eek: Olen kurmottanut jo viikkokausia ilman GT:ia ja nyt kurmaisi niin kiusallisesti, että ... Onneksi on kaupat kiinni.
Mä vaan nostin tämmösen vanhan ketjun (täällä pitäis olla joku semmonen "viaton enkeli" -hymiö).
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tämmöiset toikit on kiellettyjä. :eek: Olen kurmottanut jo viikkokausia ilman GT:ia ja nyt kurmaisi niin kiusallisesti, että ... Onneksi on kaupat kiinni.
Olga se osaa aina sillointällöin yllättää eikä missään nimessä negatiivisesti :eek!: En välttämättä olisi osannut pitää sua Gin Tonicin ystävänä.

Mutta siis mitä tohon Hendrick'siin tulee, niin se joka ei ole siitä sekoitettua Gin Tonicia kera kurkun (jota saa kyllä heittää sekaan aika rohekesti, kurkun maku kun on sen verran mieto, ettei sillä tota juomaa kovin helposti saa pilattua) juonut ei vielä edes tiedä kuinka hyvää GT oikeasti voikaan olla :ahem::ahem::ahem:
 

Örfil

Guest
Giniä 50% ja loput sitruunan makuista Rymd -mehua, johan wörkkii!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olga se osaa aina sillointällöin yllättää eikä missään nimessä negatiivisesti :eek!: En välttämättä olisi osannut pitää sua Gin Tonicin ystävänä.

Mutta siis mitä tohon Hendrick'siin tulee, niin se joka ei ole siitä sekoitettua Gin Tonicia kera kurkun (jota saa kyllä heittää sekaan aika rohekesti, kurkun maku kun on sen verran mieto, ettei sillä tota juomaa kovin helposti saa pilattua) juonut ei vielä edes tiedä kuinka hyvää GT oikeasti voikaan olla :ahem::ahem::ahem:
Tää kurkku GT:ssä on mulle aika uusi tuttavuus.

Oltiin viime kuussa erään kaveripariskunnan kanssa syömässä. Toisen pariskunnan mieshenkilöllä ainoa rajoite (henkinen, ei allergia) ruoan suhteen on kurkku. Pojjat sitten tilasivat alkuun GT:t, ja oli naurussa pitelemistä, kun juoma tarjoiltiin kera kurkun palan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tää kurkku GT:ssä on mulle aika uusi tuttavuus.

Oltiin viime kuussa erään kaveripariskunnan kanssa syömässä. Toisen pariskunnan mieshenkilöllä ainoa rajoite (henkinen, ei allergia) ruoan suhteen on kurkku. Pojjat sitten tilasivat alkuun GT:t, ja oli naurussa pitelemistä, kun juoma tarjoiltiin kera kurkun palan.
Joo siis kurkku sopii nimenomaan juuri Hendrick's Ginin kanssa yhteen. Kyllä kai sitä joskus muistakien gineistä sotkettujen Gin Tonicien kanssa tarjoillaan, mutta käsittääkseni parhaiten soveltunee juurikin tuon em. ginin kanssa.
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Tää kurkku GT:ssä on mulle aika uusi tuttavuus.

Oltiin viime kuussa erään kaveripariskunnan kanssa syömässä. Toisen pariskunnan mieshenkilöllä ainoa rajoite (henkinen, ei allergia) ruoan suhteen on kurkku. Pojjat sitten tilasivat alkuun GT:t, ja oli naurussa pitelemistä, kun juoma tarjoiltiin kera kurkun palan.
Kerkesit kommentoimaan ennenkuin ehdin olemaan OoPeen kanssa vahvasti eri mieltä isoilla kirjaimilla ja huutomerkein.

Eli olen tuon postauksen rajoittunut mieshenkilö. Kaksi siivua kurkkua siinä G&T:ssä oli, vieläkään ei ole painajaiset hellittänyt :(. Onneksi muuan naishenkilö onki nopeasti kurkut parempiin suihin, niin ei päässyt jalojuoma menemään aivan pilalle, mutta likellä oli! Eli siis HUOM! siihen VOI laittaa liikaa kurkkua, toisin kuin hahmo OoPee väittää!!
 
Ylös