Gin & tonic

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tässä taannoin olin yksissä illanistujaisissa joissa liian pitkään yhteiseloa viettänyt pariskunta pisti keskenäiset jarnat pystyyn siitä kuinka vessanpönttö toimii.

Yhteisymmärrystä ei tähän tuikitärkeään asiaan löytynyt ja vittuja ynnä perkeleitä huutaen poistuttiin eri ilmansuuntiin eikä loppuiltana puhuttu toiselle osapuolelle lain.

Jotenkin tuli forum mieleen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Meinaaks pojat jarnata tänään oikein urakalla?
Varmaan taas, kuten aina, pistän linjat kiinni, kun kuppiin tartun. Eli 'Renqutan' itsensi.

DNA tosin jo teki asian helpommaksi, katkaisemalla yhteydet tähän seutuun.:rolleyes::nope::mad:

Huolto tulee 'ens viikolla'.:thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No nyt on Fentamiiniä maisteltu kahta sorttia ginin lisäkkeenä. Fantamen Ginger Beer oli kyllä mielenkiintoisen makuinen, sitruunamehua lisäsin (en minä tiedä oliko tuo mikään oikea drinkki, jossain vain näin moisen)... Funtiman Tonic Water Schweppestä kuivempaa, mausta nyt en tiedä...ehkä parempi, mutta turhan kuiva tästä tuli (tai sitten johtuu 50/50 sekoitussuhteesta).

Silmät seisoo, pullo pyörii.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt kun on kokeiltu noita hiukan eksklusiivisempia toniceja tuohon malliin...

...niin voisin heittää sellaista kommenttia, että mun suulle sopii paremmin tuo Fever Tree tonic. Ei Fentimansissakaan mitään vikaa ole, mutta vähemmän hyvää on mielestäni. Nyt pitänee vielä joku kerta ottaa vertailut suhteessa Schweppesiin, niin on sekin kokeiltu sitten.

Noita toniceja voinee etikettiä pahasti hajoittamatta vissiin sekoitellakin jos siltä tuntuu? Päivastoin kuin ginejä ehkä ei.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Nyt kun on kokeiltu noita hiukan eksklusiivisempia toniceja tuohon malliin...

...niin voisin heittää sellaista kommenttia, että mun suulle sopii paremmin tuo Fever Tree tonic. Ei Fentimansissakaan mitään vikaa ole, mutta vähemmän hyvää on mielestäni. Nyt pitänee vielä joku kerta ottaa vertailut suhteessa Schweppesiin, niin on sekin kokeiltu sitten.

Noita toniceja voinee etikettiä pahasti hajoittamatta vissiin sekoitellakin jos siltä tuntuu? Päivastoin kuin ginejä ehkä ei.
Samaa mieltä. Fever Tree on mukavampi ja jättää ginille enemmän tilaa. Tiukkana blandiksena Fentiman's ehkä luonnikkaampi.

Schweppes' on sokerilientä. Hyvää sokerilientä, mutta sokerilientä. Hartwallin tonic on parempaa.

Lunssila

Well-known member
Finsbury ja Fever Tree on sellanen yhdistelmä, että ei tuon parempaa tarvi tän juoman ollakaan. Hyvin vielä osuu toi tonikin pullokoko kolmen desin juomalasiin niin että tulee 1:2 GT:eitä kuin itsestään.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Nyt kävi niin että hra burb nykii gin&tonicia. FANFAAREJA! ILOTULITUSTA! RUMMUNPÄRINÄÄ! SÄDETIKKUJA!
Ehkä ekaa kertaa ikinä, en tiedä. Maistuu toki hieman tutulta, joskin harvassa on ne tutut joita olen maistellut.

Beefeater-gini + Schweppes Indian Tonic.

Mullahan ei ole mitään baaritason mitta-annosteluvolyymimetrejä, joten aika rennolla otteella ja vakaalla kädellä meni noin yhden suhde kolmeen, joka on moniavioisuutta, eli syntiä. Ellei ole julkkis, silloin se on sallittua.
Raaka-aineista ei mitään tietoa, että ollaanko hifistien mielestä kartalla vai ei. Nyt mennään näillä. Arvostelijoille keskisormi!
Kurkun työnsin Nomin persiiseen, tai olisin työntänyt mutta kun mä tartten sen huomiseen salaattiin. Kurkun.

Sitten itse arvosteluun:
No kai tätäkin voi päihtyäkseen juoda. Tuskin kukaan muustakaan syystä viinaa juo. Itse juon yksinäisyyteen ja menneen rakkauden kaipuuseen. Eli päihtyäkseni.

Sue_me

Well-known member
Toniccia ja jääpaloja olsi vaan ei kiniä.

Rapulajuomaksi jää tonikit.

Samixii Schweppesin osalta..