Google maps

GeGe

Talvihorrostaja

Estate

Well-known member
Tossa huvikseni yhtenä päivänä etsin oman kylän, ettei liian helppoa olisi ollut, niin enhän mä sitä vaikka meidän kunnan mukaan hakenut, vaan kattelin ensin, missä on Hanko ja sitten seurailin vesiä. :)
Koisjärvi-City

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kyllähän tuolta meidän auton näkee parkkipaikalla. Muutaman vuoden vanhoja kuvia tosin, esimerkiksi meidän talojen lähelle sittemmin nousseita uusia taloja ei kuvissa näy lain. Mielenkiintoinen sivusto toki.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Muutama päivä sitten etsein myös oman kylän ja sieltä ei juuri erottanut kuin joen ja seudun suurimmat sikalat.

edit: Aika jännää, että Hki-Vantaakin näkyy noin selkeästi.

Viimeksi muokattu:

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Mieletöntä! Näkee jopa että Salmin pitäjän kaakkoisosissa on jonkinlainen tulipalo käynnissä!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuon toimiminen taitaa edellyttää kaikkien koneen 'suojausten' poistamista ja väylien avaamista viruksille ja muille öttiäisille?

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
Tuon toimiminen taitaa edellyttää kaikkien koneen 'suojausten' poistamista ja väylien avaamista viruksille ja muille öttiäisille?
Hyvin se mulla toimi ihan "tavallisilla" palomuurin asetuksilla.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Uskomaton systeemi!:eek!: Käsittämättömän yksityiskohtaisia jotkut alueet. Tuolta Tuckin linkistä löytyy jumalaton määrä nähtävyyksiä, kannattaa käydä kätsomassa. Itse olen tunnin niitä selaillut ja katsellut lähinnä formularatoja. Silverstonessa on itse asiassa joku autokilpailu meneillään. Ihan ei saa selvää mikä kisa.:D Imolan on joku kyllä onnistunut tuolla sekoittamaan johonkin ihan muuhun rataan ja Hockenheimin rata on vielä vanhaa mallia, eli kyllä joidenkin alueiden kartat ovat aika vanhoja.

Viimeksi muokattu:

Ace17

Acenteella
*keskeyttää hetkeksi*

ADDIKTIO!!! :eek!: :eek!: :eek!:

*jatkaa*