Google+

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Nyt on plussakorttilaisten onnenpäivä, kun Googlen plussakerho aukesi kaikille eilen.
Hiljaista on piireissä, vaikka suljetusta betasta asti on tullut palvelussa "notkuttua".

Onko F1-forumisteja plussapointseja keräämässä, muuallakin kuin kaupan kassalla?

Pakollinen linkki
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
En näe vielä tarpeelliseksi itselleni. Facebookiakin käytän säästeliäästi.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Virhe oli mennä Google+, kun FB on parempi. Vois poistaa G+:san jossain vaiheessa jos jaksaa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Kolmatta tuntia oon jutellu tolle hangouts sarakkeen blondille. Eipä virko mittää, hymyilee vaan. Koskaan ennen saanu naista noin tyytyväisen näköiseksi.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
itellä oli jo tommonen google tili jo valmiiks ihan youtuben takia. Mietin tässä nyt ihan avoimesti että liittyiskö.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Kolmatta tuntia oon jutellu tolle hangouts sarakkeen blondille. Eipä virko mittää, hymyilee vaan. Koskaan ennen saanu naista noin tyytyväisen näköiseksi.
Hitto mulla on vissiin toi sama muija keskustelussa. aika järkyttyneeltä vaikuttaa kun ei oikeen liikahakkaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Hitto mulla on vissiin toi sama muija keskustelussa. aika järkyttyneeltä vaikuttaa kun ei oikeen liikahakkaan.
Äläs ny. Sellanen kutina, että saattaa lohjeta vielä tuolta kaunokaiselta, kun tässä hymyillen mennään aamua kohden.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tsekkasin kanssa. Se pölö alkoi ehdottaa mulle perheeseen kaikkia, kenen maili osoite löytyy muistista. Niinku verkkokauppa.comin asiakaspalvelua jne jne. Poistuin nopeesti.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Koskaan en ole Google plussaa kokeillut, enkä voi suositella sitä kenellekään.
Sama juttu. Pysykää nuoret erossa tuommoisista systeemeistä. Lukekaa kirjoja ja piirtäkää puukynillä.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Nope. Kutsuja tuli parikin kappaletta, mutten käyttänyt. Facebookissakin tarpeeksi kestämistä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Käytän täysillä. FB on hanurista. Tällä sitä kelpaa sosiaalista kanssakäymistä hoidella. Kohta taas juttelen khättäämällä circleissäni. Hip hei.
 
Ylös