GPL-otsikko (01/2002)

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Irkkikanavan otsikossa on ajankohtaisimmat tiedot käytettävästä serveristä ynnä muusta.
 

Targa

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
1681
Sijainti
Espoo
*** Now talking in #forumgpl
*** Topic is 'Vittu!'

wink

<small>[ 13-02-2002, 23:12: Message edited by: Targa ]</small>
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Olisikohan Jerellä mahdollisuus hostata seuraava kisa? Tampereen yhteydet tuntuu takkuavan iltoisin. Voisi ainakin testata miten toimii kun laittaa vrocin kautta
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Pekpoy:
VJR:
Olisikohan Jerellä mahdollisuus hostata seuraava kisa? Tampereen yhteydet tuntuu takkuavan iltoisin. Voisi ainakin testata miten toimii kun laittaa vrocin kautta
Se dns2.go(vai mikä se nyt oli)-servu oli aika discoaltis ainakin testikisoissa muinoin...
se oli ilman vrocia silloin
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Onhan kaikilla WinVrocista serverille liittyessä ruksattuna advanced-välilehdeltä
ignore net READ errors
ja
ignore net SEND errors
. Varsinkin niillä joilla on tapahtunut paljon putoamisia serveriltä. Lisäksi oletusarvoisesti EI tulisi olla ruksia alimmassa kohtaa eli
Enable old synchronization method

Lisäksi FGPLC:ssä kisaajien ja muiden bwpatch.exeä käyttäneiden tulisi poistaa kyseisellä ohjelmalla rukatut muutokset gpl.exeen.

Näin ollen kaikilla olisi mitä todennäköisimmin samat asetukset ja sinänsä ainakin kaiken järjen mukaan pitäisi toimia kaikilla saman veroisesti.

Lisäksi kaikki voisivat varmistaa, että core.inissä on [communications] -osuudessa rivi
net_use_mdm_bandwidth_for_tcp_ip = 1
Tuota optiota ei ole WinVrocissa, tiedä sitten että lukeeko se tuon sitten core.inistä, mutta jos lukee, niin olisi sitten ainakin kohdillaan.

<small>[ 14-02-2002, 15:19: Message edited by: Wilpuri ]</small>
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Tämän talon verkonvanhin vastasi eileiseen mailiini ja totesi verkon sisällä todellakin tapahtuu suurimittaisempaa ftp-siirtoa, on jatkunut jo pidemmän aikaa. Nyt joutui pari heppulia hyllylle nettiyhteytensä suhteen, joten ehkä tästä nyt vaikka olisi sitten parempia aikoja meille odoteltavissa. On se nyt kumma, jos ei opiskelijaverkossa pysty gpl:ää hostaamaan kunnollisesti, eihän se ole laitaa.
 

*wruuum*

Well-known member
Liittynyt
24.11.2001
Viestit
712
Nyyyt kaikki tarkkana kuin porkkana! Olen erittäin kiinnostunut ottamaan osaa F1-Foorumin GPL sarjaan. En ole edes koskaan nähnyt kyseistä peliä, en edes vilaukseltakaan, mutta silti pidän siitä ja se on pakko saada! Joten mistä voin hankkia tämän jalon pelin (piraatti vai myydäänkö vielä jossain)? minkälaiset päivitykset tarvitsen siihen? Myös lisä neuvoja, ihan vaan varmuuden vuoksi, voisi antaa sitten moninpeliä varten... Pitää yrittää lueskella nää 1000 viestiä läpi joku kerta jos vaika jotain oppis.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Värkkäsin tässä GPL-musiikkivideon

http://koti.mbnet.fi/~vjr/gpl/gpl-vjr.avi (24mt)

pätkät:
1.Mosportin harkkakisa(3 Wilpuri, 8 Henkka, 15 VJR)
2.sama kisa (Jaska Ferrarilla)
3.joulukuussa ajettu harkkakisa Glenistä (mun incar-kuvaa)
4.Vrocissa Silverstonen aika-ajot
5.Silverstonen harkkakisa tammikuussa(Henkka(Lot), VJR, Akim(taempana))
6.minä ja Wilpuri Österissä pari viikkoa sitten (Wilppu edellä)
7.Ken Lien ja Nyrren hotlap
8.Lauantai-iltana Walzun servulla(minä spinnaan)
9.sama kisa ja toinen ohitusyritys
10.Wilpurin kans Glenissä noin viikko sitten
11.Sama vanha Glenin harkkakisa kuin 3.pätkässä
12.Ohitusyritykseni Japesta perjantai-iltana Zandissa
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
*wruuum*:
Nyyyt kaikki tarkkana kuin porkkana! Olen erittäin kiinnostunut ottamaan osaa F1-Foorumin GPL sarjaan. En ole edes koskaan nähnyt kyseistä peliä, en edes vilaukseltakaan, mutta silti pidän siitä ja se on pakko saada! Joten mistä voin hankkia tämän jalon pelin (piraatti vai myydäänkö vielä jossain)? minkälaiset päivitykset tarvitsen siihen? Myös lisä neuvoja, ihan vaan varmuuden vuoksi, voisi antaa sitten moninpeliä varten... Pitää yrittää lueskella nää 1000 viestiä läpi joku kerta jos vaika jotain oppis.
Onko sulla kuinka nopee yhteys? Jos tulisit käymään tuolla ircin puolella niin voisin lähettää sen. Sitten ostaa sen kun kohille sattuu...

<small>[ 17-02-2002, 12:05: Message edited by: Jere1983 ]</small>
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
*wruuum*:
Nyyyt kaikki tarkkana kuin porkkana! Olen erittäin kiinnostunut ottamaan osaa F1-Foorumin GPL sarjaan. En ole edes koskaan nähnyt kyseistä peliä, en edes vilaukseltakaan, mutta silti pidän siitä ja se on pakko saada! Joten mistä voin hankkia tämän jalon pelin (piraatti vai myydäänkö vielä jossain)? minkälaiset päivitykset tarvitsen siihen? Myös lisä neuvoja, ihan vaan varmuuden vuoksi, voisi antaa sitten moninpeliä varten... Pitää yrittää lueskella nää 1000 viestiä läpi joku kerta jos vaika jotain oppis.
Anttilasta ainakin pari kuukautta sitten vielä löytyi tämä peli. Hintakaan ei ollut huimaava, vaivaiset 99mk.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Zandvoort 20.2.2002 poikkeuksellisesti kello 20 alkaen.
Ennakkosuosikit: Akim, Henkka, Wilpuri, Kenlie, McRäkä.
Mustat hevoset: Jere1983, Jape
Oranssi hevonen : jaska
Ei saumaa pisteille: hoopi, sakke
 

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
Hep.. Kävikin tuossa viikko sitten torstaina sellaista että tuli äkkilähtö ylläkselle mökittelemään ja näin ollen jäi tuo glenin kisa + 1 kpl fgplc:n päristelyjä väliin =(
...nyt olen onneksi jo turvallisesti kotona.

Valitettavasti tässä pitäisi muutamassa päivässä tehdä viikon hommat(jopa muutakin kuin vain lueskella foorumin kirjoituksia ajalta 7-18.2.2002 )joten gplle ei varmaan hirveästi aikaa jää, mutta zandvoortinhan kaikki osaa joten kyllä varmaan kisaan saavun. Kun autonkin olitte jo ystävällisesti minulle valinneet.
 
Ylös