GPL-otsikko (01/2002)

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
RK-62:
Öh... luulin että tuohon 15 päädyttiin sen takia, että serveri toimisi paremmin ja lagitusta olisi vähemmän. Miten on ? Jos noin on että vauhdin takia aletaan tiputtamaan kuskeja niin ei ole hyvä juttu ollenkaan.
Sitä se koulunkäynti teettää, näköjään puhuin omiani aamulla :D
 

RK-62

Porno-Erkki-wannabe
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
14922
Sijainti
Kni
vältä sitä... siis koulunkäyntiä. wink
 

Hënkka

Guest
Wilpuri:
Kuka ja millä periaatteella siinä karsinnan yhteydessä sitten päättää, että kellä vauhti on kunnossa..? :confused:
Vauhti on kunnossa niillä ketkä sijoittuvat karsintaryhmässä 7 parhaan joukkoon. Ei tässä ole mitään epäselvää.
 

rWest

Slow Member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
125
Mites ois jos heitettäis karsinta kokonaan pois, aika-ajojen pituus venytettäisiin tasan tuntiin ja jokainen saisi käyttää AA:ssa vaikka 20 kierrosta niin rataa riittäisi jokaiselle eikä tarvitsisi ruuhkassa ajella.

15 kuskin raja on tyhmä ja turha kuten karsinnatkin ja liian hitaat kuskit saadaan pois yksinkertaisesti 107% säännöllä. Kierroksella ohitettavien kanssa ei ollut ongelmia kisassa, taisi joku jopa mainita että antoivat tietä liian innokkaasti ja lagitus viimekisassa johtui takkuilevasta yhteydestä joka oli kuulemma "erikoistapaus". 20 autoa on aina kivempi kuin 15 ja jos on yli 20 (harvinaista 107% säännöllä) niin hitaimmat rataennätyksen mukaan jäävät pois.

Jos ilmoittautuneita on 22 (pahimmillaan), niin rataennätyksen mukaan ensin tiputetaan kaksi pois ja sitten 20 osallistuu aika-ajoihin joissa ei synny ruuhkaa koska kierrokset on rajoitettu. Näistä 20:stä pääsee mukaan alle 107% sisään päässeet. Eikö olisi aika yksinkertaista?

Kun joku valitti että kierroksella ohitettavia tuli heti kisan alussa, niin varmaan johtui alun parkkeerausharjoituksesta jonka nopeammat kuskit saivat aikaan. Itse olin viimeinen joka pääsi paikalta liikenteeseen ja hävisin varmasti reippaasti yli 30-45 sekuntia tuossa hölmöilyssä.

-West
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
rWest:
Kierroksella ohitettavien kanssa ei ollut ongelmia kisassa
Mistäs tälläistä olet kuullut? :)

Vaikka ajettaisiin aika-ajossa "vain" 20 kierrosta, on joka jätkä radalla kuitenkin yhteensä sen 25 minuuttia.
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Jaahas...yksi kisa ajettu ja heti alkaa kädenvääntö siitä kuka pääsee enää mukaan ja kuka ei. Itse en näe mitään ongelmaa siinä että kuskeja olisi se 19-20 tai enemmänkin, joista vain sitten ylimenevältä osalta karsittaisiin pois. Ja tuo nopeuden tai oikeammin hitauden vertaaminen kyllä vähän ontuu. Ymmärtäisin siis jos kyseessä olisi (onko?) se että lagittaminen jäisi pois...
No, jokatapauksessa MINUN mielestäni on vain hyvä että mukaan mahtuu myös meitä hitaampia jotka eivät kerkiä työssä käymisen ja muiden perhesyiden takia harjoittelemaan/ajamaan kuin silloin tällöin. Näin saadaan myös kilpailua siellä häntäpäässä ja kisaaminen ei mene LIIAN TOTISEKSI, mitä jotkut jo kerkesivätkin peräänkuuluuttaa tuossa aikaisemmin. Eikö tarkoitus ollut nimenomaan pitää hauskaa?
Ajakoon tosissaan ne ketkä ajelee kisaa Finnish GPL Championships4 liigassa jossa on eri divisioonatkin jaettu juuri nopeuden mukaan.

Liian tiukoilla säännöillä sekä aikarajoilla saadaan väkeä kyllä karsittua aivan takuulla, mutta jos näiden toimenpiteiden takia meidän "ei niin aktiivisten" kisaaminen menee hankalaksi, niin kisainnostus kyllä loppuu ja sarja kuihtuu ennekuin se edes kerkiää kunnolla alkamaankaan!
 

rWest

Slow Member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
125
Jere1983:
rWest:
Kierroksella ohitettavien kanssa ei ollut ongelmia kisassa
Mistäs tälläistä olet kuullut? :)

Vaikka ajettaisiin aika-ajossa "vain" 20 kierrosta, on joka jätkä radalla kuitenkin yhteensä sen 25 minuuttia.
Lainaan Wilpuria tuolta kyalami topikista.

Wilpuri:
Aika-ajossa oli ruuhkaa odotettavissa ja odotukset toteutui. Kuitenkin myös puhtaita kierroksia pääsin ajamaan aika montakin, joissa useimissa mokailin. Pyörähtäessään varsinkin tajusi hyvin kuljettajien määrän: sekaan ei meinannut pystyä muita häiritsemättä kiihdyttämään.

...

Kertaakaan ei kierroksella ohitettava häirinnyt omaa kulkuani juuri ollenkaan, siitä suuri kiito. Huomasin, että ehkä liiankin paljon antoivat tietä, moni ajoi auton väistäessään ulos tieltä :( .
-West
 

Hënkka

Guest
Jape:
Ymmärtäisin siis jos kyseessä olisi (onko?) se että lagittaminen jäisi pois...
Tää lagittaminen oli edellisen kisan ongelma. Wilpuri hostasi ja hänen käyttämässään verkossa oli silloin vähän ruuhkaisempi päivä. Saman verkon takana olen myös minä. Autojen määrän vähentäminen auttaa siihen osittain ja hyvänä päivänä voisimme ajattaa vaikka 20 autoa. Mutta mistäs me nämä hyvät päivät etukäteen tiedämme ja silloin homma menee täydeksi arpomiseksi. Ajetaanko vai eikö ajeta ja kuinka monta on mahista tällä kertaa ottaa mukaan. 15 autolla homma toimii vähän huonommissakin olosuhteissa, joten siihen oli hyvä vetää raja. Kaikki eivät kuitenkaan osallistu kaikkiin kisoihin ja maksimissaanhan meitä on 23. Kaikilla on tasapuoliset mahikset päästä karsinnan kautta kisaan olemalla vain yksinkertaisesti muita nopeampia. Mitään nopeusrajoja ei edelleenkään ole eikä tule. Vain tämä kuljettajamäärä.
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
Lainaan Wilpuria tuolta kyalami topikista.
Wilpuri:
[qb
...Kertaakaan ei kierroksella ohitettava häirinnyt omaa kulkuani juuri ollenkaan, siitä suuri kiito. Huomasin, että ehkä liiankin paljon antoivat tietä, moni ajoi auton väistäessään ulos tieltä ( .[/qb]
-West[/QB][/QUOTE]

Juu, pitää toki muistaa että Wilpuri oli hosti ja lagi oli hänelle puolet vähäsempää. Eli kyllä minä esim ainakin 2 kertaa kierroksella ohitettaessa kolaroin ja vaikka lagilla olikin osuutta asiaan, niin kyllä se ohittaminen sellasta arpapeliä oli että alta pois :p . En viittiny aiemmin sanoa mitään, koska en halua rupea valittamaan tollasista asioista eikä mulla muutenkaa oo penniäkää kiinni täs firmas, löl... wink . Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin jos ei sitä vertaa ehdi/viitti harjotella että pääsis edes parin kolmen sekunnin sisään kärkipään ajoista, niin onko mitään järkeä tulla sitten kurvailemaan ihan miten sattuu ja kolaroida muita ulos?... Oon ihan samalla kannalla ettei tästä kannata rakentaa mitään elämää suurempaa ja vakavaa liigaa, mutta ei kai sitä hauskanpitoakaan kannata turmella "turhalla" kolaroinnilla? :)
PS: meniköhän tuo quote homma ny ihan oikein :confused:
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
Sen verran haluisin vielä lisätä, että kyllä minäkin mieluummin ajaisin 20 autolla, mutta tosiaan jos servu ei taho sitä kestää, niin pelkkä lagittaminen aiheuttaa niin paljon kolareita että se vie ilon touhusta. Tossakin kisassa mulle tuli lagipiikki siin lähtöruudus ja myöhästyin lähdöstä ja siitä se koko massakolari alkoi. 15 kuskilla olisi todennäköisesti ollut ihan puhdas startti koska muutenki Kyalamin startti on aika helppo. Ja se että etenkin mulle tulee eteen se, että kierroksella ohittava on suorilla suunnillee yhtä nopea, mutta kurvissa tulee yllätys kun vauhtiero on niin suuri ja mulla on ollu tapana ajaa kuitenki sen verran äärirajoilla ettei siinä hirveen helpolla pysty väistämään... Asiasta toiseen, tossa kierroksella ohitettaessa tuli mieleen semmonen seikka että tosiaan nuo kierroksella ohitettavat antoivat mielestäni "liikaa" tilaa. Sen takia tuli useasti tilanne että jos oli 2 autoa peräkkäin ohittamassa kierroksella, niin sille jälkimmäiselle tilanne on aina tosi paha kun edessä joku auto hidastaa vauhtia oikein reilusti. Se jota ohitetaan, ei tietenkään pysty nähdä sitä jälkimmäistä autoa, koska GPL ei näytä kuin yhden auton peilissä, jolloin se seuraava auto on aina aikamoinen yllätys ja tosiaan tilanne vain pahenee jos kierroksella ohitettava on hidastanut vauhtia "liikaa". Tohon nyt ei voi mitään sääntöä rakentaa eikä kannatakkaan, mutta vähän maalaisjärkeä käyttämällä ja pitämällä jonkinlaista vauhtia päällä tilanteet on paljon jouhevampia. Se että jotkut vetää ulos radalta antamaan tilaa, kostautuu seuraavalle myös silloin kun se ulos vetänyt auto palaa radalle jonkun eteen tai sitten pyörii vielä jossain holtittomasti. Se että kärkipään autot menettävät aikaa kierroksella ohittavien kanssa, kuuluu urheiluun. Pääasiassahan se on sen ohittavan tehtävä tehdä edessä olevalle selväksi että mistä se ohitus tapahtuu, eikä niin että kumpiki arpoo kilpaa mihin se rako ilmestyy :)
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Henkka:
Jape:
Ymmärtäisin siis jos kyseessä olisi (onko?) se että lagittaminen jäisi pois...
Tää lagittaminen oli edellisen kisan ongelma. Wilpuri hostasi ja hänen käyttämässään verkossa oli silloin vähän ruuhkaisempi päivä. Saman verkon takana olen myös minä. Autojen määrän vähentäminen auttaa siihen osittain ja hyvänä päivänä voisimme ajattaa vaikka 20 autoa. Mutta mistäs me nämä hyvät päivät etukäteen tiedämme ja silloin homma menee täydeksi arpomiseksi. Ajetaanko vai eikö ajeta ja kuinka monta on mahista tällä kertaa ottaa mukaan. 15 autolla homma toimii vähän huonommissakin olosuhteissa, joten siihen oli hyvä vetää raja. Kaikki eivät kuitenkaan osallistu kaikkiin kisoihin ja maksimissaanhan meitä on 23. Kaikilla on tasapuoliset mahikset päästä karsinnan kautta kisaan olemalla vain yksinkertaisesti muita nopeampia. Mitään nopeusrajoja ei edelleenkään ole eikä tule. Vain tämä kuljettajamäärä.
Ok, ymmärränhän minäkin sen että jos yhteys ei tahdo pelittää niin pienemmällä määrällä kuljettajia homma toimis paremmin. Itse en ekassa kisassa mitään hirveätä lagitusta huomannut (ellei sitten oteta huomioon yhtä kolaria jonka olin aiheuttanut ja kuulin siitä vasta jälkikäteen).

Niin ja nyt voisi sitten hommat lyödä lukkoon ettei homma mene taas samanlaiseksi kuorolauluksi ennen kisaa kuin viimeksi.
Sovittaisiinko siis että Henkka ja Wilpuri (yleisimmät hostaajat?) toimisivat ns. puhemiehinä tuolla #forumgpl:ssä?

...ja nyt treenaamaan W.Gleniä wink
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
Ok, ymmärränhän minäkin sen että jos yhteys ei tahdo pelittää niin pienemmällä määrällä kuljettajia homma toimis paremmin. Itse en ekassa kisassa mitään hirveätä lagitusta huomannut (ellei sitten oteta huomioon yhtä kolaria jonka olin aiheuttanut ja kuulin siitä vasta jälkikäteen).
No mutta öö... ajattelitko hommaa sillai et se sunkin yks kolari on sillai et jos jokainen tekee sen yhden niin meillä on 15-20 kolaria? hehe... mut joo... tosiaan kolarointi on ymmärrettävää jos se tapahtuu kuljettajavirheestä, mutta jos se johtuu just hardwaresta, niin ei paljon naurata... mäkin näin lagauksen kolmen kolarin yhteydes(ja tietty Henkan autossa kun ajoin sen perässä niin kauan), eli just siin starttiruudus ja sitten 2 kertaa tuli tilanne että saavutin edellä olevan ja asetuin sillä tavalla perään että synkronoin nopeuden samaan kun edellä ajava, mutta minkäs teet kun se edessä oleva warppaa yhtäkkiä sun konepellille :p ...eli isot hetkittäiset nopeudenmuutokset edellä ajavan ja itsen välillä ei päivity tarpeeksi nopeasti, niin silloin tulee just tollasia tilanteita helpost. Jos katsoo hostin replayta, niin 2 kertaa syöksyin suoraan edellä olevan vaihdelaatikkoon, vaikka mun kuvaruudulla se ensin oli kaukana ihan ok, mutta seuraavasssa framessa suoraan konepellillä. Siinä jälkimmäisessä "tuuppauksessa" mulle ei käyny kyllä oikein kuinkaan, pääsin jatkamaan samantien, mutta kyllä se mua ainakin harmitti että tönäsin edellä olevan pihalle pelkän lagin takia. Kaikkein paras olis kyl jos löytäis jostain hyvän servun, että sais sen 20 pelaajaa :)
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Ken Lie:
Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin jos ei sitä vertaa ehdi/viitti harjotella että pääsis edes parin kolmen sekunnin sisään kärkipään ajoista, niin onko mitään järkeä tulla sitten kurvailemaan ihan miten sattuu ja kolaroida muita ulos?... Oon ihan samalla kannalla ettei tästä kannata rakentaa mitään elämää suurempaa ja vakavaa liigaa, mutta ei kai sitä hauskanpitoakaan kannata turmella "turhalla" kolaroinnilla?
Just näin. VROC:ssa pystyy ajamaan vapaasti, jos aika/kiinnostus ei riitä harjoittelemaan sen verran että pysyy edes jonkin verran tiellä. Mitään organisoitua liigasysteemiä ei kannata edes järjestää, jos kisat ovat sunnuntaiajelua ja keskimäärin 10sekuntia kierroksessa hitaampien väistelyä. Mun mielestä tuo 15 kuljettajan raja on hyvä.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Ken Lie
Kaikkein paras olis kyl jos löytäis jostain hyvän servun, että sais sen 20 pelaajaa
Ja nyt etsimään semmoista serveriä, joka on ympäri vuoden timmissä kunnossa tunnista tuntiin, löytäjälle tarjoan pitkän kolmosen :)

Kaikenkaikkiaan vaikea asia tämä kokonaisuudessaan. Ei kaikkia miellyttävää suunnitelmaa varmaan löydykään. Tuossa 15:n kuljettajan hommelissa on kyllä sinänsä se hyvä puoli, että siihenkin edelleen on kaikilla mahdollisuus tulla mukaan onnistuneiden suoritusten jälkeen..
Tuo peli on niin armottoman vaikea verrattuna keskiverto autopeliin, että sitä yksinkertaisesti ei ole ihmisen mahdollista hallita kohtuullisesti ilman riittävää harjoittelua.. Se on hyvä asia, mutta osittain myös ehkä harmillinen asia.. frown

<small>[ 08-02-2002, 22:51: Message edited by: Wilpuri ]</small>
 

RK-62

Porno-Erkki-wannabe
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
14922
Sijainti
Kni
Joillakin tuntuu olleen aikalailla lagitusta, joka tuntuu varsin ihmeelliseltä, kun mulla toimi kaikki ilman mitään ongelmia. Kolaritkin tulivat aivan normaalisti eikä kukaan hypännyt silmille. Kaiken lisäksi mulla sentään on vain modeemi-yhteys. Mutta jos suurin osa sanoo että lagitus haittasi niin sittenhän on jotain tehtävä ja koitetaan nyt tuolla 15 kuskilla. Mahtaakohan muuten sillä olla vaikutusta että en käyttänyt Vrocia ollenkaan vaan joinasin GPL:n kautta tuohon peliin ? Vai oliko tuo kisa hostattu juuri sen takia vrocin kautta että yhteydet pelaisivat tasaisemmin ?
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
RK-62:
Joillakin tuntuu olleen aikalailla lagitusta, joka tuntuu varsin ihmeelliseltä, kun mulla toimi kaikki ilman mitään ongelmia. Kolaritkin tulivat aivan normaalisti eikä kukaan hypännyt silmille
Jaa mulla meni koko kisa lagituksen takia pilalle. En nähnyt yhtään autoa edessäni ilman välkkymistä. Tunti kisan jälkeen imuroin replayn netistä nopeudella 600kt/s eli ainakaan mulla ei ois pitänyt olla tukkoisuutta.
 

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
Tähän on kyllä pakko kommentoida:

Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin jos ei sitä vertaa ehdi/viitti harjotella että pääsis edes parin kolmen sekunnin sisään kärkipään ajoista, niin onko mitään järkeä tulla sitten kurvailemaan ihan miten sattuu ja kolaroida muita ulos?...
Tässä on kyllä hieman liioittelun makua. Se, että pääsee parin kolmen sekunnin sisään kärkiajoista, vaatii kyllä enemmän kuin vähän harjoittelua silloin tällöin. Olen ajellut f1racing liigan kisoja lokakuusta alkaen kerran pari viikossa suunnilleen - parannusta on tapahtunut paljon, mutta parhaimmillaan (kun kaikki on mennyt nappiin + on rata jonka osaan hyvin + lyhyt / nopea rata jolla ei voi paljon jäädäkään) olen päässyt hädintuskin about kolmen sekunnin päähän f1racing poppoon kärkiajoista.

Otetaan esimerkiksi tämä nyt jo surullisen kuuluisaksi muodostunut (ehh) keskiviikon f1-forum -liigan Kyalamin kisa. Aika-ajot menivät niin nappiin kuin olla ja voi - sekä aiempi rataennätys parani yli odotusten, pari sekuntia. Uusi rataennätykseni jäi "kärjen ajoista" 5-6 sekuntia tms - ja sillä hädin tuskin pääsi kisaan -> starttiruutu 18. Tämä siis parhaalla mahdollisella suorituksellani, radalla joka on tuttu ja turvallinen. Toisin sanoen - saattoi ollakin sitten se ensimmäinen ja viimeinen tämän foorumin kisa johon pääsin. Ei ihan jaksa 16 tuntia vuorokaudessa "harjoitella" jotta pääsee nettiliigaan ajamaan ... mutta ei voi mitään.

Tuntuu että tässäkin oikeastaan enemmän väheksyn kuin liioittelen asiaa. 4 kuukautta suhteellisen intensiivistä / mukavaa liiga-ajelua f1-racing-liigassa on kehittänyt ajotaitoja paljon. Ja silti voi sanoa, että ajat - jolloin olisin edes taistelemassa omasta paikastaan kunnolla muita vastaan - saati sitten että taistelisi voitoista / olisi parin sekunnin (huh) päässä kärjestä ... suorastaan v*tuttaa lukea sitten, kuinka jotkut sanovat että "no jos ei edes sen vertaa viitsi harjoitella". Eihän se paljon vaadikaan, että oppii suoraan p*skakuskista voittajaehdokkaaksi. Etenkään pelissä nimeltä GPL. Vai mitä? Sillä siitähän siinä on kyse, kun sanotaan että "parin kolmen sekan sisään" kärjen vauhdista pitäisi päästä. Turha väittää edes muuta. Ja onhan siinä toki yhdenvertaiset mahdollisuudet päästä kisoihin - on joo. Hah! Niinpä joo ... doubtful Ja minä en oikeastaan pidä itseäni enää ihan surkeana kuskina, vaan sanotaan että noin tyydyttävän tienoilla / keskinkertainen. Eli enää ei spinnauksia tapahdu kovinkaan usein, ja kokonaisuutena vauhti on aika hyvää - pystyy huomioimaan muun liikenteen ajamatta joka kerta pellolle (heh) jne - mutta silti tuli kyllä sellainen vaikutelma tässä nyt, että ensimmäinen kisa = viimeinen kisa. Lag = kirous.

Just näin. VROC:ssa pystyy ajamaan vapaasti, jos aika/kiinnostus ei riitä harjoittelemaan sen verran että pysyy edes jonkin verran tiellä.
"Pysyy edes jonkin verran tiellä" = siis sama asia kuin "päästä edes parin kolmen sekunnin sisään huippukuskien ajoista". Hienoa.

eek! :mad: :confused:

Eipä silti, toki ymmärrän ja hyväksyn tämän lagi-ongelman, mutta ei se v*tutusta vähennä vaikka sen ymmärtääkin :(

Joillakin tuntuu olleen aikalailla lagitusta, joka tuntuu varsin ihmeelliseltä, kun mulla toimi kaikki ilman mitään ongelmia. Kolaritkin tulivat aivan normaalisti eikä kukaan hypännyt silmille. Kaiken lisäksi mulla sentään on vain modeemi-yhteys. Mutta jos suurin osa sanoo että lagitus haittasi niin sittenhän on jotain tehtävä ja koitetaan nyt tuolla 15 kuskilla. Mahtaakohan muuten sillä olla vaikutusta että en käyttänyt Vrocia ollenkaan vaan joinasin GPL:n kautta tuohon peliin ? Vai oliko tuo kisa hostattu juuri sen takia vrocin kautta että yhteydet pelaisivat tasaisemmin ?
Minä liityin Kyalamin kisaan Vrocin kautta - ja ellei sitä startin lagikolarointia lasketa, niin muuten ei lagitusta esiintynyt juuri ollenkaan. Tai sitten en huomannut sitä? Autot eivät ainakaan ilmestyneet tyhjästä / kadonneet / pomppineet, vaan annoin helposti tietä niille jotka ohittivat kierroksella, jne - eikä kukaan kyllä tuollaisessa tilanteessa minuun törmännytkään.

<small>[ 09-02-2002, 01:00: Message edited by: Aeuk ]</small>
 

rWest

Slow Member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
125
Tässähän on kyse vain harrastelijoiden pelleilystä eli sunnuntaiajelusta, vai saako joku teistä palkkaa ajamisesta?

15 kuskin raja on mielestäni liian tiukka, se karsii hyviä kuskeja pois ja kuitenkaan maaliin ei kaikki pääse. Lähdetään vaikka liikkeelle kahdessa aallossa jos ei muu auta :D Kuitenkin väylääkin näyttäisi riittävän 20 ajokin pyörittämiseen paitsi poikkeuspäivinä joten ei kai siitäkään mitään ongelmaa tule?

Karsinta ärsyttää minua lähinnä sen takia että se on lyhyt hetki heittää nopea kierros ja kun kuskeja on paljon niin pikkumokailun takia saattaa tippua pois. Turhaa reissua tai odotusta ei varmaan kukaan tahdo. Jokaiselta kuskilta löytyy varmaan kierrosennätykset gpl-rankingista joten tarvittavan karsinnan voisi varmaan hoitaa niiden *ajanmukaisten* aikojen perusteella. Yhdet ajat jo näyttävät löytyvän VJR:n kotisivuilta.

-West
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Hahaa! Tunti Glenin treenausta ja vanha enkkani siirtyi historiaan :D

Pikkuhiljaa rupee pääsemään tämän pelin juonesta kiinni.Kärki lähenee...hitaaaaaasti mutta varmasti :D

Btw, olikos se sunnuntai viimeinen päivä aikaa antaa oma autovalinta?
 
Ylös