GPL-otsikko (02/2002)

  • Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
VJR:
missä se arcanumn filmi on'+
Kovolla se on, sillä sopivan servun löytäminen on hieman hankalahkoa.

Prohost heittää, yrittäessäni rekisteröityä, seuraavanlaisen errorin:

"Your request could not be processed, please contact support with the following reference number: I302469."

Muut ilmaiset eivät sitten paljoa tuekkaan yli megan filuja. Koitan vielä kysellä, jos saisin serkultani lainaksi tilaa sen verran, että saan videon levitykseen.
 

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
Kiva nähdä joskus tuommoista incar-kuvaakin, ei muuten ratti paljoa turhaan liiku.. varmaan sitä ennen ajettiin enempi luirassa kuin nykyään, mutta ainakin tuossa videossa mennään kyllä kuin kiskoilla..
 

Hënkka

Guest
E. Tuhero:
Kiva nähdä joskus tuommoista incar-kuvaakin, ei muuten ratti paljoa turhaan liiku.. varmaan sitä ennen ajettiin enempi luirassa kuin nykyään, mutta ainakin tuossa videossa mennään kyllä kuin kiskoilla..
Se olikin Jim Clark eikä Gilles Villeneuve/Ayrton Senna. wink
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Tallipisteet Anderstorpin jälkeen:
1.Ferrari 122
2.Brabham 118
3.BRM 112
4.Lotus 76
5.Eagle 43
6.Cooper 2
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Varmaan yhteysongelmat ainakin Soneran yhteyksien välillä helpottaa kun NATtaus poistui käytöstä.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Tallipisteet Monzan jälkeen:
1.Ferrari 144
2.Brabham 131
3.BRM 119
4.Lotus 86
5.Eagle 43
6.Cooper 2
7.Honda 1
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9359
Kuinka tuo autojen vaurioituminen on säädetty? Silverstonen lähtökolarinkin jälkeen hurjan lennon tehnyt kuljettaja jatkoi ilmeisesti matkaansa.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Bleu:
Kuinka tuo autojen vaurioituminen on säädetty? Silverstonen lähtökolarinkin jälkeen hurjan lennon tehnyt kuljettaja jatkoi ilmeisesti matkaansa.
Me ajetaan advanced-vaurioilla eli auto hajoaa kolareista, mutta sen saa resetoida, jolloin auto korjaantuu, tankki täyttyy ja renkaat on taas kylmät. Meillä on sellanen sääntö, että auton saa resetoida korkeintaan kolme kertaa kisassa.

Kesäsarjassa 1.divari ajaa "sillä ainoalla oikealla" tasolla eli realisticilla, joka nimensä mukaisesti on realistinen tai ainakin pyrkii olemaan ja siinä on mielestäni onnistuttu hyvin.

Niin ja tuossa advancedilla auto on vähän kestävämpi kuin realisticilla.

<small>[ 10-05-2002, 17:14: Message edited by: VJR ]</small>
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Tallipisteet Keimolan jälkeen:
1.Ferrari 155
2.Brabham 140
3.BRM 131
4.Lotus 97
5.Eagle 43
6.Cooper 2
7.Honda 1
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Oisko porukalla kiinnostusta ajaa ens viikon keskiviikkona (1½ viikon päästä) sarjaan kuulumaton kisa Le Mans Sarthessa. eli siis kun kesäsarja ois tarkoitus aloittaa 2 viikkoa Mexicon kisan jälkeen, niin siinä väliviikolla ajettais Sarthessa. Jos vaikka ajettais 50% kisa intermediate vaikeustasolla, vapaat shift-r:t ja vaikkapa vapaa autovalinta.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
VJR:
Oisko porukalla kiinnostusta ajaa ens viikon keskiviikkona (1½ viikon päästä) sarjaan kuulumaton kisa Le Mans Sarthessa. eli siis kun kesäsarja ois tarkoitus aloittaa 2 viikkoa Mexicon kisan jälkeen, niin siinä väliviikolla ajettais Sarthessa. Jos vaikka ajettais 50% kisa intermediate vaikeustasolla, vapaat shift-r:t ja vaikkapa vapaa autovalinta.
Joo.
 
Ylös