GPL videot

abc

DNF
NS:
Mut asiaan. Talvella on kaiketi tulossa uusi GPL Rally suurempana ja hienompana kuin koskaan. Tällä kertaa ois kiva saada Suomi-edustusta enemmän. Luulisi veren vetävän... :) Yritän myös itse ehtiä mukaan
Toi GPL-rally ei oo ollenkaan mun juttu. En oo jaksanut nyrreäkään opetella kunnolla. Mun muistikapasiteetti ei riitä pitkien ratojen nopeaan oppimiseen :p

Hënkka

Guest
NS:

Mut asiaan. Talvella on kaiketi tulossa uusi GPL Rally suurempana ja hienompana kuin koskaan. Tällä kertaa ois kiva saada Suomi-edustusta enemmän. Luulisi veren vetävän... Tässä vielä promootioksi pätkä mun ainoasta ek-voitosta:gpl_rally_2_promo.avi
Huh-huh, mitä menoa. Asiaa! :cool: Tuli ihan se Vatasen Arin Pike's Peak -revitys mieleen.

Onkos tuo pito muuten mallinnettu miten. Ei taida hiekalla pysyä mikään vehe käsissä tuossa vauhdissa. :)

<small>[ 26-08-2002, 22:21: Message edited by: Henkka ]</small>

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Hehe... Kyllä varmaan itsekin huomasitte, että se kapea kaistale oli ihan tarmaccia, vaikka ruskeeta olikin. Mutkissa siis ainakin ulkorenkaitten oli hyvä olla siinä... Mutta kyllä siellä oli koko radankin leveydeltä hiekkaa joillain pätkillä, mutta jengi ei kumma kyllä yleisesti digannu siitä. "Liian vaikeeta" tai jotain. Pfft, ulkomaalaiset...

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Voi mahoton. Mitään en oo ottanu...
Koreen oli näkönen vieläkin. Oiskohan, Pasi, tosta koreesta lotarista 2d-potta-versio (toimiva) jossain?

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Hehe... löysin jo ku lähin oitis ettimään. Add-On forumeilla tulee aika harvoin käytyä... :p Mutta kiitos. Kyllä nyt taas kelpaa.

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Häivejutusta tuli mieleeni... eikö ois siistiä jos gpl:ssä ois ghost-car mode? :)
ghost.avi

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Jeee... Seuraava video tulee, kun Pasi tai VJR tai Arcanum taas voittaa... :p

abc

DNF
NS:
Jeee... Seuraava video tulee, kun Pasi tai VJR tai Arcanum taas voittaa... :p
Julkaisen illalla Snettertonin videon...

en vaan en julkaisekaan, koska en ole edes aikonut tehdä sellasta :D