GPL

Vonsaku

Juoppokuski
Liittynyt
18.4.2009
Viestit
159
Ja google mapsissa.

Seuraavan kerran kun tilaan cdonista jotain niin pakko muistaa tarttua tähän gpl:n... Autosimuja takana melkein parikymmentä vuotta ja silti en ole koskaan tätä pelannut, kaikki muut varteenotettavat pitäis olla tallessa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Outoa. 67 patchilla vihreä lippu josta pääsee valitsemaan radan, ei reagoi :doubtful:

Vähän kokeilin noita hienompia autografiikoita kopioimalla 2004 demosta. Ihan hyvät muuten, mutta ärsyttää jollain etäisyydellä kun auton takajousituksen näkö muuttuu ilmeiseesti grafiikoiden siirtyessä epätarkempiin. Alkuperäisgrafiikat ovat mielestäni ihan riittävät. Ei se ajamisen riemu ole siitä kermakakkukuorrutuksesta kiinni.
 

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
Outoa. 67 patchilla vihreä lippu josta pääsee valitsemaan radan, ei reagoi :doubtful:
Kannattaa odotella vähän pidempään kuin normaalin radan kanssa. Eiköhän se sieltä lataudu, kun odottelee minuutin tai pari.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
GPL vois vielä onnistuakkin, kunhan saan lokakuun loppupuolella uuden koneen ja puhtaan asennuksen siihen. :eek:

Targa Florio rFactoriin olisi mahtavaa, unelmien täyttymys 1970 WSC -modilla. :thumbup:

Pitää vain odotella GPL:ään tulevaa vuoden 1967 urheiluautojen lisäosaa. Sitten vasta voisi Targakin napata.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Kannattaa odotella vähän pidempään kuin normaalin radan kanssa. Eiköhän se sieltä lataudu, kun odottelee minuutin tai pari.
Mulla kesti Montjuicia ladallessa kymmentä minuuttia, mutta se tais johtua nimenomaan koneen ja asennuksen bugisuudesta.
 

Turboahti

Well-known member
Liittynyt
22.7.2008
Viestit
537
Sijainti
Tampere
Tolla 2004 demolla tulee silloin tällöin ajeltua...Tosin se on vähän jäänyt, kun olen alkanut opetella rFactor-radan tekemistä Bob's track builderilla.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2209
Kokeilin Targaa, enkä jaksanut ajaa koko kierrosta. Lopetin jonnekkin Collesanon jälkeen oikeastaan sen takia kun rata pyörii niin tahmeasti. Oli varmaan puoli tuntia mennyt siinä vaiheessa. :rolleyes:

En löytänyt foorumeilta apua miksi fps on niin onneton. Muut radat toimii sulavasti ja uudet pelitkin 1920x1200 resolla. :confused:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kokeilin Targaa, enkä jaksanut ajaa koko kierrosta. Lopetin jonnekkin Collesanon jälkeen oikeastaan sen takia kun rata pyörii niin tahmeasti. Oli varmaan puoli tuntia mennyt siinä vaiheessa. :rolleyes:

En löytänyt foorumeilta apua miksi fps on niin onneton. Muut radat toimii sulavasti ja uudet pelitkin 1920x1200 resolla. :confused:
Voisiko syy olla tämä:

Targa ei tue 60fps ominaisuutta GPL:ssä. GPL:ään on saatavilla patch, jolla tuon 60fps voi saavuttaa. Mutta tässä tapauksessa se ei siis toimi.
 

brr

Active member
Liittynyt
19.9.2008
Viestit
44
Voisiko syy olla tämä:

Targa ei tue 60fps ominaisuutta GPL:ssä. GPL:ään on saatavilla patch, jolla tuon 60fps voi saavuttaa. Mutta tässä tapauksessa se ei siis toimi.
Hyvin toimii Targa 60fps:llä. 60fpsv2newmod.xml ja 67patch niin pitäisi toimia.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Äskeisen harjoitussession jälkeen oma enkka (mihin asti olen päässyt ennen mälläystä) on tuossa ratakartassa Cerdan kaupungin jälkeisessä tiukassa vasurissa. Sen jälkeen matka jatkui vielä parin-kolmen mutkan verran jonka jälkeen auto hajosi lopullisesti. Eli karkeasti arvioituna alle 10km vasta takana :p
Paina Shift+R niin pomppaa takas radalle. Ehkä tiesitkin jo mutta joku muu ei ehkä tiedä
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Paina Shift+R niin pomppaa takas radalle. Ehkä tiesitkin jo mutta joku muu ei ehkä tiedä
Itse asiassa en tiennyt.

Mutta tavoitteenani on aina ajaa realistic damagella ja jos menee vituiksi niin eikun alusta. Päätä vaan uudestaan seinään (tai armcoon) :p
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Itse käytän sitä lähinnä uutta rataa opetellessa tai näin pitkällä radalla :D
 

dillinger

Well-known member
Liittynyt
8.7.2007
Viestit
180
Sijainti
Stadi
Mulll on toi vanha cd gplstä (taitaa olla jos oikein muistan niin versio 1.00), saakohan sen jotenkin tän v** Vistan kansssa pelaamaan?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
All in one patchi löytyy täältä. Tuon päälle sitten tuo 67patch.
http://gplps.org/wb/pages/projects/gpl-installer/gpl-installer-downloads.php

Itse olen käyttänyt edelleen GPL2004 demoa johon olen vaan kopsannut orkkis-cd:ltä radat. Ja toi patchi toimi suoraan sen päälle kun oli vaan asentanut gem+:n ja siihen päivityksen (päivitys tuli tuon 67patchin pakatussa tiedostossa mukana) ensin. 67Patchin jälkeen gplc67.exe deletetään GPL:n juurihakemistosta. Sitten käynnistetään GEM+, jolloinka päivitetty gplc67.exe muodostuu GPL:n juurihakemistoon. Homma toimi kuin junan vessa ainakin omalla kohdalla..


Täytyy myöntää että tuli Kummisetä-elokuvat mieleen kun pääsin radan varikkoalueen metsän reunustamalta alueelta vuoriston maaseudulle. Rata on juuri sen näköinen kuin olen valokuvista ja 8mm videonpätkistä nähnyt. Loistavaa työtä radan tekijäporukalta kerrassaan :thumbup:

Äskeisen harjoitussession jälkeen oma enkka (mihin asti olen päässyt ennen mälläystä) on tuossa ratakartassa Cerdan kaupungin jälkeisessä tiukassa vasurissa. Sen jälkeen matka jatkui vielä parin-kolmen mutkan verran jonka jälkeen auto hajosi lopullisesti. Eli karkeasti arvioituna alle 10km vasta takana :p

Ratakartta
http://gpltd.bcsims.com/track_images/targa/map/map-targa.pdf
Ajoin on All-In onen, ja sit jonkun 67patchin, mut ... ööh. No ei tos ainakaa näy mitään 67-tyylistä ja lisäkis D3D gfrafiikka bugaa ja näyttää vaan 1/4 vasemmasta yläkulmata. Muu ruutu on mustaa.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Ajoin eilen yhden kierroksen. Oli siinä kokemus.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2209
Voisiko syy olla tämä:
Targa ei tue 60fps ominaisuutta GPL:ssä. GPL:ään on saatavilla patch, jolla tuon 60fps voi saavuttaa. Mutta tässä tapauksessa se ei siis toimi.
En ollut tietoinen tollasesta 60fps patchista. Asensin sen ja vanhat radat toimii entistä sulavammin ja Targa yhtä huonosti. Varmaan taas joku mystinen ATI-ongelma. :rolleyes:
 
Ylös