Grand Prix Manager

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Nyt mä oon sijalla 17 supremessa ja classicissa 5! Pahus sentään sijat tippuu!?? :(
 

Hënkka

Guest
Nyt on mun sijoitus 11. ja tulevaisuus pitäs näyttää aika hyvältä. Kuskeina on Schumin vellokset, runko on Williams ja koneena nyt Renault. Toivottavasti Rellu aloittaa nousunsa Ranskasta, jossa uusi versio tulee käyttöön. Renkaina on Bridgestonet (vielä). :)

Mites muilla Forumilaisilla?
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Supreme F1:ssä 47, en muista salasanoja enkä sen enempää tunnuksia joten en jaksa vaihtaa mitään, heikosti menee kun 1. kuskina on Trulli ja toisena Kimi, auto&kone Sauber&Petronas, renkaat on Misukat!

Classicin puolella sijoitus on 14. Vaihdoin just ykköskuskiks Ralfin, muuten sama tiimi!
 

Czesc

Well-known member
Liittynyt
3.12.1999
Viestit
300
Sijainti
Lappeenranta, FINLAND
Sijaluku supremessä näyttää olevan nyt 13. eli huonompaan suuntaan koko ajan. No nyt on kuskeina suomalaiset, korina mäkki, moottorina petronas ja renkaina bridget. Suomalaisten kaksoisvoitolla heruisi kivasti pinnoja :)
 

Hënkka

Guest
Perhana, sijoitus nousee edelleen. Nyt seitsemäntenä. Kärjessä olevaa kokoonpanoa tuskin saa kiinni, koska sillä on koko tiimi rakenettu jo huippuautoista (Dc+Rubens+Wil+BMW+Brid). Mulla on vielä tuo Renaultin moottorinromu pilaamassa muuten lähes ideaalista pakettia.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Jep, nyt tapahtui pientä nousua!

Supremessa sijalta 47 sijalle 36 ja Classicissa sijalta 14 sijalle 9!

Siitä se lähtee!
 
Ylös