Grand Prix Manager

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Vahinko se oli, valitsin sponssin viimesenä ja huomasin että perkelä sieltähän olis tullu lisää käteistä! Hatuttaa! :(

Olisin minä hieman paremman sponssin ottanu muutenkin ku HP:een, perkule!
 

Hënkka

Guest
Mä mokasin kanssa samoin ja tuon ihmeellisen "17,9 milliä 18 sijaan" takia vielä toisenkin kerran. Tiimin voi rakentaa uudelleen, kunhan vaan otatte tallille uuden nimen.
 

MaxiV

Well-known member
Liittynyt
17.5.2000
Viestit
1330
Sijainti
Bemskin ratavarikko
Kun McLareniin ei rahat riittänyt, tyydyin Sauberiin... :D Nyt jäi rahaa valmiiksi kassaan, jos vaikka saisi tuon Ferrarin ("Petronasin")koneen vaihdettua Mersuun...
 

MaxiV

Well-known member
Liittynyt
17.5.2000
Viestit
1330
Sijainti
Bemskin ratavarikko
No, laitetaan nyt sitten toinenkin talli kasaan, kun se kerran on mahdollista...

Team Maxiv:
- Montoya
- Räikkönen
- Sauber C20
- Petronas 01A
- Bridgestone
- RedBull

MaxivLaren:
- Trulli
- Räikkönen
- Williams FW23
- Petronas 01A
- Michelin
- Compaq
 

Hënkka

Guest
No niin. Mulle tuli tänään ekat varoitukset sponsorilta. Tallin kuskit ovat kuulemma särkeneet autoja liikaa testeissä ja kisamenestyskin oli heikkoa. Testikolaroinnin takia lähti tililtä 0,5 milliä ja heikon kisamenestyksen takia 1.89 milliä.

On se kumma ettei Montoyan&Williamsin kakkostila sekä Heidfeldin piste vielä tyydyttänyt sponsoreita.
 

Hënkka

Guest
Sijoitukseni kokonaiskisassa on 9. mutta edellä näkyisi olevan 4. sijalla sellainen tuttu ilmestys kuin Maxiv...
 

MaxiV

Well-known member
Liittynyt
17.5.2000
Viestit
1330
Sijainti
Bemskin ratavarikko
Originally posted by Henkka:
Sijoitukseni kokonaiskisassa on 9. mutta edellä näkyisi olevan 4. sijalla sellainen tuttu ilmestys kuin Maxiv...
Siltä näyttää, nyt vaan kävi perskules sillä tavalla, että ehdin jo ostelemaan tallille uusia osia ennen kun sponsori päätti vetäistä rahojaan takaisin Kimin onnettomuuden vuoksi. :( Samaten vakuutusyhtiö oli lähettänyt 0.5 miljuunan laskun ja mentiin 200000 miinukselle rahojen kanssa. :( No, viikonloppuna tulee kuulemma 5M jakoon "Bonus-Arealla", sieltä pitää korjata budjetti kuntoon...
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Suuresti muuten ihmettelen, että miksei se poliisi, joka poisteli täältä ha!:n satiirisia F1-juttuja Vapaaseen, ole poistanut tätä pelleilyä sille kuuluvaan aihioon!!
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Kukas sai Bonus osaston kyssärin oiken??
Mä sain mutta vastausta pihnaan.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Tämän hetken sijoitus

Supreme F1: Team-Misa 15. pisteitä 826
Classic F1: Team-Misa 4. samat pisteet.

Menee hieman paremmin tuolla Classicin puolella! :D
 

Hënkka

Guest
Nyt pitäs tulla Kanadasta kunnon pistesaalis mun Häkä+Kimi+Williams+Petronas -paketilla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Henkka: sun tallis on näköjään 12 yhteispisteissä! :)
Mun talli on sijalla 71.
Kokoonpano oli: Panis, Räikkönen, Williams, Renault, Michelin, West.

Nyt kun oli tullut lisää rahaa niin vaihdoin Renault moottorin BAR Hondaan ja Michelinin Bridgestoneen. Seuraavaksi menee varmaan ykköskuski vaihtoon. Kakkoskuski oli viisasvalinta sillä sen myyntihinta taitaa nyt olla suurempi kuin mitä sen ostohinta oli kun sen ostin?
 

sasa1

Well-known member
Liittynyt
22.8.2001
Viestit
6559
Sijainti
Finland
vaihdoin J.Buttonin tilalle J. Villeneuven.
vois olla vähän potentiaalisempi kuski...
Kimin hinta on muuten noussut kovasti. taitaa olla heti suurten nimien jälkeen.
 
Ylös