Oliko tuo jo kaupan tiskillä tuollaista vai keksitkö itse tuollaisen mausteen?Yrtti-parmesaani -maustettua makkaraa.
Ihan oli Lidlistä niitä läktän mm-kisojen ylijäämäkamoja. Hyvää se kyllä olikin.Oliko tuo jo kaupan tiskillä tuollaista vai keksitkö itse tuollaisen mausteen?
Kuulostaa nimittäin herkulliselta :ahem:
Kyllä ei ole herkullista. Ostin moista tuotetta sisältäneen pakkauksen Lidlistä jokin viikko sitten. GrilliMaisteri oli tuotemerkki. Muistaakseni olen kyseisen makkaran täällä jo haukkunut, mutta en ainakaan hätägooglella haukkumisiani löytänyt.Oliko tuo jo kaupan tiskillä tuollaista vai keksitkö itse tuollaisen mausteen?
Kuulostaa nimittäin herkulliselta :ahem:
Kuten jo tuossa yllä Racerille vastasinkin, niin maistui tosiaan ylijäämäkamalta. En toista kertaa osta mitään Lidlin valmistuttamaa GrilliMaisteri-merkkistä makkaraa.Ihan oli Lidlistä niitä läktän mm-kisojen ylijäämäkamoja. Hyvää se kyllä olikin.
Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea.Hevosen sisäfilettä. Aika jees.
Joku muu hakee kuitenkin puolestasi.Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea.
Vihreästä Omenasta? Siellä ainakin aikoinaan oli kattava valikoima lihoja.Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea.
Pitääpä tsekata. Lammasmakkaraa tuli sieltä viimeksi haettua, kun tarvittiin siatonta.Vihreästä Omenasta? Siellä ainakin aikoinaan oli kattava valikoima lihoja.
Vermosta?Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea.
Vermosta?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/talous/tamako-ekoteko-hevosenlihaa-pannulle/Hevospiireissä tiedetään, että maukkainta pannulla on kolmivuotias ravihevonen, joka on äkillisen jalkavamman takia viety heti teurastettavaksi.
Juvanmalmilta Helsingin LihaExperteiltä on varsin usein löytynyt.Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea.
Jahas, onnea ja hymynaamoja vaan.Hevosenlihaa pannulle
Pakko kieltämättä mainita, että eilisen grillauksen jälkeen tuli vähän olo, että olisko tän kesän grillaukset siinä.Pakko kieltämättä mainita että alkoi jo kesäkuun alussa tää kausi.
Miten Helsingin hyvinvarustellut kauppahallit? Niissä varmaan olisi. Eikä ole pitkä matka Lohjalta, edes taksilla.Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea.