Grillauskausi alkaa/alkoi

Sue_me

Well-known member
Mielenkiintoinen vaihtis grilliruuaksi. Harkintaan.

Sue_me

Well-known member
Oliko tuo jo kaupan tiskillä tuollaista vai keksitkö itse tuollaisen mausteen?
Kuulostaa nimittäin herkulliselta :ahem:
Ihan oli Lidlistä niitä läktän mm-kisojen ylijäämäkamoja. Hyvää se kyllä olikin.

Tänään rillaukset meni vituiksi kun oli niin vähän hiiliä jäljellä, että hyvä kun maggarat ja maissi lämpesivät vähän edes pinnasta. Jatkoin lämmitysprosessia sisällä paistinpannun kera. Salamimaustettua grillimakkaraa oli.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Oliko tuo jo kaupan tiskillä tuollaista vai keksitkö itse tuollaisen mausteen?
Kuulostaa nimittäin herkulliselta :ahem:
Kyllä ei ole herkullista. Ostin moista tuotetta sisältäneen pakkauksen Lidlistä jokin viikko sitten. GrilliMaisteri oli tuotemerkki. Muistaakseni olen kyseisen makkaran täällä jo haukkunut, mutta en ainakaan hätägooglella haukkumisiani löytänyt.

Nyt arvostelen: Huonoa, oikein huonoa makkaraa. Lidlin halpuus tuntuu maussa ja rakenteessa. Lötköä ja tahmeaa. Ei jatkoon.

Estate

Well-known member
Hevosen sisäfilettä. Aika jees.
Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea. ;)

Sue_me

Well-known member
Nyt sitten pohdiskelen, mistähän saisi varmimmin (suomalaista) hevosenlihaa juhannuksen grillauluja varten. Hassuttelijoille etukäteen tiedoksi, että laitumelta en ajatellut hakea. ;)
Joku muu hakee kuitenkin puolestasi.

Makkonen

Guest
Vihreästä Omenasta? Siellä ainakin aikoinaan oli kattava valikoima lihoja.

Estate

Well-known member
Vihreästä Omenasta? Siellä ainakin aikoinaan oli kattava valikoima lihoja.
Pitääpä tsekata. Lammasmakkaraa tuli sieltä viimeksi haettua, kun tarvittiin siatonta.

Tämän viikon heppa ostettiin Virolaiselta, mutta menekki oli ollut aika kova ja käsitin, ettei lisää heti saada. Lähimmässä K-kaupassamme on myös joskus ollut ainakin ulkofilettä, mutta eivät ole viime aikoina saaneet.

Joni

Well-known member
Missäs ukonjuhla 14 toikki viipyy? Ei jaksa itse aina. Mutjoo täl viikol rillataan ja ja ;)

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Pakko kieltämättä mainita että alkoi jo kesäkuun alussa tää kausi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pakko kieltämättä mainita että alkoi jo kesäkuun alussa tää kausi.
Pakko kieltämättä mainita, että eilisen grillauksen jälkeen tuli vähän olo, että olisko tän kesän grillaukset siinä.

Ei vaan maistu enää.:yuck:

Tolerantti

Well-known member
Miten Helsingin hyvinvarustellut kauppahallit? Niissä varmaan olisi. Eikä ole pitkä matka Lohjalta, edes taksilla.

Olen myös maistanut hevosfilettä ja kyllähän se hyvää on. Hevoisenlihan ystävien kannattaa käydä raviradoilla kannustamassa koneja laukkaan. Muutama kisa laukaten, niin ensi pyhänä ilmoitetaankin sitten Atria-lähtöön. Ja kansa kiittää:thumbup:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Islanninevonen oli kirkkaasti parasta lihaa jota olen maistanut. Vaikea kuvitella että luisevasta lämminveriravurista olisi samaan.