Tuossa blokkaamisessakaan ei oikein mitään järkeä. Suomessa varmaan sata tms maksimissaan katsoo kisaa niin jos jotkut vaan haluaisivat netistä katsoa niin miksi estää. Ne jotka sitten haluavat makssaa niin ottaisivat vian tilauksen.
Eikös Mika Salonkin autokunta sijoittunut ensimmäisenä nykysysteemin IMSA-vuotena neljänneksi? Daytona tuntuu olevan sellainen, suomalaisten on kovin vaikea päästä siellä palkinnoille, vain Leo Kinnunen ja Jesse Krohn poikkeuksena. Mika Salolla kuitenkin luokkakohtaisia palkintoja Sebringillä ja Petit'ssä.
JJ:llä tietenkin yleiskilpailun voitot molemmista, mutta Daytonassa hän ei ajanutkaan kuin kerran, kun urheiluautoilla oli 1998-2013 oma splittinsä.
Patrick Kujala aloitti kilpailukautensa jo viikko sitten IMSA Prototype Challengessa, jossa hän tulee kilpailemaan tänä vuonna koko kauden US Racetronics tiimissä, yhdessä Brian Thienesin kanssa. Tuon lisäksi hänen kilpailukalenteriin kuuluu myös British GT sarja, ja tulee myös ajamaan joitain kilpailuja Ferrarin GTE kalustolla. https://autotoday.fi/patrick-kujala-uransa-ensimmaisessa-lmp3-ratakisassa-hopealle/
Asian Le Mans sarjan avaus Dubaista alkamaisillaan, Koiranen Kemppi Motorsportin (LMP3) suomikuskeina Jesse Salmenautio/Tomi Veijalainen, ja GT luokassa Bilstein Haupt Racing Teamin mersun puikoissa Rory Penttinen.
Asian LMS:än finaali viikonloppu Abu Dhabista alkamaisillaan, siellä Rory Penttinen GT luokassa ruudussa 6, ja Koiranen Kemppi Motorsport LMP3:sten ruudussa 4
Super GT sarja nostaa kolmen osakilpailun kilpailupituudeksi 450 km. Muut kilpailut ovat pituuksiltaan 300 kilometrin mittaisia. https://t.co/487IjFPzP7
Kvijatin oli pikku pakko kieltäytyä, koska suostuminen olisi ollut isosti njet-njet Venäjällä. Lilliputinin politiikan arvostelusta ei seuraa mitään hyvää, mutta sen sijaan herkästi jopa 15v linna reissu.
Jesse Krohn jatkaa ADAC GT sarjassa hänelle tutussa tiimissä.
http://instagr.am/p/Ca9T1OyN7tO/
Matias Salonen jatkaa puolestaan DTM Trophyssä, hänellä vaihtui tiimi ja automerkki viime vuodesta.