GTA V

Oletko pelin omistaja?


  • Äänestäjiä yhteensä
    49
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei ollut kukaan perustanut otsaketta tälle vissiinkin kaikkien aikojen hypetetyimmälle pelille, joka on rikkonut viihdealan myyntiennätykset leikiten. En ole vielä läpi pelannut, koska kaikenmaailman pikkutehtäviä tullut tehtyä ja etsiskeltyä ympäri karttaa kaikenlaista. Niin ja onhan tässä muutakin tekemistä sentäs kuin istua sohvalla ja ampua viattomia ohikulkijoita:eek: Johan tuo on ollut jotain 11 päivää markkinoilla, niin pollataas joutessaan.
 

Makkonen

Guest
Odottelen PS4 versiota. Ei ole niin kovin kiire lahtaamaan viattomia ja pöllimään autoja.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Konsolia en omista, pc:llä pelailen, eikä tämä pelisarja muutenkaan omaan makuuni oikein kolahda. Enemmän odottelen loppusyksystä julkaistavia Batmania, CoD:ia ja Battlefieldiä.
Voihan tämän joskus alelaarista mukaan ottaa, vaikka hinta ei ihan heti tule laskemaankaan.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Tennistä ja golfia tullut tahkottua lähipäivinä. Huomaa, että on panostettu minipeleihin.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Poika hankki tuon välittömästi, kovasti paljon on pelannut. Sen verran olen itse tuohon tutustunut, että ääniä tuosta on tultu kuultua.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Veljelläni on tämä, mut en oo pelannut.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Ryöstely, huorissa käyminen ja huumeidenkäyttö vie sen verran aikaa, ettei ehdi tämmösiä pelejä pelailemaan.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
"En hanki, piste" ja "Ikinä kuullutkaan"
vaihtoehtojen välistä puuttuu NENÄ-äänestysmahdollisuus. Vastasin sen.

Nevö seen, Eikä kiinnosta,
eli Not going to happen ja Änkeä se hanuriisi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En hanki. Piste. Eipä ole eikä ole koskaan ollut pelikonsolia. Eikä minulla ole kuolemanpelkoa ja olen Uskossa.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Aion hankkia kunhan näköpiirissä on sen verran vapaa-aikaa että ehtii pelatakin. Menee helposti samantien kymmeniä tunteja kun pääsee alkuun. Nelosversion kaikki pelit on tullut pelattua läpi. Rötöstelystä en niin paljon välitä, mutta luotu maailma on pelissä kiehtova.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Olen aikoinani tuhonnut vuoden kansantaloudellisesti tulevaisuuteen tuottavasta yhteiskunnallisesti opintotuella maksetusta elämästäni yliopisto-opiskelijana luukuttaen Vice Cityä kaverini kanssa.

Asia mistä en varmaankaan ole ylpeä, mutta ehdottomasti nautin aikoinani. Ja nyt yritän olla erossa tällaisesta menosta. Virtuaalimaailmaan hyvin tehtynä ja todellisuutta parodioivana on niin helppo lähteä mukaan ja unohtaa monta muuta asiaa siinä sivussa. Kiehtoo se siinä määrin.

Todella hyvin tehty pelisarja. Sen voi todeta ilman hurmaa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Harvinaisen kuiva lauantai keskusteluissa. Miksi näin, taitaa olla GTA V. Jätkät ovat jossakin paremmassa paikassa ja isommassa kaupungissa.
 
Ylös